Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-05-06@00:06:25 GMT

بایدن وب‌سایت «انتقال قدرت» را راه اندازی کرد

تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۷۳۹۷۰

آفتاب‌‌نیوز :

خبرگزاری اسپوتنیک نوشت: ستاد انتخاباتی جو بایدن وب‌سایت را با هدف آماده سازی برای انتقال قدرت از دونالد ترامپ رئیس‌جمهور فعلی آمریکا، با وجود این که هنوز آرای لازم ۲۷۰ رای را کسب نکرده و نتیجه انتخابات معلوم نیست، راه اندازی کرد.

این سایت «انتقال بایدن-هریس» شامل یک پیام و یک عکس از بایدن در پس زمینه آبی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در پیام این سایت آمده است: «مردم آمریکا تعیین خواهند کرد چه کسی به عنوان رئیس‌جمهوری بعدی آمریکا خدمت خواهد کرد. آرای چندین ایالت در سراسر کشور هنوز در حال شمارش هستند. بحران‌های پیش روی کشور شدیدند (از یک بیماری همه‌گیر گرفته تا رکود اقتصادی، از تغییرات اقلیمی گرفته تا بی‌عدالتی نژادی) و تیم انتقال قدرت، آماده‌سازی را با نهایت سرعت ادامه خواهد داد تا دولت بایدن-هریس بتواند از همان روز آستین همت بالا بزند».

پیش از این، سی‌ان‌ان گزارش داده بود که حداقل ۱۵۰ نفر از جمله مقامات ارشد دولت دونالد ترامپ در تهیه انتقال قدرت به جو بایدن در صورت پیروزی در انتخابات نقش دارند.

آرای چندین ایالت در سراسر آمریکا هنوز در حال شمارش هستند. ترامپ چهارشنبه شب پیروزی خود را اعلام کرد و دموکرات‌ها را به تلاش برای «سرقت انتخابات» متهم کرد. ستاد رئیس‌جمهور فعلی آمریکا قصد دارد بازشماری آرا را مطالبه کند. در عین حال، طبق محاسبات کانال‌های تلویزیونی برجسته آمریکایی، بایدن برای پیروی نهایی که به کسب شش رای نیاز دارد، پیشتاز است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: جو بایدن انتخابات ریاست جمهوری آمریکا انتقال قدرت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۷۳۹۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۴۸ شعبه آماده دریافت آرای انتخاباتی آبادان

کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان آبادان اعلام کرد واجدین شرایط، می‌توانند از ساعت ۸صبح جمعه بیست و یکم اردیبهشت با در دست داشتن یکی از اوراق شناسایی نظیر شناسنامه، کارت ملی، پاسپورت، کارت پایان خدمت و گواهینامه رانندگی به یکی از شعب اخذ رای تعیین شده مراجعه کنند و به صورت الکترونیکی رای خود را ثبت نمایند.

حوزه انتخابیه آبادان دارای ۱۴۸شعبه اخذ رای ثابت و سیار است که ۱۳۱شعبه آن در آبادان و بخش مرکزی و ۱۷شعبه در حوزه فرعی اروندکنار مستقر است.

متولدان بیست و یکم اردیبهشت یک هزار و سیصد و هشتاد و پنج شمسی و قبل از آن می‌توانند در انتخابات مرحله دوم شرکت کنند. همچنین کسانی مجاز به حضور در این مرحله هستند که یا در هیچکدام از شعب اخذ رای کشور در مرحله اول رأی نداده باشند یا تنها در حوزه انتخابیه آبادان رای داده اند، لذا افرادی که در مرحله‌ی اول در شهری غیر از حوزه انتخابیه آبادان رای داده اند در این مرحله نمی‌توانند در رای گیری این حوزه شرکت کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • سی‌ان‌ان: سرکوب اعتراضات و حمایت از صهیونیست‌ها آرای بایدن را می‌خورد
  • آمریکا یک محموله مهمات به اراضی اشغالی را تعلیق کرد
  • جز قدرت‌های برتر منطقه و جهان هستیم/ باید امیدآفرینی کنیم
  • ترامپ دولت بایدن را به «گشتاپو» تشبیه کرد
  • ۱۴۸ شعبه آماده دریافت آرای انتخاباتی آبادان
  • معاون رئیس‌جمهور: امکان گزینش در دور دوم انتخابات مجلس آسان‌تر است
  • حرف‌های جنجالی رابرت دنیرو درباره بازگشت ترامپ به قدرت
  • رای گیری الکترونیک چگونه انجام می‌شود؟
  • (ویدیو) مجری صداوسیما خطاب به رئیس جمهور آمریکا: دانشجو‌ها را نزنید آقای بایدن!
  • ببینید | جملات خبرساز مجری صداوسیما خطاب به رئیس جمهور آمریکا: دانشجوها را نزنید آقای بایدن!