Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیکنان تیم فوتبال ذوب‌آهن آخرین جلسه تمرینی را پیش از دیدار با فولاد خوزستان در چارچوب هفته اول لیگ برتر، در ورزشگاه ملت اصفهان پشت سر گذاشتند.

پیش از آغاز تمرین امروز، مهدی بهرامی رئیس هیات مدیره ذوب‌آهن به همراه فرشاد دادفر عضو هیات مدیره، رسول کربکندی سخنگوی باشگاه و عضو هیات مدیره، مجتبی صالحی قائم مقام، بهروز یبلویی معاون مالی، محسن کرباسچی مدیر ورزش قهرمانی و محمدمهدی رمضانی مدیر روابط عمومی باشگاه در محل تمرین حضور پیدا کردند و با بازیکنان به گفت‌وگو پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس هیات مدیره ذوب‌آهن در جمع اعضای این تیم اعلام کرد؛ حمایت از کادر فنی و بازیکنان اولویت مدیران باشگاه است.

بهرامی ضمن آرزوی موفقیت برای شاگردان رحمان رضایی در بازی خانگی فردا مقابل فولاد گفت درصددیم با تلاش‌های شما و حمایت‌های هیات مدیره، عدم توفیق فصل گذشته را فراموش کنیم، ذوب آهن را با همکاری هم به جایگاه واقعی خودش برگردانیم و نتایجی در خور نام و شان این تیم کسب کنیم.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: ذوب آهن رحمان رضایی فولاد خوزستان لیگ برتر ذوب آهن رحمان رضایی هیات مدیره ذوب آهن هیات مدیره ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۷۳۴۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی سایپا بار دیگر برکنار شد

سرمربی تیم فوتبال سایپا که از لیگ دسته اول موفق به صعود به لیگ برتر نشده و فاصله زیادی با صدرنشین دارد، از سمت خود برکنار شد.

به گزارش تابناک ورزشی و به نقل از روابط عمومی باشگاه سایپا، در پی نتایج ضعیف تیم فوتبال سایپا در مسابقات لیگ دسته اول فوتبال و با تصمیم هیات مدیره این باشگاه، مجتبی سرآسیایی از سرمربیگری تیم سایپا کنار گذاشته شد.

در نشست هیات مدیره باشگاه سایپا مقرر شد مهدی حسینی‌نسب در دیدارهای باقیمانده، هدایت نارنجی‌پوشان را برعهده بگیرد. سایپا با 41 امتیاز، در جایگاه ششم جدول لیگ دسته اول فوتبال ایستاده است و شانسی برای صعود به لیگ برتر ندارد.

دیگر خبرها

  • رئیس فدراسیون والیبال از جیب خودش برای تیم ملی هزینه می کند
  • حضور معاون رئیس جمهور در تمرین تیم ملی والیبال+ فیلم
  • سمیعی با تیپ مدیرعاملی در آزادی (عکس)
  • تصمیم‌گیری مهم ۲ بانک برای آینده پرسپولیس
  • سرمربی سایپا بار دیگر برکنار شد
  • باشگاه سایپا با سرآسیایی قطع همکاری کرد
  • ۲ بانک رئیس هیات مدیره پرسپولیس را مشخص می‌کنند
  • تمرین پرسپولیس با حضور هوادار زن + عکس
  • تمرین پرسپولیس با حضور هوادار بانو
  • تمرین پرسپولیس با حضور چهره ویژه سکوها