Web Analytics Made Easy - Statcounter

نوروزی با بیان اینکه ۴۲۰ بیمار در مراکز درمانی بستری هستند گفت: با رعایت پروتکل های بهداشتی در اصناف ۵۰ درصد از شیوع بیماری جلوگیری می شود.

«مسعود نوروزی» در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان با بحران کرونا ویروس اشاره و اظهار داشت: رعایت اصول بهداشتی در اصناف تاثیر مهمی در جلوگیری از گسترش ویروس کرونا دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون فنی معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان بابیان اینکه سامانه ای برای ثبت نام، کنترل و رعایت بهداشتی اصناف تعریف شده است گفت: اصناف از مراکز تجمعی شمرده می‌شود که با رعایت بهداشت توسط این گروه می توان از افزایش این بیماری جلوگیری کرد.


وی ادامه داد: با رعایت اصول بهداشتی در اصناف ۵۰ درصد از شیوع بیماری کرونا ویروس در جامعه جلوگیری می شود.


نوروزی تصریح کرد: فاصله گذاری اجتماعی، شستشوی دست ها با آب صابون و ضد عفونی از اهم مواردی است که بایستی روزانه بدان توجه شود.


معاون فنی معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان افزود: در حال حاضر ۴۲۰ بیمار در مراکز درمانی بستری هستند و ۷۱ بیمار جدید طی ۲۴ ساعت گذشته نیز بستری شدند.


وی ادامه داد: بسیاری از بیماران حالشان وخیم بوده و در قسمت آی سی یو بیمارستان ها بستری هستند.


نوروزی از نظارت ویژه اصناف و ادارات دولتی خبر داد و خاطرنشان کرد: با همکاری استانداری از همه اماکن، اصناف و ادارات دولتی بازدید شده و اگر موردی عدم رعایت بهداشتی مشاهده شود برخورد جدی شده و واحد صنفی متخلف نیز پلمب می شوند.‌

پایان پیام/383

منبع: شبستان

کلیدواژه: پروتکل های بهداشتی کرونا ویروس اصناف بهداشتی در اصناف بستری هستند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۷۳۵۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از ۵۵ مامای استان قم

 در  مراسم تجلیل از ۵۵ مامای نمونه استان قم، محمد منان رئیسی منتخب مردم قم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نرخ باروری در استان گفت: اجرای طرح نفس برای جلوگیری از سقط عمدی جنین در قم بیانگر توجه جامعه پزشکی و ماما‌های استان قم برای افزایش رشد نرخ باروری است. 
 
خانم رفیعی کارشناس سلامت مادران معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی قم هم گفت: در حال حاضر ۸۰۰ ماما در سطح مراکز بهداشتی و درمانی استان فعالیت می‌کنند. 
 
وی با بیان اینکه شعار امسال روز ماما با حمایت از جوانی جمعیت است افزود: ماما‌های استان در سطح مراکز بهداشتی تلاش می‌کنند با ارائه خدمات و مشاوره‌ها از سقط‌های عمدی جلوگیری و به رشد نرخ جوانی کمک کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • رشد ۷ درصدی سهم حمل ونقل هوایی از سفرهای نوروزی!
  • روند کاهشی شاخص‌های مرده زایی و بستری متصل به تولد در استان همدان
  • ۶ هزار بیمار خاص تحت پوشش کمیته امداد اصفهان هستند
  • سالانه ۳هزار بیمار به بیماران صعب العلاج گلستان اضافه می شود
  • درمان بیماران سرطانی در مراکز دولتی رایگان است/ نشان‌دار شدن بیش از دو میلیون بیمار خاص
  • تجلیل از ۵۵ مامای استان قم
  • اهدای عضو بیمار مرگ مغزی در شهرکرد
  • ۴ نفر مبتلا به تب کریمه کنگو/مردم توصیه‌های بهداشتی را جدی بگیرند
  • مدیر عامل بنیاد بیماری‌های نادر ایران مطرح کرد؛ جلوگیری جدی از بیماری «کوتاه قامتی» در کشور
  • فعالیت بیش از ۱۷۰ ماما در مراکز بهداشتی استان یزد