Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@05:14:58 GMT

آغاز مذاکرات یونایتد با جانشین احتمالی سولسشر

تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۷۳۰۹۴

آغاز مذاکرات یونایتد با جانشین احتمالی سولسشر

منچستر اونینگ نیوز مدعی شد باشگاه منچستریونایتد مذاکرات خود را برای به خدمت گرفتن مائوریسیو پوچتینو آغاز کرده است.

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد تحت هدایت اوله گنار سولسشر هرگز روزهای خوبی را تجربه نمی‌کند. آنها شب گذشته در آخرین مسابقه دور رفت مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا نتیجه را به تیم نه چندان قدرتمند استانبول باشاک شهیر واگذار کردند تا تیره روزی هایشان همچنان ادامه داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

شیاطین سرخ در لیگ برتر انگلیس نیز عملکرد دور از انتظاری داشته اند؛ تا جایی که تیم سولسشر درحال حاضر تنها با 7 امتیاز از شش بازی ابتدایی خود در جایگاه باورنکردنی پانزدهم جدول قرار گرفته است.

 

همین نتایج ضعیف منچستر یونایتد در فصل جدید باعث شده که نیمکت این تیم برای این مرد نروژی بیش از هر زمان دیگری لرزان شده باشد. در این رابطه از برخی نام ها به عنوان گزینه احتمالی باشگاه انگلیسی برای جانشینی سولسشر نام برده شده است اما به نظر می‌رسد که سرمربی سابق تاتنهام یعنی مائوریسیو پوچتینو از بیشترین شانس برای این موضوع برخوردار است.

 

 

 

 

حالا و در همین رابطه منچستریونایتد نیوز در گزارشی مدعی شده که سران یونایتد مذاکرات ابتدایی خود را با نماینده های سرمربی آرژانتینی آغاز کرده اند و گفته می‌شود که در صورت ارائه پیشنهاد خود پوچتینو نیز به کار در اولدترافورد بی میل نیست.

منچستر یونایتد تاتنهام موریسیو پوچتینو اوله گونار سولسشر

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: منچستر یونایتد تاتنهام اوله گونار سولسشر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۷۳۰۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خوشحالی کاپیتان بارسا: تمدید با خیال راحت

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد فعلی روبرتو با باشگاه بارسلونا در پایان فصل جاری به اتمام می‌رسد و شایعات زیادی درباره احتمال جدایی یا ادامه حضورش در این تیم در فصل آینده در چند ماه اخیر به گوش رسیده است.

چند رسانه اسپانیایی پیش از این خبر داده بودند که او قصد دارد در پایان فصل جاری به عنوان بازیکن آزاد و به صورت رایگان از بارسلونا جدا شود و راهی لیگ فوتبال آمریکا شود تا مسیر لیونل مسی و سرخیو بوسکتس را ادامه داده باشد.

اما مدیران باشگاه بارسلونا در چند هفته اخیر تصمیم گرفتند که پیشنهادی را برای تمدید قرارداد به کاپیتان این تیم ارائه کنند و مذاکرات برای امضای قرارداد جدید را با او آغاز کنند. هرچند تصمیم ژاوی برای جدایی باعث نگرانی این بازیکن شده بود.

شب گذشته و پس از جلسه مهمی که سرمربی فعلی بارسلونا با مدیران این باشگاه برگزار کرد به صورت رسمی اعلام شد که او از تصمیمش برای ترک بارسا در پایان فصل منصرف شده و در فصل آینده هم هدایت این تیم را بر عهده خواهد داشت و یک خبر بسیار خوبی برای روبرتو است.

حالا فابریتزیو رومانو، خبرنگار ایتالیایی، مدعی شده است که مذاکرات برای امضای قرارداد جدید با این بازیکن به زودی آغاز خواهد شد، چرا که ژاوی معتقد است که او بازیکن بسیار مهمی برای بارسلونا در زمین و در رختکن است و روی حفظ او تاکید دارد.

دیگر خبرها

  • جنگ تن‌هاخ با روزنامه‌نگاران: حق سوال پرسیدن ندارید!
  • نشست کابینه جنگ اسرائیل برای حمله احتمالی به رفح
  • خوشحالی کاپیتان بارسا: تمدید با خیال راحت
  • هشدار تن‌هاخ به ستاره یونایتد: این وضع را تمام کن
  • برد پرگل منچستر برابر قعرنشین با درخشش برونو
  • شرط میلیون دلاری منچستر یونایتد برای نگه داشتن تن هاخ | یا صعود کن یا فقیر شو!
  • تماس بایرن مونیخ با سرمربی سابق منچستر یونایتد
  • روی کین باتعصب برگرد به تیمت!‏
  • ساعت پخش زنده بازی منچستر یونایتد و شفیلد یونایتد +پخش آنلاین
  • سرمربی علیرضا جهانبخش در آستانه هدایت لیورپول؛ جانشین یورگن کلوپ کیست؟