Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-07@12:35:19 GMT

ضرب و شتم خبرنگار خبرگزاری برنا در اراک

تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۷۳۷۳۶

ضرب و شتم خبرنگار خبرگزاری برنا در اراک

خبرنگار خبرورزشی در استان مرکزی امروز توسط مدیر روابط عمومی هیات فوتبال این استان مورد ضرب و شتم قرار گرفت.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ امروز و در حاشیه بازدید مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ از ورزشگاه ۱۵ هزار نفری امام خمینی (ره) اراک، سرپرست خبرگزاری برنا در استان مرکزی مورد ضرب و شتم مسئول روابط عمومی هیات فوتبال این  استان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«سهیل مهدی» در آستانه استارت رقابت‌های لیگ برتر برای اطلاع از آخرین وضعیت استادیوم امام خمینی (ره) اراک، در این استادیوم حضور یافت. خبرنگار خبرگزاری برنا که به منظور پوشش خبری این بازدید به ورزشگاه مراجعه کرده بود، بعد از انتقاد به عدم پاسخگویی مدیر روابط عمومی هیات فوتبال استان مرکزی با فحاشی و ضرب و شتم از سوی محمود دربندی روبه‌رو شد.

پس از این درگیری، مسئول روابط عمومی هیات فوتبال، سرپرست خبرگزاری برنا در اراک را تهدید کرد او را به دستگاه‌های امنیتی ارجاع می‌دهد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: هیات فوتبال استان مرکزی روابط عمومی هیات فوتبال خبرگزاری برنا ضرب و شتم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۷۳۷۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توضیحات روابط عمومی نیروگاه رامین اهواز در خصوص آتش سوزی ترانس برق

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، داوود سلیمانی گفت: آتش سوزی ترانس برق در واحد شماره دو نیروگاه رامین اهواز به علت اتصالات و شوک الکتریکی ناشی از توفان و بارندگی شدید رخ داد و بلافاصله توسط گروه‌های آتش نشانی مهار شد.   وی افزود: در این حادثه هیچگونه خسارت جانی و یا آسیب به همکاران وارد نشده و خسارات فنی توسط تیم‌های تخصصی نیروگاه و شرکت بیمه در دست بررسی است.   سلیمانی ادامه داد: آتش سوزی رخ داده هیچ خللی برای شبکه برق ایجاد نکرده و نمی‌کند و هم اکنون عملیات جایگزینی ترانس جدید در حال اجراست.   گفتنی است؛ واحد شماره دو نیروگاه رامین اهواز به علت تعمیرات اساسی از پاییز سال گذشته از مدار خارج بوده و طبق برنامه ریزی‌های قبلی مقرر است پیش از آغاز تابستان وارد مدار شود.

دیگر خبرها

  • امیدواریم مسیر مجموعه فولاد اکسین در جهت تولید به بهترین شکل طی شود
  • پیکان درخانه باخت و نگران سقوط شد
  • استوری تند و تیز مدیر روابط عمومی سپاهان علیه رسانه فارسی‌زبان خارج از کشور + عکس
  • «بیژن و منیژه» میلیاردی شد
  • ◄ تکذیب نقل قول ذکر شده از مدیرعامل راه آهن در پیامک ارسال شده برای کارکنان
  • مسمومیت ۷ نفر در ایلام طی شبانه‌روز گذشته با گاز مونوکسید کربن
  • اخراج کارکنان برج میلاد تکذیب شد
  • توضیحات روابط عمومی نیروگاه رامین اهواز در خصوص آتش سوزی ترانس برق
  • واکنش فدراسیون فوتبال به درخواست وزیر ورزش؛ برگزاری نخستین نشست کارگروه آسیب‌شناسی فرهنگی ورزشگاه‌ها
  • «پویش مدار امید» برگزار می شود