Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، دونالد ترامپ در حالی که هنوز ۲۳ درصد آرای ایالت سرنوشت ساز پنسیلوانیا شمارش نشده است، پس از آنکه خواستار توقف شمارش آرا شده بود، نوشت به صورت قانونی در این ایالت پیروزی بزرگی به دست آورده است.

این در حالی است که با شمارش آرا، فاصله بایدن با ترامپ در حال کمتر شدن است به گونه‌ای که تاکنون ترامپ ۳ میلیون و ۲۲۵ هزار و ۵۳۶ رای را کسب کرده و جو بایدن نامزد حزب دموکرات در این انتخابات ۳ میلیون و ۱۰۰ هزار و ۶۶۲ رای را از آن خود کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جنجال‌آفرینی و تحریک افکار عمومی دونالد ترامپ از پیش از برگزاری انتخابات آغاز شده بود و از آنجا که پیش‌بینی می‌کرد آرای پستی بایدن افزایش یابد، با تمام ابزارهای قانونی و عملیات روانی بر آن شد تا مانع از وقوع این پدیده نوظهور انتخاباتی در آمریکا شود. 

نامزد حزب جمهوریخواهان در یادداشت توئیتری دیگر، تمام برگه‌های برنده بایدن را زیر سوال برد و گفت: تمام ادعای اخیر بایدن در بردن ایالت‌ها از نظر تقلب رای‌دهندگان و شیادی انتخابات ایالتی با چالش حقوقی ما مواجه خواهند شد.

ترامپ افزود: کافی است برای اثبات آن، رسانه‌ها را رصد کنید. ما پیروز خواهیم شد! اول آمریکا!

بر این اساس، از شامگاه سه‌شنبه شهرهای مختلف ایالات متحده شاهد حضور مردم در خیابان‌ها با هدف تاکید بر لزوم شمارش همه آرا بوده است. از این رو، مقامات ایالتی تاکنون زیر بار فشار دولت فدرال نرفته‌اند و حتی مقامات قضایی هم از آرایی که روز انتخابات به پست تحویل داده شده است را قابل شمارش دانسته‌اند.

به این ترتیب، احتمال زیاد بر این است که نتایج نهایی در روز جمعه مشخص شود.

کد خبر 562804 برچسب‌ها آمریکا - دونالد ترامپ

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: آمریکا دونالد ترامپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۷۴۴۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم لو رفته از بایدن درباره احتمال توافق با ایران؛ پای ترامپ وسط است؟

ویدئویی از بایدن در حال انتشار است که نشان از تکاپوی آمریکا برای از سرگیری مذاکرات با ایران دارد. در این ویدئو بایدن به لزوم توافق با ایران و پیشگیری از ایجاد فرصت برای ترامپ سخن می‌گوید. منبع: viral vids

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • منابع آگاه: دولت بایدن و عربستان درحال انجام بررسی‌های نهایی درباره یک توافق هستند
  • رابرت کندی به بایدن: کنار بکش تا ترامپ را شکست بدهم
  • درخواست عجیب نامزد مستقل انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا از جو بایدن
  • اشتباه مهم من در دوره اول این بود: زیادی خوب بودم!- ترامپ 
  • نظرسنجی| پیشتازی اندک بایدن نسبت به ترامپ
  • فیلم لو رفته از بایدن درباره احتمال توافق با ایران؛ پای ترامپ وسط است؟
  • ترامپ ۹ هزار دلار جریمه شد
  • تمجید دونالد ترامپ از دستگیری دانشجویان معترض 
  • دادگاه نیویورک ترامپ را ۹۰۰۰ دلار جریمه کرد
  • ادعاهای تازه دونالد ترامپ درباره ایران و احتمال جنگ با اسرائیل