Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-05-03@03:58:23 GMT

دلیل لغو دیدار صنعت نفت- پیکان چیست؟

تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۷۳۴۳۱

اولین هفته لیگ برتر در فصل بیستم از فردا آغاز می‌شود و این درحالی است که یکی از بازی‌های روز اول با تصمیم سازمان لیگ لغو و برگزاری آن به زمان دیگری موکول شد.

سهیل مهدی مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ در خصوص لغو دیدار دو تیم صنعت نفت و پیکان که قرار بود در شهر آبادان برگزار شود، گفت: فعلا لغو را اعلام کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مقداری شرایط پذیرش هتل‌ها به دلیل شیوع اپیدمی مشکل ساز شده و آنطور که به ما اطلاع دادند، به این صورت بوده است.

وی در پاسخ به اینکه با این حساب شیوع کرونا دلیل لغو این مسابقه بوده، عنوان کرد: به نظر می‌آید اینطور بوده است. به واسطه شرایط موجود خواستند شیوع کرونا را کنترل کنند. ما هم گفتیم چشم. نامه‌ای آمده ولی هنوز آن را ندیده‌ام. وقتی از اراک به تهران رسیدم، آن را مشاهده می‌کنم.

مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ در مورد اینکه آیا ممکن است مسابقه دیگری به این خاطر لغو شود، اظهار داشت: نه، بازی‌های دیگر مشکلی ندارند. تیم‌ها رفته‌اند و مستقر شدند. ناظران و نماینده‌های ما نیز رفته‌اند و مشکلی نداریم. فقط همان یک بازی بود که به نظر می‌رسد شرایط لازم برای مدیریت شهری فراهم نبود.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: لیگ برتر صنعت نفت پیکان سازمان لیگ صنعت نفت لیگ برتر پیکان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۷۳۴۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش می کنیم نفت در لیگ ماندگار شود/ هوادار تیم خوبی است

به گزارش خبرنگار مهر، امید شریفی نسب مربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در نشست خبری پیش از دیدار با هوادار اظهار داشت: امیدوارم در بازی فردا تمام بازیکنان با سلامت کامل از زمین خارج شوند؛ این دیدار برای ما خیلی مهم است و از زمانی که فراز کمالوند به تیم اضافه شده ما هر روز تمرین داشته ایم و حتی یک روز هم استراحت نکرده ایم. ما در دیدار های گذشته موقعیت های زیادی را از دست دادیم.

او ادامه داد: هوادار یکی از تیم های خوب در لیگ برتر است و بازیکنان ما معتهد شده اند تا با تمام وجود خود در این دیدار به میدان بروند. امیدواریم که در پایان مسابقات با تلاش و کوششی که انجام خواهیم داد، صنعت نفت را در لیگ برتر ماندگار کنیم. پس از حضور کمالوند تیم از لحاظ فنی رشد خوبی کرده و بازیکنان زیباتر فوتبال بازی می کنند.

مربی تیم فوتبال صنعت نفت در خصوص میزان پرداختی به اعضای این تیم تا به اینجای مسابقات گفت: مدیریت باشگاه تاکنون پرداختی های خوبی به مجموعه تیم داشته است.

کد خبر 6092967

دیگر خبرها

  • پیروزی هوادار مقابل صنعت نفت در ۴۵ دقیقه نخست
  • شیوع بیماری‌های موجود در فضای سبز/ مقابله با هجوم مگس‌های سفید
  • اوج حساسیت در دیدار‌های امروز لیگ برتر فوتبال
  • برتری شمس آذر مقابل پیکان در دیدار تماشایی بدون تماشاگر
  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر| پیکان دقیقه 90 چپ شد/شمس آذر با برد باخت به استقلال را فراموش کرد
  • برتری یک نیمه‌ای شمس آذر مقابل پیکان
  • تلاش می کنیم نفت در لیگ ماندگار شود/ هوادار تیم خوبی است
  • مسئولان در چینش داوران دقت کنند/ امیدوارم نفت در لیگ ماندنی شود
  • شرط برگزاری پیکان - استقلال در ورزشگاه آزادی
  • شمس آذر - پیکان؛ مصاف جوان سازها/ آغاز حساس‌ترین هفته فوتبالی