Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-30@05:46:36 GMT

آقای وزیر به قرنطینه خانگی رفت

تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۷۴۱۳۱

آقای وزیر به قرنطینه خانگی رفت

به گزارش افکارنیوز،

برخی منابع خبری گزارش کرده‌اند « دومینیک راب »، وزیر امور خارجه انگلیس به دلیل تماس با یک فرد مبتلا به کرونا به قرنطینه خانگی رفته است.

خبر‌گزاری رویترز به نقل از شبکه خبری «بی‌بی‌سی» گزارش کرده که راب بعد از تماس با فردی که تست کرونای مثبت داشته خود را قر‌نطینه کرده است.

وزیر خارجه انگلیس در حالی به قر‌نطینه رفته که دولت انگلیس به منظور مقابله با موج بعدی ویروس کرونا و همزمان با شروع فصل سرما محدودیت‌های بیشتری را در سرتاسر کشور اعمال کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال چهارشنبه شب، شهروندان انگلیسی قبل از اعمال قوانین محدودکننده و قرنطینه عمومی، فرصت را غنیمت شمرده و به رستوران‌ها و دیگر مراکز هجوم بردند.

با فرا رسیدن ساعت ده شب و موعد اعمال محدویت‌های شبانه، نیروهای پلیس به خیابان‌ها آمده و از مردم خواستند به خانه‌هایشان برگردند. در این میان درگیری‌هایی میان شهروندان و پلیس درگرفت و عده‌ای بازداشت شدند.

ظهر امروز نیز روزنامه انگلیسی ایندیپندنت گزارش داد که شمار قربانیان ویروس کرونا در این کشور ظرف ۲۴ ساعت گذشته به ۴۹۲ نفر رسیده است.

انگلیس تاکنون بیش از یک میلیون ابتلا به کرونا گزارش کرده که از این تعداد بیش از ۴۷ هزار نفر جان خود را از دست داده‌اند.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: دومینیک راب وزیر امور خارجه انگلیس قرنطینه ویروس کرونا ویروس کرونا انگلیس وزیر امور خارجه انگلیس کرونا دومینیک راب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۷۴۱۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادعای وزیر خارجه انگلیس : ایران منطقه را بی‌ثبات می‌کند!

وزیر خارجه انگلیس با طرح ادعاهایی علیه ایران، گفت اسرائیل باید از راه‌حل ۲ دولتی حمایت کند.

به گزارش ایسنا، دیوید کامرون، وزیر خارجه انگلیس روز دوشنبه و در اظهاراتی گفت «پیشنهاد سخاوتمندانه‌ای» برای آتش‌بس ۴۰ روزه در غزه در مقابل آزادی اسرا اسرائیلی وجود دارد.

طبق گزارش الجزیره، وی مدعی شد: ایران با حمایت از حماس در غزه و حوثی‌های یمن (انصارالله) و حزب‌الله لبنان موجب بی‌ثباتی در منطقه می‌شود.

این ادعا در حالی است که انگلیس به همراه آمریکا بارها به خاک یمن حمله کرده‌اند و از حامیان رژیم صهیونیستی در نسل‌کشی در غزه بوده‌اند.

ایران هم بارها اعلام کرده نیروهای مقاومت در منطقه بر اساس منافع کشورهای خود، به مبارزه علیه اشغالگری آمریکا و رژیم صهیونیستی ادامه می‌دهند.

کامرون که در ریاض صحبت می‌کرد، ادامه گفت: اسرائیل باید از راه‌حل ۲ دولتی حمایت کند زیرا این امر در طولانی مدت به سودش خواهد بود. راه‌حل ۲ دولتی در طولانی مدت امنیت اسرائیل را تضمین خواهد کرد.

اخیرا نیز «آنتونی بلینکن» وزیر خارجه آمریکا توافق آتش‌بسی که به حماس پیشنهاد شده را «بسیار سخاوتمندانه» توصیف کرد و گفت حماس باید هرچه سریع‌تر درباره آن تصمیم‌گیری کند.

او مدعی شد که حماس در میان غیرنظامیان مخفی می‌شود و پایان‌نیافتن جنگ غزه به این دلیل است که حماس سلاح‌های خود را کنار نگذاشته، اسرا را آزاد نکرده و خود را تسلیم نکرده است!

بلینکن همچنین مدعی شد که اجرای راهکار ۲ دولتی در مناقشه فلسطین و رژیم صهیونیستی و همچنین عادی‌سازی روابط میان تل‌آویو و کشورهای منطقه «بزرگ‌ترین ضربه به ایران و حماس» خواهد بود.

او همچنین با طرح این ادعا که حماس تنها مانع حصول توافق آتش‌بس در جنگ غزه است، گفت سران جنبش مقاومت فلسطین باید هرچه سریع‌تر درباره پیشنهادی که به آن‌ها شده تصمیم‌گیری کنند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • ادعای وزیر امور خارجه انگلیس درباره پیشنهاد آتش‌بس ۴۰ روزه به حماس
  • اظهارات وزیر خارجه انگلیس درباره توافق آتش بس در غزه
  • ادعای وزیر خارجه انگلیس : ایران منطقه را بی‌ثبات می‌کند!
  • مقابله با تغییر کاربری غیرمجاز به وسعت ۳۰۰ هکتار در چهارباغ
  • رئیسی: گشت ارشاد مدیران در دستورکار وزیران باشد / خیزش دانشجویان و نخبگان غربی با اعمال خشونت خاموش نمی‌شود
  • انعقاد پیوند خواهرخواندگی میان دو بندر مهم ایران و کوبا
  • دو میلیون بریتانیایی هنوز درگیر کرونا هستند
  • آمادگی ایران برای تعمیر هواپیما و صدور خدمات مهندسی به کوبا
  • واکنش تند ایران به اقدام ۳کشور آمریکا، انگلیس و کانادا در اعمال تحریم های جدید | انتقاد شدید از پارلمان اروپا | باید زمانی پاسخگو باشید!
  • چین میزبان مذاکرات آشتی میان حماس و فتح می شود