Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-03@16:57:27 GMT

آگهی و بنرهای ترحیم از سطح استان جمع‌آوری می‌شوند

تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۷۴۴۵۸

آگهی و بنرهای ترحیم از سطح استان جمع‌آوری می‌شوند

به گزارش خبرگزاری مهر، احمدحسین فتایی شامگاه پنجشنبه در سخنانی با اشاره به برگزاری جلسه ستاد استانی مدیریت کرونا به ریاست استاندار لرستان در ساعات گذشته، اظهار داشت: بر اساس یکی از مهمترین مصوبات این جلسه، شهرداری‌های استان موظف شدند نسبت به جمع آوری تمامی آگهی‌ها و بنرهای ترحیم مشتمل بر زمان و مکان مراسم خاکسپاری و سازه آنها (داربست) از سطح شهرهای استان اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی یادآور شد: همچنین صاحبان مراسم، به همراه مسئول چاپخانه و صاحبان سازه (داربست) به مراجع قضائی معرفی خواهند شد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان تاکید کرد: بر همین اساس چاپخانه‌ها، مراکز رایانه‌ای و سایر واحدهایی که نسبت به چاپ بنر و آگهی‌های های ترحیم مشتمل بر زمان و مکان اقدام کنند، ضمن معرفی به مراجع قضائی، تا اطلاع ثانوی پلمب می‌شوند.

فتایی یادآور شد: مهمتر از تمامی این مصوبات، همراهی و همدلی مردم و تلاش در جهت رعایت دقیق پروتکل‌های بهداشتی، اصول فاصله گذاری اجتماعی، استفاده مداوم از ماسک و … است که می‌تواند روند پیشگیری و مقابله با کرونا را تسهیل کند.

کد خبر 5064618

منبع: مهر

کلیدواژه: ستاد ملی مقابله با کرونا خرم آباد ویروس کرونا شیوع کرونا شیراز توهین به پیامبر آمار کرونا یوم الله 13 آبان هفته وحدت بوشهر کرمانشاه محدودیت های کرونایی گرگان ستاد ملی مقابله با کرونا پدافند غیرعامل ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۷۴۴۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار شهرداری به صاحبان منازل متروکه و فرسوده

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، سید ابوالفضل کشفی گفت: با وجود تذکر و اخطار‌های داده شده، با هماهنگی‌های انجام شده با مقام قضایی، منزل متروکه‌ای که فرسایش یافته بود، تخریب و رفع خطر شد.

وی ضمن تشکر از صبوری اهالی این محل، از شهروندان خواست با توجه به مخاطرات آب و هوایی، خانه‌های خود را رها نکنند تا جان ساکنان و اهالی محله و عابرین پیاده به خطر نیفتد.

مدیر شهرداری منطقه چهار تصریح کرد: در غیر اینصورت با هماهنگی دستگاه قضا نسبت به رفع خطر واحد مسکونی اقدام می‌شود.

دیگر خبرها

  • طرح نور مبنای شرعی عقلی دارد و مورد حمایت رهبر و مراجع و مردم است
  • فاضل لنکرانی: «امید» در میان اساتید حوزه در حال از بین رفتن است / تعداد شاگردان استادی که ۱۰۰ شاگرد داشت به ۱۰ نفر رسیده / مراجع و رهبری به این مسائل توجه کنند
  • الزام نقره داغ کردن مالیاتی احتکارکنندگان مسکن
  • جلوگیری از درج آگهی جعلی مسکن/ کنترل بازار با مالیات
  • هشدار شهرداری به صاحبان منازل متروکه و فرسوده
  • فلسطین باید به صاحبان اصلی آن برگردد
  • استرداد کلاهبردار ۱۲۰۰ میلیاردی به کشور
  • ۳۹۵ میلیون بار جستجو برای کار در دیوار
  • دیوار و شیپور نباشند باید پشت شیشه آگهی زد
  • فیلم/ رهبر انقلاب: فلسطین باید به صاحبان اصلی آن برگردد