Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران، سعید اوحدی روز پنجشنبه با خانواده شهید امر به معروف و نهی از منکر «محمد محمدی»، خانواده شهید سلامت «دکتر محمد زارع جوشقانی» و مادر شهیدان «مصطفی، مرتضی و محمد پالیزوانی» دیدار و گفت‌ و گو کرد.

وی در دیدار با خانواده شهید «محمد محمدی» از شهدای امر به معروف و نهی از منکر، سلام مقام معظم رهبری را به خانواده معظم شهدا ابلاغ کرد و گفت: خانواده معظم شهدا با صبوری خود سرمایه عظیمی ذخیره کردند و شهدا فخر عالم هستند و بر اساس روایات متعدد خانواده خود را شفاعت خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهدا برگزیدگان الهی هستند و زندگی دنیوی را رها کردند تا رضایت خداوند را حاصل کنند.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان خاطراتی از شهدا افزود: خداوند در قرآن کریم می‌فرمایند «کسی نمی‌داند که در کجا و در چه زمانی از دنیا می‌رود» و خداوند شهدا را انتخاب و زمان و مکان شهادت را تعیین فرموده‌اند.

اوحدی همچنین در دیدار با خانواده شهید «دکتر محمد زارع جوشقانی» رییس بیمارستان لبافی نژاد با بیان خاطراتی از شهادت شهید قاسمی از شهدا منا تصریح کرد: شهدا به اذن الهی به احوال شهادت آگاه بودند و آرزوی شهادت داشتند و شهدای سلامت نیز با جهاد و ازخودگذشتگی بی‌نظیر و مثال‌زدنی مسیر زندگی را در راستای ایثارگری و شهادت طی کردند.

وی افزود: دکتر زارع که خودشان برادر دو شهید بودند بازهم در جبهه مبارزه با ویروس کرونا حضور پیدا کردند تا در کنار بیماران باشند. این روحیه را در هیچ جای دنیا نداریم. در شرایط خاص تحریم دارو هستیم و جهادی که ایشان در عرصه سلامت کردند اهمیت بسزایی دارد و باید به خود تسلیت بگوییم که از چنین شهدایی دور هستیم.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با تقدیر از پزشکان، پرستاران و کادر درمانی گفت: شهدای سلامت همه هستی خود را برای درمان و آرامش مردم در طبق اخلاص گذاشتند و وقتی امروز با خانواده شهدای سلامت روبرو می‌شویم روحیه صبر و ایثارگری این شهدا در آنها متبلور شده است.

وی با اشاره به سخنان همسر شهید مدافع سلامت در این دیدار گفت: خواسته خانواده شهدای مدافع سلامت حفظ همدلی و همبستگی ملی و رعایت دقیق پروتکل‌های بهداشتی است و تحقق این خواسته قدرشناسی از ایثارگری کادر درمانی است و باید توجه کرد در این راه الگوهای ماندگاری مانند شهید زارع که برادر دو شهید دفاع مقدس است برای جامعه به یادگار مانده است که همگی باید قدردان زحمات و ایثار آنها باشیم.

 اوحدی در دیدار با خانواده شهیدان«مصطفی، مرتضی و محمد پالیزوانی» نیز گفت: خدمت به خانواده معظم شهدا و ایثارگران توفیق الهی است و وجود والدین معظم شهدا نعمت و موجب برکت است و جامعه اسلامی برای همیشه قدردان این عزیزان است. مسئولان به دعای خانواده معظم شهدا و ایثارگران نیازمند هستند و مسئولان وظیفه دارند از هیچ تلاشی برای خدمت به این عزیزان دریغ نورزند.

شهید محمد پالیزوانی در سال ۵٧ در منطقه سرچشمه تهران در تظاهرات علیه رژیم ستم شاهی، شهید مصطفی پالیزوانی در سال ۶٣ در عملیات بدر در منطقه شرق دجله و شهید مرتضی پالیزوانی در سال ۶۵ در منطقه فکه به فیض عظیم شهادت نائل آمدند.

شهید محمد همایون تنها داماد این خانواده نیز در سال ۶۵ در جزیره فاو به شهادت رسیده است.

معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در این دیدارها با اهدای لوح تقدیر از این خانواده معظم شهدا تجلیل کرد.  

برچسب‌ها بنیاد شهید و امور ایثارگران جمهوری اسلامی ایران سعید اوحدی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بنیاد شهید و امور ایثارگران جمهوری اسلامی ایران سعید اوحدی بنیاد شهید و امور ایثارگران جمهوری اسلامی ایران سعید اوحدی اخبار کنکور بنیاد شهید و امور ایثارگران خانواده معظم شهدا خانواده شهید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۷۳۰۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شعار «مرگ بر اسرائیل» به برکت خون شهدا در قلب آمریکا سر داده می‌شود

علیرضا قاسمی‌فرزاد شامگاه پنجشنبه در دیدار با همسر و فرزندان شهید محمد رنجنوش، شهید تازه تفحص شده استان گفت: به برکت خون شهدا، امروز ایران‌اسلامی با قدرت و استقامت ایستاده و دشمنان نتوانستند به اهداف شوم خود دست یابند.

او گفت: اگر امروز در قلب آمریکا شعار مرگ بر اسرائیل به زبان فارسی طنین انداز می‌شود به برکت خون شهدا است.

استاندار همدان گفت: مدیون شهدایی هستیم که خون پاک خود را در راه اسلام، قرآن، تمامیت ارضی و مانایی کشور فدا کردند.

قاسمی فرزاد گفت: همه تلاش ما بر این است که شرمنده شهدا نشویم، شهدایی که در جوانی با خداوند معامله و رضایت او را کسب کردند.

او گفت: مهمترین وصیت شهدا این است که امام و ولی‌فقیه را هرگز تنها نگذاریم.

استاندارهمدان گفت: پیکر مطهر شهید رنجنوش نزدیک به ۴۰ سال در غربت بود و امروز به موطن خود بازگشته و ما خاک او را توتیای چشم خواهیم کرد.

شهید محمد رنجنوش از شهدای جاویدالاثر تیپ ۳۲ انصارالحسین (ع) است که ۱۲ اسفند سال ۱۳۶۵ در منطقه عملیاتی کربلای پنج در شلمچه به درجه رفیع شهادت نایل آمد.

شهید رنجنوش متولد ۱۳۴۰ در کبودرآهنگ استان همدان بود که پیکر آن، پس از ۳۸ سال از طریق آزمایش دی ان‌ای شناسایی شد.

استاندار همدان و نماینده مردم شهرستان‌های همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی و مدیرکل بنیاد شهید استان شامگاه پنجشنبه سیزدهم اردیبهشت در منزل شهید محمد رنجنوش، شهید تازه تفحص شده حضور یافتند.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • پایان ۳۸ سال چشم‌انتظاری خانواده شهید چابکسری
  • پایان ٣٨ سال چشم انتظاری خانواده شهید چابکسری
  • حقوق کدام یک از ایثارگران امسال افزایش داشت؟
  • جزئیات افزایش حقوق ایثارگران در سال ۱۴۰۳ + آخرین اخبار افزایش حقوق جانبازان
  • حقوق کدام یک از ایثارگران در سال ۱۴۰۳ افزایش داشت؟
  • برگزاری دومین یادواره شهدای مهرجرد در میبد
  • آئین تجلیل از خانواده معظم ۲۰شهید روحانی و طلبه ورامین️ برگزار شد
  • شعار «مرگ بر اسرائیل» به برکت خون شهدا در قلب آمریکا سر داده می‌شود
  • روایت شهید فاطمیون + فیلم
  • حضور استاندار همدان در منزل شهید محمد رنجنوش