Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-30@07:54:49 GMT

نامه رئیس مجلس برای ابلاغ حواله قیر به رئیس‌جمهور

تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۷۳۸۶۳

نامه رئیس مجلس برای ابلاغ حواله قیر به رئیس‌جمهور

به گزارش تابناک به نقل از فارس از شهرستان سوادکوه، کمال علیپور عصر امروز در جلسه شورای اسلامی شهر زیراب با گرامیداشت نام و خاطره شهدا و تقدیر از شهردار و اعضای شورای شهر زیراب، گفت: مطالبه‌گری و پیگیری برای کاهش مشکلات لازم است و اگر مطالبه‌گری نباشد، مشکلات می‌ماند.

نماینده قائم‌شهر، سوادکوه، جویبار، سیمرغ و سوادکوه‌شمالی در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه حدود ۸۰ هزار پروژه نیمه‌کاره در کشور داریم و طرح‌هایی به نتیجه می‌رسد که پیگیری و مطالبه‌گری برای آن انجام شود، افزود: اعتبارات کشور، سقفی دارد و با مطالبه‌گری خود باید به اهداف دست پیدا کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با اشاره به اینکه سوادکوه از ردیف اعتبار‌های محروم کشور برخوردار است و کمتر از این نام استفاده می‌شود و در سوادکوه از سه درصد نفت که عدد بزرگی است و مناطق محروم هم زیاد در کشور نداریم و این اعتبار برای مناطق محروم است، خاطر نشان کرد: مطالبه‌گری باید با هوشمندی همراه باشد و از این اعتبارات زیاد داریم و موضوع بازآفرینی شهری فرصت بزرگی برای شهرداری است.

نائب رئیس اول کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کسی که عضو شورای شهر شد به مردم قول داد که کار کند و اعضای شورا‌ها فکر کنند که فرماندار و نماینده وجود ندارد و برای درآمد‌زایی پایدار فکر کنند و برنامه بنویسند و ما کمک می‌کنیم.

علیپور خواستار استفاده از طرح باز‌آفرینی در شهر‌ها شد و با بیان اینکه اگر شهرداری و شورای شهر سرمایه‌گذار بیاورد و طرح بازآفرینی تعریف کند، تا ۵۰۰ میلیارد تومان هم با معاون وزیر هماهنگ می‌کنم تا کمک شود، افزود: اعضای شورای شهر و شهرداری، مطالبه‌محور و طرح‌محور و به فکر درآمد پایدار باشند.

نماینده مازندران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه شهر‌هایی که معرض تهدید سیل قرار دارند، گفت: احداث پل دوم، ضرورت دارد و شهرداری هم ۲ میلیارد بدهد تا طرح پل دوم شهر آغاز به کار شود.

وی خواستار آسفالت خیابان کنار راه‌آهن در شهر زیراب شد و از مدیر‌کل راه‌آهن مازندران که به همراه سرپرست فرمانداری سوادکوه در جلسه حضور داشت، خواست تا احداث زیر‌گذر‌ها و روگذر‌ها را برای رفاه مردم انجام دهد و به آنان کمک می‌شود و برای بازآفرینی شهری باید طرح توسط شورای شهر آماده باشد و با مدیران ملی هماهنگی می‌کنم.

نماینده قائم‌‎شهر و سوادکوه در مجلس شورای اسلامی از هماهنگی برای اختصاص ۴ میلیارد تومان برای پرداخت خسارت به خسارت‌دیدگان سیل ۹۴ در شهر زیراب خبر داد و اظهار کرد: مدیریت محلی نباید اجازه می‌داد که موضوع خسارت سیل در فرآیند قضایی قرار گیرد و باید توسط مدیران شهری مدیریت می‌شد و به حقوق مردم توجه شود تا کسی که متضرر شد بیشتر ضرر نکند.

علیپور با بیان اینکه در قانون دیده نشد که دولت برای پرونده قضایی که شهرداری محکومیت داشته باشد، کمک مالی بدهد و برای ضعف مدیریت شهری پول بدهد، افزود: شاهد پیگیری شهردار، شورای شهر و فرماندار بودیم و مدیران هم دیدند که حق با شماست و حادثه غیرمترقبه بود و کمک کردند.

نماینده مردم مازندران در مجلس شورای اسلامی از کمک به شهرداری زیراب برای تأمین ماشین‌آلات شهرداری خبر داد و با بیان اینکه برای پارک میان‌سی با شهرداری همکاری می‌کنیم و شورا و شهرداری هم پیگیری کنند، گفت: نامه دریافت حواله قیر توسط رئیس مجلس شورای اسلامی برای ابلاغ به رئیس جمهور ارسال شد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: دونالد ترامپ حادثه تروریستی دانشگاه کابل انتخابات ریاست جمهوری آمریکا 2020 جو بایدن رئیس مجلس حواله قیر رئیس جمهور دونالد ترامپ حادثه تروریستی دانشگاه کابل انتخابات ریاست جمهوری آمریکا 2020 جو بایدن مجلس شورای اسلامی مطالبه گری شورای شهر شهر زیراب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۷۳۸۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمره صفر رئیس شورای شهر به سازمان فرهنگی شهرداری قزوین

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین گفت: به نظر بنده نمره‌ای که به سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری قزوین داده می‌شود نمره صفر بوده و معتقدم در حوزه ی فرهنگی کار خاصی را در سطح شهر انجام نداده‌ایم. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، علی فرمانی رئیس شورای اسلامی شهر قزوین، بعد از ظهر امروز شنبه در نشست رودررو با مسئولین که با حضور جمعی از اصحاب رسانه استان قزوین در محل سازمان بسیج رسانه برگزار شد گفت: منتخبین مردم در ششمین دوره از مجلس شورای اسلامی به هیچ عنوان رسانه‌گریز نیستند و همواره بر حضور اصحاب رسانه در همه جلسات پارلمان محلی قزوین تاکید دارند.

وی ادامه داد: معتقدم حوزه مدیریت شهری، جای سیاسی‌بازی و باندبازی نیست و اصلی‌ترین هدف این مجموعه را خدمت‌رسانی به مردم قزوین می‌دانم. پارلمان محلی شهر قزوین هیچ محدودیتی برای ارتباط با رسانه‌ها نداشته و ندارد و معتقد است باید همواره پاسخگوی مردم و اصحاب رسانه باشد.

فرمانی با اشاره به تذکر جدی شورای شهر به شهردار قزوین مبنی بر انتصابات مدیران این چنین تصریح کرد: پارلمان محلی در حوزه انتصابات مجموعه مدیریت شهری اختیاری ندارد اما همواره هرکجا که لازم باشد تذکرات جدی را به شهردار داده و خواهد داد.

وی در ادامه در پاسخ به سؤال یکی از اصحاب رسانه استان قزوین مبنی بر اینکه آیا پارلمان شهری در برسی بودجه سالیانه از ظرفیت نخبگان استفاده کرده است این چنین افزود: بنده به عنوان رئیس شورای اسلامی شهر قزوین در بررسی بودجه سالانه شهرداری قزوین با بالغ بر 400 نفر از نخبگان و اقشار مختلف مردم بدون هیچ نگاه سیاسی و جناحی مشورت کرده و از نقطه نظراتشان استفاده کرده‌ام.

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به ضعف سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری قزوین این چنین تصریح کرد: به نظر بنده نمره‌ای که به سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری قزوین داده می شود نمره صفر بوده و معتقدم در حوزه ی فرهنگی کار خاصی را در سطح شهر انجام نداده‌ایم.

فرمانی در پایان تاکید کرد: بنده همواره به ارتباط با همه دستگاه‌های اجرایی استان قزوین تاکید کرده‌ام و از همین رو بدون هیچ واهمه و نگاه پوپولیستی و تبلیغاتی به تعامل با مدیریت ارشد استان پرداخته‌‌ام.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۲۰ درصد سهم تامین اعتبار اتوبوس‌های بجنورد برعهده شهرداری است
  • تامین ۲۰ درصد سهم اعتبار اتوبوس‌ها توسط شهرداری
  • رئیس‌جمهور با یک خط می‌تواند فیلتر را بردارد
  • قالیباف قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا را تبریک گفت
  • نمره صفر رئیس شورای شهر به سازمان فرهنگی شهرداری قزوین
  • ضرورت ارتقاء روابط با پاکستان پس از سفر رئیس جمهور
  • نامه مهم قالیباف به رئیسی
  • دو قانون مصوب مجلس از سوی قالیباف به دولت ابلاغ شد
  • دو قانون مصوب مجلس به دولت ابلاغ شد
  • ضبط مناظره‌های تلویزیونی نامزد‌های انتخابات مجلس در مازندران