Web Analytics Made Easy - Statcounter

طرح استانی «ختم قرآن در ۶ دقیقه» در منطقه اهل تسنن شهرستان راز و جرگلان با حضور نماینده ولی فقیه و نیز فرمانده سپاه جواد الائمه (علیه السلام) خراسان شمالی آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد؛ طرح ختم قرآن در ۶ دقیقه با مراسم افتتاحیه ای نمادین در حضور آیت الله "ابوالقاسم یعقوبی" نماینده ولی فقیه و نیز فرمانده سپاه جواد الائمه (علیه السلام)  خراسان شمالی در منطقه یکه صعود شهرستان راز و جرگلان به مناسبت هفته وحدت آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 


آیت الله ابوالقاسم یعقوبی، نماینده ولی فقیه خراسان شمالی در این افتتاحیه  با تبریک هفته وحدت و میلاد رسول مکرم اسلام، حضرت  محمد مصطفی (علیه السلام) و سلاله پاکش حضرت امام جعفر صادق (علیه السلام)، انس با قرآن را  مورد توجه قرار داد و عمل به آموزه های قرآنی را سبب رشد و توسعه جامعه دانست.

 

 

«هاشم شیرازیان»، مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی نیز اجرای طرح استانی ختم قرآن در ۶ دقیقه را ویژه مصلاهای استان اعلام کرد و افزود: بر این اساس نمازگزاران پیش از آغاز خطبه های نماز جمعه و به طور دسته جمعی قرآن را که در صفحات مجزا تهیه شده، قرائت می کنند.

 

 

وی گفت: این طرح هم اکنون در تمام شهرستان های استان در حال اجراست.

 


در این جلسه صفحات  تنظیم شده طرح به  «آخوند رحیم صمدی»، امام جمعه یکه صعود تحویل شد.

 

 

 

پایان پیام/71

منبع: شبستان

کلیدواژه: ختم قرآن امام جمعه بجنورد کانون مسجد ختم قرآن در ۶ دقیقه خراسان شمالی علیه السلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۷۳۳۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرحله استانی مسابقات قرآن عترت و نماز در چرام

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • سهم ناچیز سدهای خراسان شمالی از بارش‌ها/ آب ذخیره کمتر شد
  • تقویم نجومی امروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ / تقویم همسران امروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • مرحله استانی مسابقات قرآن عترت و نماز در چرام
  • تکرار گناه فرصت‌ تعالی را از انسان می‌گیرد
  • والدین ثبت‌نام کُتب درسی را تا ۲۵ اردیبهشت انجام دهند
  • ضرورت معرفت‌شناسی دقیق از سیره سیاسی امام صادق (ع)
  • آغاز ساخت واحد‌های مسکونی درمنطقه عشایری دهدلی
  • خراسان شمالی میزبان پرندگان مهاجر عبوری است
  • نجاتگران هلال احمر جاجرم به متاثرین از سیل امدادرسانی کردند
  • اقدامات بی بدیل امام صادق علیه السلام در حفظ و صیانت از روایات