Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-06@18:25:46 GMT

واریز مجدد پول به حساب شفر/ استقلال در انتظار تاییدیه

تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۷۳۳۱۱

واریز مجدد پول به حساب شفر/ استقلال در انتظار تاییدیه

باشگاه استقلال با واریز مجدد بخشی از پول وینفرد شفر در انتظار تاییدیه است تا پنجره نقل و انتقالات این تیم باز شود.

 به گزارش مشرق، مسئولان باشگاه استقلال از دو هفته پیش اقدام به پرداخت مطالبات وینفرد شفر کردند که جمعه هفته گذشته کل مطالبات این مربی آلمانی به حساب وکیل او واریز شد که بر همین اساس خلیل‌زاده رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال در برنامه تلویزیونی روز دوشنبه هفته گذشته از تسویه حساب با شفر خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

با این‌حال وکیل شفر اعلام کرد که بخشی از این مطالبات در حساب او ننشسته است.

پس از این اتفاق و با وجود اینکه مبلغ اعلامی از سوی وکیل شفر هنوز به حساب برنگشته بود، خلیل‌زاده رئیس هیات مدیره استقلال، جهت نشان دادن حسن نیت باشگاه استقلال، اقدام به واریز مجدد این پول کرد.

باشگاه استقلال تا پایان امشب (پنجشنبه) منتظر تاییدیه وکیل شفر خواهد ماند و پس از آن از طریق فیفا باز شدن پنجره این باشگاه را پیگیری می‌کند. پیش از این باشگاه استقلال طی نامه‌هایی به فیفا، شرایط را در این خصوص اعلام کرده بود.

منبع: سایت باشگاه استقلال

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا قره باغ استقلال نقل و انتقالات پول وینفرد شفر باشگاه استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۷۳۳۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حجازی: از هواداران انتظار حمایت داریم

آفتاب‌‌نیوز :

آتیلا حجازی، سرپرست تیم فوتبال استقلال، درباره وضعیت این پیش از بازی با ذوب‌آهن اظهار کرد: تیم ما در شرایط آرمانی قرار دارد. یک نکته وجود دارد و نمی‌خواهم زیاد صحبت کنم. دوست دارم همه هواداران ما به امید خدا به عنوان بازوی توانمند ما در بازی فردا حضور پیدا کنند، چون واقعا همانطور که از ابتدای کنارمان بودند به شدت به حضورشان نیازمندیم.

او درباره اینکه استقلال هفته آخر مهمان است، گفت: در این مورد صحبت می‌کنیم، حالا نباید پیش‌داوری کنیم، باید فکر کنیم که بهترین راهکار انتخاب شود.

سرپرست استقلال درباره رقابت در پنج هفته پایانی گفت: شرایط حساسی است و همه ارکان باشگاه به این موضوع واقف هستند. همه تلاش می‌کنند که به امید خدا به نتیجه برسیم.

او در مورد انتظارش از هواداران در پنج هفته پایانی لیگ برتر گفت: حمایت، حمایت و حمایت.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • پایان انتظار تسویه دولت با فروشندگان طرح کالابرگ به زودی
  • گلایه‌های بازیکنان از سرپرست جدید باشگاه استقلال
  • حجازی: از هواداران انتظار حمایت داریم
  • افشاگری میلیاردی مدیر سابق استقلال علیه سمیعی
  • عضو سابق هیات مدیره استقلال افشاگری کرد؛ از حواله خودروها تا مشاوران 400 میلیونی!
  • افشاگری در خصوص حواله‌های خودرو در استقلال و قرادادهایی که نجومی شد | اتهام به فرشید سمیعی و علی خطیر
  • افشاگری از ماجرای حواله‌های خودرو، افزایش قراردادها، مشاوران ۴۰۰ میلیونی و برکناری مدیر سرشناس آکادمی/ هشدار به مالکان جدید استقلال
  • افشاگری از ماجرای حواله‌های خودرو،افزایش قراردادها، مشاوران۴۰۰ میلیونی و برکناری مدیر سرشناس آکادمی/ هشدار به مالکان جدید استقلال
  • وکیل جوان و سرپرست موقت هم از استقلال رفتنی است
  • قیمت محمد محبی برای بازگشت به استقلال مشخص شد