Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-09@02:07:16 GMT

استقلال مقابل مرد معدنی! (عکس)

تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۷۴۶۰۱

استقلال مقابل مرد معدنی! (عکس)

شاید باور نکنید اما حداقل 6 تیم در فوتبال ایران با عنوان "مس" به فعالیت حرفه‌ای مشغول هستند.

به گزارش "ورزش سه" از میان 6 اسم تنها یک تیم در لیگ برتر فوتبال ایران حضور دارد؛ صدرنشین قاطع لیگ دسته اول در فصل گذشته که خیلی زود صعودش را به جمع برترین‌های فوتبال ایران قطعی کرد و سپس در آخرین روز از این مسابقات و در شرایطی که دیگر تیم مسی (مس کرمان، برادر بزرگ) در تب و تاب پیروزی پرگل مقابل شهرداری تبریز و صعود به عنوان تیم دوم به لیگ برتر بود، جشن قهرمانی خود را در کیلومترها دورتر از مرکز استان برگزار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

چند ساعت پیش از این جشن و در شرایطی که شهر رفسنجان با استقبال بی‌سابقه، اتوبوس روباز بازیکنان را از هتل به ورزشگاه مشایعت می‌کرد، سرمربی جوان نارنجی‌پوشان راهکارهای حضور در لیگ برتر را در ذهن بررسی می‌کرد؛ او می‌دانست که با وجود یکسال زندگی با بازیکنانی که تیمش را به دسته بالاتر برده‌اند، باید با بخش زیادی از آن‌ها خداحافظی کند و تیمی تازه برای حضور در لیگ برتر بسازد.

 

او خیلی سریع و بعد از مذاکرات اولیه با اردشیر سعد محمدی مدیرعامل صنایع مس ایران، زین الدینی (مدیرعامل) و علی علیزاده (سرپرست)، کار نقل و انتقالات را شروع کرد و مثل یک بازیکن شطرنج، مهره‌ها را از سیاه به سفید تغییر داد؛ به این ترتیب مس رفسنجان تبدیل به تیمی کاملا متفاوت در فوتبال ایران شد که حالا باید با یک ترکیب یازده نفره کاملا جدید شمع اولین بازی خود در لیگ برتر را فوت کند؛ آن‌هم در مقابل چه تیمی، استقلالِ محمود فکری که با شعار ثبات و با حفظ اغلب ستاره‌های فصل گذشته پا به میدان رقابت‌های لیگ می‌گذارد.

 

 

محمد ربیعی در خط دروازه دو خرید داشته و ترکیب دفاعی این تیم کاملا متحول شده است؛ آن‌ها در دفاع بازیکنانی مثل مسیح زاهدی، عقیل کعبی و حامد نورمحمدی و محسن طرحانی را دارند. در خط میانی تیم محمد ربیعی با چهار هافبک بازی می‌کند، میثم نقی زاده و علیرضا نقی زاده دو هافبک میانی مس رفسنجان هستند. فراز امامعلی و قائم اسلامی خواه نیز دو وینگر تیم مس محسوب می‌شوند.

 

در خط حمله هم ربیعی سه بازیکن باسابقه را در اختیار دارد که مشهورترین آن‌ها محمد قاضی است که تازه به این تیم پیوسته اما احتمالا آن‌ها در دیدار مقابل استقلال با سجاد عاشوری و رحیم زهیوی وارد میدان خواهند شد؛ مس با نتایجی خوب در بازی‌های دوستانه از جمله پیروزی سه گله مقابل پرسپولیس و با سخت‌گیری فوق‌العاده سرمربی جوانش در شرایطی مقابل استقلال حاضر خواهد شد که ربیعی یک دهه پیش در روزهای آغازین لیگ برتر، برای یکی دو روزنامه ورزشی مطالب تحلیلی و آنالیز می‌نوشت و اتفاقا قریحه مربیگری و شناخت دقیقش از فوتبال را در همان‌جا نشان می‌داد.

 

زمانی که اغلب پیش‌بینی‌های او درباره نتایج بازی‌ها و نقاط قوت و ضعف تیم‌ها درست از کار در می‌آمد؛ او حالا در موقعیتی کاملا متفاوت و در اولین بازی لیگ برتری و بزرگ زندگی‌اش رو در روی استقلال قرار خواهد گرفت. تیمی که می‌خواهد لیگ برتر را با حداکثر امتیاز ممکن و با یک مشت آهنین بر چانه حریف آغاز کند.

 

صدالبته نارنجی‌پوشان رفسنجانی هم آرزوها و نقشه‌های خود را برای این مسابقه دارند؛ این‌که چه نتیجه‌ای در پایان مسابقه رقم می‌خورد شاید غیرقابل پیش‌بینی هم نباشد اما یقینا عرقِ دو تیم در پایان 90 دقیقه در خواهد آمد. اگر پای تلویزیون بودید و این بازی را تماشا کردید، گوش‌تان را تیز کنید که در روزهای بی‌تماشاگر لیگ می‌توانید صدایی از نیمکت مس بشنوید که ربیعی از کنار خط به بازیکنان تیمش مدام می‌گوید "شکل، شکل، شکل". این چیزی‌ست که نقطه قوت تیم او در فصلِ پیش‌رو خواهد بود «شکل و سازماندهی».

محمد ربیعی (مربی) مس رفسنجان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: محمد ربیعی مربی مس رفسنجان فوتبال ایران لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۷۴۶۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازی با روان مخاطب در پخش فوتبال پرسپولیس و استقلال | شعر حافظ بی‌نوا تکه و پاره شد!

به گزارش همشهری‌آنلاین، لیگ برتر به هفته‌های حساس پایانی رسیده و طبیعتا نگاه‌ها به مسابقات جدی‌تر شده است؛ بعد دوستان در تلویزیون چه می‌کنند؟ هیچی، در حال بازی با روان مخاطب هستند! در دقایقی از نیمه‌دوم مسابقه نساجی و پرسپولیس، صدا و تصویر با هم هماهنگ نبودند که این موضوع اعتراضات فراوانی را به همراه آورد. اوایل بازی استقلال و ذوب‌آهن هم تصویر بارها عقب و جلو شد و یک‌بار هم صدا از تصویر عقب افتاد که دوباره روی اعصاب مردم رفت.

در این نیمه پیمان یوسفی به ورزشگاه نرسیده بود و محمدرضا احمدی از استودیو بازی را گزارش کرد، هرچند که بالاخره یوسفی در نیمه‌دوم به آزادی رسید و بعد از گل دوم استقلال، شعر حافظ بی‌نوا را تکه و پاره کرد! یعنی پخش ساده و بی‌غل و غش یک بازی، اینقدر کار سختی است؟

کد خبر 850281 منبع: روزنامه همشهری برچسب‌ها ویژه ورزشی لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه استقلال باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • ابهام مهم در ترکیب حریف آینده استقلال
  • بازی با روان مخاطب در پخش فوتبال پرسپولیس و استقلال | شعر حافظ بی‌نوا تکه و پاره شد!
  • تهرانی‌ها پیشتاز ظهور دروازه‌بانان جدید در فوتبال ایران
  • تهرانی‌ها پیش تاز ظهور دروازه‌بانان جدید در فوتبال ایران
  • کامیابی‌نیا: چشمی باید ۳ بار اخراج می‌شد!
  • ربیعی: به استقلال تبریک می‌گویم اما حق تیمم باخت نبود
  • دزفولی: چشمی باید اخراج می‌شد/ دور ربیعی ملیجک نیست!+فیلم
  • محمد ربیعی: استقلال دو گل فوق‌العاده زد/ حق ذوب‌آهن شکست نبود
  • بازنده های سربلند، محمد ربیعی و مردانش
  • دو فیلم با یک بلیت: استقلال- ذوب، ربیعی نکونام