Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، «محمد نادری» بازیکن فصل گذشته تیم فوتبال پرسپولیس که در اقدامی جنجالی در فصل نقل و انتقالات راهی استقلال شد، برای دریافت رضایتنامه خود از باشگاه کورتریک بلژیک با مشکل مواجه بود.

براین اساس، با تلاش مسوولان باشگاه استقلال قسط اول رضایتنامه نادری امروز به حساب باشگاه کورتریک بلژیک واریز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برچسب‌ها محمد نادری باشگاه پرسپولیس باشگاه استقلال ایرنا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: محمد نادری باشگاه پرسپولیس باشگاه استقلال ایرنا محمد نادری باشگاه پرسپولیس باشگاه استقلال ایرنا اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۷۳۷۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پنج بازیکن زیر 23 سال روی نیمکت پرسپولیس

به گزارش ورزش سه با اینکه ترکیب اصلی پرسپولیس در اراک تقریبا قابل پیش بینی بود و حتی از چند روز قبل به نظر می‌رسید محمد خدابنده لو جای عالیشاه بازی کند اما در مورد نیمکت سرخ‌ها شرایط غیر قابل پیش بینی بود.

با مصدومیت امید عالیشاه و علیرضا بیرانوند که مشخص بود به اراک نخواهند رفت و سپس غیبت عجیب سعید صادقی و سپس خط خوردن نام وحدت حنانوف از لیست جا برای جوان‌ها باز شد تا به لیست بیست نفره تیم‌شان در این مسابقه برسند.

در حالی که امیررضا رفیعی تنها بازیکن زیر 23 سال ترکیب اصلی سرخ‌هاست این تیم روی نیمکت پنج بازیکن زیر 23 سال دارد که مهرشاد اسدی دروازه‌بان ذخیره، میلاد سورگی وینگر، علیرضا بابایی مدافع راست و محمد بادپا و ابوالفضل بابایی در نقش مهاجم این  پنج بازیکن جوان هستند.

محمد مهدی احمدی 24 ساله هم روی نیمکت پرسپولیس دیده می‌شود ضمن اینکه محمد خدابنده لو هم از بین بازیکنان اصلی پرسپولیس 24 سال سن دارد و حضور او در ترکیب اصلی و نیمکت نشینی وحید امیری باعث شده تا میانگین سنی سرخ‌ها در این بازی در ترکیب اصلی هم تا حدودی پائین بیاید.

علی نعمتی، وحید امیری، سینا اسدبیگی، فرشاد فرجی  و محمد مهدی احمدی پنج بازیکن بزرگسال نیمکت پرسپولیس در اراک هستند.

دیگر خبرها

  • سپاهان صعود کرد، پرسپولیس حذف شد
  • اعلام نتایج یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال/ سپاهان صعود کرد، پرسپولیس حذف شد
  • نتایج یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال؛ صعود سپاهان، حذف پرسپولیس 
  • آمادگی‌ چپ‌پای تراکتور چالش جدی ذوب آهن!
  • پنج بازیکن زیر 23 سال روی نیمکت پرسپولیس
  • تیبو کورتوا در آستانه بازگشت به میادین
  • پرهزینه و زیان‌ده؛ پول قرارداد پرداخت بازیکنان استقلال و پرسپولیس از جیب کارگران و بازنشستگان!
  • صدای پای بازیکن نام آشنا در استقلال گوش می‌رسد/ این شادی گل بی دلیل نبود!
  • مشکل بزرگ استقلال با مالک جدید پرسپولیس
  • انتقاد نماینده بلژیکی از رویکرد اتحادیه اروپا در قبل نسل کشی غزه