Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر تیم پرسپولیس در نشست هماهنگی دیدار با سایپا از دیر اعلام شدن محل برگزاری این بازی و موضع برخی تیم‌ها نسبت به کرونا انتقاد کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

به نقل از رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، نشست هماهنگی مدیران برای بازی افتتاحیه بیستمین دوره رقابت‌های لیگ برتر، از ساعت ۱۵ امروز پنج‌شنبه در سالن روابط عمومی سازمان لیگ، به ریاست فریبرز محمودزاده آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این جلسه از پرسپولیس، افشین پیروانی و علیرضا اشرف مدیران تیم و رسانه‌ای پرسپولیس حضور داشتند.

در ابتدای این جلسه، با توجه به این‌که تا روز گذشته شائبه‌هایی درباره محل برگزاری مسابقه پرسپولیس و سایپا وجود داشت و از احتمال برگزاری دیدار در ورزشگاه شهدای شهر قدس مطرح بود، نماینده نیروی انتظامی و یگان ویژه نسبت به نامعلوم بودن این مساله گلایه کرد.

وی همچنین اعلام کرد با توجه به شهرک‌های مسکونی در اطراف ورزشگاه شهید دستگردی و این که برای اولین بار، بازی یکی از دو تیم پرسپولیس و استقلال در این وی تاکید کرد، بازی‌های رسمی پرسپولیس و استقلال در این ورزشگاه انجام نشده است، نگرانی‌هایی برای تامین مسابقه وجود دارد.

در ادامه، افشین پیروانی نیز نسبت به نامعلوم بودن محل برگزاری مسابقه تا روز گذشته، ابراز ناراحتی کرد و بر نگرانی‌های عنوان شده از سوی نماینده نیروی انتظامی صحه گذاشت.

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس همچنین در ادامه جلسه از باشگاه‌هایی گلایه کرد که سال گذشته با هماهنگی یکدیگر با وارد کردن اتهام هماهنگ بودن پرسپولیس و سازمان لیگ  خواهان تعطیلی لیگ به دلیل شیوع کرونا بودند ولی حالا با ۴ برابر شدن ابتلا و فوتی‌ها هیچ اعتراضی به شروع بازی‌ها ندارند!

در این جلسه همچنین تاکید شد که تیم‌های میزبان و میهمان به ترتیب می توانند ۶ و ۴ همراه غیر از اعضاء و عوامل تیم را همراه داشته باشند. ضمن آن‌که پرسپولیس، سفید پوش خواهد بود و دروازه‌بان هم سبز خواهد پوشید.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرسپولیس سایپا پرسپولیس سایپا لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۷۳۵۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غایبان سپاهان برابر پرسپولیس

تیم فوتبال سپاهان برای دیدار با پرسپولیس در هفته بیست و پنجم لیگ برتر قطعا یک بازیکن خود را به دلیل مصدومیت در اختیار نخواهد داشت.

به گزارش مشرق، تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان در هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر باید روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت و در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف هم بروند. سپاهان که ۳ بازی آخر خود در لیگ برتر و جام حذفی را با برتری به پایان رسانده است کار سختی در این دیدار خارج از خانه خواهد داشت.

«ژوزه مورایس» سرمربی پرتغالی سپاهان برای این بازی، محمد دانشگر مدافع خود را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد و غیبت این بازیکن در ترکیب سپاهان قطعی است. فرشاد احمدزاده هم که در بازی روز گذشته برابر استقلال ملاثانی برای زردپوشان بازی کرد، دوباره مصدوم شده و امروز آزمایشات لازم را می‌دهد تا مشخص شود که آیا به دیدار با پرسپولیس می‌رسد یا خیر.

پیام نیازمند و آریا یوسفی دیگر مصدومان سپاهان در بازی‌های اخیر بودند که روز گذشته هر دو بازیکن برای این تیم در جام حذفی به میدان رفتند و برای دیدار با پرسپولیس هم مشکلی نخواهند داشت.

بازی پرسپولیس و سپاهان در ساعت ۱۹:۳۰ برگزار خواهد شد و مورایس امیدوار است تا احمدزاده نیز به این دیدار حساس برسد.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • فرار مهره کلیدی سپاهان قبل از دیدار با پرسپولیس! | تصاویر
  • بازی، شادی، تماشا در تمرین پرسپولیس
  • برگزاری اولین جلسه مدیران استقلال و هلدینگ خلیج فارس/ خبری از آقا محمدی نبود، ۲ نفر به هیئت مدیره اضافه می‌شوند
  • برگزاری نشست هماهنگی برنامه ریزی برنامه‌های نمایشگاهی آثار نفیس موزه ایران باستان در استان ها
  • صعود شیرین یک پرسپولیسی دور از پرسپولیس
  • غایبان سپاهان برابر پرسپولیس
  • دانشگر به پرسپولیس نمی‌رسد
  • محرومیت قطعی است؛ دو ستاره استقلال و پرسپولیس محروم از بازی های بزرگ فصل
  • بیمه سرمد میزبان جلسۀ عمومی شورای هماهنگی شرکت‌های بیمۀ استان اصفهان
  • آشتی‌کنان، چند ساعت قبل از عجیب‌ترین فوتبال!