Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر، محمدجواد ظریف، وزیر امور خارجه کشورمان در ادامه دیدار و گفتگو با مقامات ونزوئلا، در دیدار با معاون رییس‌جمهور این کشور موضوعات مختلف مرتبط با روابط دوجانبه و دیگر مسائل مورد علاقه ۲ کشور را مورد تبادل نظر قرار داد.

گفتنی است، ظریف روز گذشته در سفر به آمریکای لاتین در اولین مقصد وارد کاراکاس شد و قرار است به کوبا و بولیوی برای شرکت در مراسم تحلیف رییس‌جمهور جدید این کشور سفر کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

پربیننده ترین اخبار و نتایج انتخابات آمریکا اخبار و نتیجه انتخابات آمریکا بایدن یا ترامپ؟/ کشورهای اروپایی خواستار پیروزی کدام نامزد انتخاباتی هستند؟ اخبار انتخابات آمریکا بعد از گذشت ۳۵ساعت از پایان رای‌گیری بایدن: آمریکایی‌ها یاد گرفته‌اند که با کرونا بمیرند/ ترامپ: خانواده بایدن مثل جاروبرقی‌ پول را می‌بلعند

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: ونزوئلا محمدجواد ظریف سیاست خارجی ایران توسعه روابط اقتصادی سیاست خارجه قیمت طلا قیمت لوازم خانگی سهام عدالت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۷۴۱۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بایدن: دانشگاه جای یهودستیزی نیست

جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا روز پنج‌شنبه مدعی شد که فضای دانشگاه محل مناسبی برای یهودی‌ستیزی نیست.

به گزارش ایسنا، بایدن در اظهاراتی در کاخ سفید گفت: فضای دانشگاه یا حتی ایالات متحده نباید محلی برای یهودی‌ستیزی یا تهدید به خشونت علیه دانشجویان یهودی باشد. اینجا جای نفرت‌پراکنی یا خشونت نیست.

بایدن در ادامه عنوان کرد که با فرستادن گارد ملی برای مقابله با این اعتراضات مخالف است.

رئیس‌جمهور آمریکا همچنین تاکید کرد که این اعتراضات منجر به تغییر سیاست آن‌ها در خاورمیانه نخواهد شد.

بیش از ۱۷۰۰ معترض دانشجوی حامی فلسطین طی دو هفته گذشته در دانشگاه‌های سراسر ایالات متحده از جمله «دانشگاه تگزاس» در آستین، «دانشگاه چاپل هیل» کارولینای شمالی، «دانشگاه پلی تکنیک ایالتی کالیفرنیا» در هامبولت و دیگر مراکز دانشگاهی دستگیر شده‌اند.

صدها دانشجوی دانشگاه کالیفرنیا از متفرق کردن تحصن خود خودداری کرده‌اند و به گزارش روزنامه نیویورک‌تایمز، معترضان دانشگاه کالیفرنیا خود را برای هرگونه رویارویی با ده‌ها افسر پلیس مستقر و هلیکوپترهای در حال پرواز آماده می‌کنند.

دیگر خبرها

  • بایدن: دانشگاه جای یهودستیزی نیست
  • احزاب لبنانی در انتخاب رییس‌جمهور کشورشان تفاهم و تسریع کنند
  • حکم رییس دانشگاه تهران برای همسر و معاون رییس جمهور
  • دستور رئیسی برای طراحی جت ۱۰۰ نفره / معاون علمی رییس جمهور: پیش‌قرارداد‌های ۱۲ جت بسته شده
  • طراحی هواپیمای جت ۱۰۰ نفره به دستور رئیس جمهور
  • ادعای بایدن: حماس تنها مانع آتش بس فوری در غزه است
  • بایدن: آمریکا، مصر و قطر درباره توافق آزادی گروگان‌ها و آتش‌بس غزه همکاری خواهند کرد
  • بایدن: آمریکا٬ مصر و قطر درباره توافق آزادی گروگان‌ها و آتش‌بس غزه همکاری خواهند کرد
  • گفت‌وگوی تلفنی بایدن با امیر قطر و السیسی درباره آتش‌بس در غزه
  • واکنش رئیس‌جمهور ونزوئلا به سرکوب دانشجویان آمریکا