Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-05-01@03:58:23 GMT

گل‌های پنالتی رونالدو بیشتر است یا مسی؟

تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۷۲۹۰۲

گل‌های پنالتی رونالدو بیشتر است یا مسی؟

به گزارش بی ساکر، لیونل مسی و کریستیانو رونالدو، آمار فوق العاده ای را در گلزنی به خاطر تواناهایی شان بر جای گذاشته اند. بخش قابل توجهی از گل های ستاره آرژانتینی و پرتغالی از فاصله یازده متری به دست آمده است. هر دو بازیکن پنالتی زن نخست تیمشان به حساب می آیند و به همین خاطر می توانند گل های زیادی از این طریق به ثمر برسانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

تمام ضربات پنالتی

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، اگر بازی های رسمی در نظر گرفته شود رونالدو بالاتر از مهاجم بارسلونا قرار دارد. ستاره پرتغالی ۱۳۰ گل را از فاصله یازده متری به ثمر رسانده و در این زمینه نسبت به مسی هم قابل اعتمادتر است. ۸۴.۴ درصد از ۱۵۴ ضربه مهاجم یوونتوس به گل تبدیل شده است. از طرفی ستاره آرژانتینی ۹۵ گلش با پنالتی بوده است یعنی ۳۵ گل کمتر نسبت به رونالدو. مسی تاکنون ۱۱۶ ضربه زده که ۸۱.۹ درصدشان از خط دروازه ها عبور کرده است. او همچنین توانسته ۱۳ پنالتی پیاپی را به گل تبدیل کند. 

باشگاهی

رونالدو از لحاظ باشگاهی هم برتری قابل توجهی نسبت به کاپیتان بارسا دارد. او با پیراهن منچستریونایتد، رئال مادرید و یوونتوس ۱۱۹ گل را از طریق پنالتی به ثمر رسانده است (با اسپورتینگ لیسبون گلی از فاصله یازده متری نزده است). ستاره پرتغالی میانگین ۸۶.۹ درصد گلزنی را پس از ۱۳۷ ضربه به ثبت رساند. تنها ۷۹ گل از ۶۳۸ گل مسی با پیراهن تیم کاتالانی از روی نقطه پنالتی بوده است. او با زدن ۹۸ ضربه میانگین ۸۰.۶ درصد گلزنی را به ثبت رساند.  

 تیم ملی

در بازی های ملی مسی بالاتر از رونالدو قرار دارد. مهاجم آلبی سلسته ۱۶ گل خود را با پنالتی به ثمر رسانده است (۷۹ گل ملی) و تنها دو ضربه را نتوانسته به گل تبدیل کند. میانگین گلزنی اش ۸۸.۹ درصد است. از طرفی مهاجم پرتغالی  یازده گل برای تیم ملی به ثمر رسانده است. او برای این ثبت این آمار به ۱۷ ضربه نیاز داشت و میانگین ۶۴.۷ درصد را به خود اختصاص داد. 

دوران حضور رونالدو در رئال مادرید

رونالدو زمانی که رئال مادرید را ترک کرد ۷۹ گلش از  طریق پنالتی به ثمر رسیده بود یعنی ۱۷.۵۵ درصد از تمام گل هایش با سفیدپوشان. در این مدت بازیکن آرژانتینی توانست ۵۶ گل را از فاصله یازده متری برای بارسا به ثمر برساند. ۱۱.۸۶ درصد از ۴۷۲ گلش با ضربه پنالتی وارد دروازه حریفان شد. در این مدت مسی ۱۷ پنالتی را از دست داد و رونالدو ۱۳ ضربه را نتوانست به گل تبدیل کند. باید یاد آوری کرد رونالدو در فصل ۱۰-۲۰۰۹ با مادرید قرارداد امضا کرد و ۱۸-۲۰۱۷ آخرین فصل حضورش در تیم اسپانیایی بود. 

پربیننده ترین دو بازیکن جدید استقلال +عکس استوری معنادار مدافع استقلال +عکس شجاع خلیل‌زاده از پرسپولیس جدا شد؟ خبر خوش برای استقلالی‌ها ستاره پرسپولیس چمدان‌هایش را بست! +عکس

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: فوتبال فوتبال اروپا کریستیانو رونالدو لیونل مسی تیم بارسلونا تیم آرژانتین قیمت طلا قیمت لوازم خانگی سهام عدالت ثمر رسانده گل تبدیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۷۲۹۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سردار آزمون در زمین مارادونا درخشید(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، سردار آزمون سه شب پس از اینکه در دیدار جالوروسی مقابل اودینزه در ترکیب قرار گرفت و در 20 دقیقه باقی مانده از این رقابت نیمه کاره در سری آ ایتالیا برای رم به میدان رفت، با عملکردش کاری کرد تا دنیله ده‌روسی امشب هم در جدال حساس برابر ناپولی او را در ترکیب قرار بدهد.

ستاره ایرانی رم که برای چهارمین بار در فصل جاری سری آ حضور در ترکیب را تجربه می‌کرد و انگیزه زیادی برای اثبات توانایی خود داشت و نمی‌خواست فرصتی که ده‌روسی در اختیار او قرار داده را از دست بدهد، در دقیقه 58 اولین شانس خود در محوطه جریمه حریف را با گرفتن یک خطا، تبدیل به پنالتی برای تیمش کرد.

سردار آزمون که در 19 بازی قبلی خود در سری آ ایتالیا سه گل به ثمر رسانده و روی سه گل دیگر هم نقش موثری داشت، امشب هم در هفته سی و چهارم این رقابت‌ها مقابل تیم رده هشتمی ناپولی درخشید و در ورزشگاه دیگو آرماندو مارادونا شهر ناپل تیمش را صاحب گل اول بازی کرد تا از حریف‌شان پیش بیفتند.

ستاره ایرانی رم در دقیقه 58 توپ بلند به محوطه جریمه ناپولی را قصد داشت با کنترل توپ تبدیل به موقعیت جدی کند که خوآن ژسوس، مدافع برزیلی حریف مچ پای راست او را زد تا داور نقطه پنالتی را نشان بدهد و داوران ویدئویی هم آن را تایید کنند.

سردار که برای دومین بار در این فصل برای جالوروسی پنالتی می‌گرفت، توپ را تحویل پائولو دیبالا داد تا ستاره آرژانتینی پشت ضربه بایستد و گل اول بازی را مقابل ناپولی به ثمر رساند.

ناپولی در دقیقه 64 روی غافلگیری مدافعان رم یک گل غیرمنتظره توسط ماتیاس اولیورا زد و پنج دقیقه بعد هم سردار آزمون جای خود را به تامی آبراهام داد تا در دیداری که کمترین فرصت را داشت و 69 دقیقه در زمین بود، نمایش موثری ارائه کند.

دیگر خبرها

  • به یاد کریستیانو رونالدو؛ واکنش وازکز به درخشش وینیسیوس مقابل بایرن مونیخ / عکس
  • شیطنت بن وایت هنگام ضربه پنالتی سون هیونگ مین در دیدار تاتنهام و آرسنال / فیلم
  • ستاره پی‌اس‌جی: رونالدو من را دیوانه خودش کرد
  • با اولین هت‌تریک فصل: لوا مدعی پی‌چی‌چی شد (عکس)
  • ستاره یونایتد: بکام منبع الهام من است
  • راموس گوش ستاره سابق رئال را کشید!
  • ناپولی ۲-۲ رم: تساوی پرگل به سود بولونیا
  • سردار آزمون در زمین مارادونا درخشید(عکس)
  • عجیب‌ترین پنالتی هفته چیپ بود!
  • ستاره اینتر احترام میلانی‌ها را نگه می‌دارد