Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجید باجلان معاون اداری-مالی کمیته امداد امام خمینی(ره) در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: با توجه به شیوع بیماری کرونا و بیانات مقام معظم رهبری رزمایش‌هایی در راستای همدلی، مواسات و کمک مومنانه اجرا شد.

او با بیان اینکه بعد از این فرمایشات تمامی دستگاه‌ها و مسئولان پای کار آمدند، گفت: کمیته امداد یکی از نهاد‌هایی است که مأموریت اصلیش کمک به نیازمندان با حفظ کرامت آن‌ها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باجلان گفت: با هماهنگی بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی، ستاد اجرایی فرمان امام (ره) و ... پویشی تحت عنوان پویش ایران همدل در اولین رزمایش رقم خورد. پویش ایران همدل با دستور کار اطعام مهدوی در ماه مبارک رمضان آغاز شد و در این ماه با توجه به فشار‌های اقتصادی اطعام و ارزاق را به سفره نیازمندان رساندیم.

معاون اداری-مالی کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: رزمایش دوم ایران همدل مصادف با عید غدیر خم آغاز شد و نهضت تعاون و همدلی ادامه دار شد.

باجلان با بیان اینکه کمیته امداد در مرحله دوم پویش ایران همدل با طرح‌های اطعام حسینی و احسان حسینی وارد عمل شد، گفت: با توجه به محدودیت‌های بهداشتی موجود در کشور نذورات مردم در ماه‌های محرم و صفر در سراسر کشور جمع آوری شد و غذا‌های گرم برای نیازمندان طبخ شد.

او تصریح کرد: در مناطق صعب العبور و مرزی هم در قالب طرح احسان حسینی بسته‌های غذایی ارسال شد، ادامه داد: ما در اطعام مهدوی طبخ حدود ۱۲ میلیون غذا و توزیع ۲ میلیون بسته غذایی را در دستور کار قرار دادیم، همچنین در طرح اطعام حسینی حدود ۱۵ میلیون و ۹۰۰ هزار غذا تهیه شد و یک میلیون و ۷۰۰ هزار بسته غذایی در قالب احسان حسینی توزیع شد.

باجلان ادامه داد: در مجموع رزمایش ایران همدل یک و ایران همدل دو، ۲۷ میلیون پرس غذای گرم طبخ و میان نیازمندان توزیع شد، همچنین ۴ میلیون بسته غذایی به دست نیازمندان رسید.

معاون اداری- مالی کمیته امداد امام خمینی (ره) بیان کرد: ارزش بسته‌ها و غذا‌های توزیع شده در این دو مرحله هزار و ۱۷۸ میلیارد تومان برآورد شده است.

او با بیان اینکه در این رزمایش ریالی از منابع خود کمیته امداد هزینه نشد، افزود: ویژگی این طرح مردمی بودن و استفاده از نذورات آن‌ها است.

باجلان با بیان اینکه در این رزمایش کمک‌های نهادهایی چون بنیاد مستضعفان، ستاد اجرایی فرمان امام (ره) و ... را داشتیم، گفت: بنیاد مستضعفان در بحران کرونا ۷۰۰ میلیارد تومان خارج از کمک‌های مردمی به کمیته امداد کمک کرد که به دست نیازمندان رسید.

او با بیان اینکه در این مدت ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در تهیه بسته‌های بهداشتی و جهیزیه نیازمندان به ما کمک کردند، افزود: در طرح همبازی که در راستای جشن عاطفه‌ها صورت گرفت، بین ۸ تا ۱۰ میلیارد تومان کمک مردمی جمع آوری شد.

معاون اداری- مالی کمیته امداد امام خمینی (ره) با بیان اینکه بنیاد مستضعفان ۱۰ هزار جهیزیه به نیازمندان کمیته امداد اهدا کرد، افزود: قرارداد خرید ۵۰ هزار تبلت برای دانش آموزان و دانشجویان نیازمند منعقد شد که در حال حاضر با همراهی مردم قرارداد خرید ۵۰ هزار تبلت دیگر نیز منعقد می‌شود.

او ادامه داد: با توجه به مشکلات موجود برای واردات برخی از قطعات تولید تبلت‌های داخلی، شرکت طرف قرارداد تمامی سعی خود را می‌کند که قطعات را وارد کند.

باجلان با بیان اینکه توزیع تبلت میان دانش آموزان نیازمند از هفته گذشته آغاز شده است، ادامه داد: هدف گذاری مرحله سوم پویش ایران همدل بر روی درمان، اشتغال و جهیزیه است.

بیشتر بخوانید

جشن «ایران مهربان» فروردین ماه سال آینده برگزار می‌شود تامین ۶۰ هزار بسته لوازم التحریر برای دانش آموزان بهزیستی

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ایران همدل کمک به نیازمندان کمیته امداد امام خمینی مالی کمیته امداد امام خمینی پویش ایران همدل بنیاد مستضعفان معاون اداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۷۴۶۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرونده شمشیربازی ایران با حذف سازنچیان بسته شد

به گزارش خبرنگار مهر، رقابت های شمشیربازی انتخابی زون آسیا در اسلحه سابر بانوان با حضور ۱۰ شمشیرباز برگزار شد.

نجمه سازنچیان نماینده ایران در این اسلحه بود که هر چهار دیدار مقدماتی خود را با برد به پایان رساند و وارد مرحله یک چهارم نهایی شد. او در این مرحله با «ورونیکا واسیلوا» از استرالیا رقابت کرد و با نتیجه ۱۵ به ۱۱ شکست خورد.

با برگزاری دیدارهای اسلحه سابر بانوان و مشخص شدن وضعیت نجمه سازنچیان، پرونده نمایندگان ایران در مسابقات شمشیربازی انتخابی زون آسیا بسته شد.

در چارچوب این رقابت ها، امروز ریحانه رضایی در اسلحه اپه از مرحله مقدماتی صعود کرد اما در مرحله یک هشتم نهایی باخت و به کار خود پایان داد. او در رده بندی نهایی نهم شد. علی امینی هم با دو برد، ۴ باخت و ناکامی از صعود به کار خود در اسلحه فلوره مردان پایان داد. امینی در رده بندی نهایی صاحب جایگاه چهاردهم شد.

همچنین روز گذشته محمد اسماعیلی در اسلحه اپه تا مرحله نیمه نهایی پیش رفت اما در نهایت موفق به کسب سهمیه نشد. زهرا کارگر هم در اسلحه فلوره موفق به صعود از دور گروهی نشد.

بدین ترتیب شمشیربازی ایران با سهمیه تیمی که توسط تیم ملی اسلحه سابر مردان به دست آورده است در بازی های المپیک پاریس شرکت خواهد کرد.

////

کد خبر 6090873 زینب حاجی حسینی

دیگر خبرها

  • فرهنگ خیر و احسان ایرانی در حوزه برون‌مرزی ترویج می‌شود
  • پرداخت ۳۰۰ میلیارد تومان تسهیلات به نیازمندان فارس
  • زحمات کارگران در حوزه اقتصادی پشتوانه ایران در حوزه امنیتی و دفاعی خواهد بود
  • اختصاص بیش از ۴۸ میلیارد تومان اعتبار برای تأمین لوازم ضروری زندگی نیازمندان هرمزگانی
  • اشتغالزایی برای ۱۲ هزار و ۴۸۱ مددجوی کمیته امداد آذربایجان‌غربی
  • مشارکت بیش از هزار معلم سمنانی در طرح اکرام ایتام و محسنین
  • پرونده شمشیربازی ایران با حذف سازنچیان بسته شد
  • اعطای ۱۲ هزار و ۴۸۱ وام و تسهیلات اشتغال‌زایی در آذربایجان‌غربی
  • پرداخت ۳۵۷ میلیارد تومان کمک معیشت به مددجویان و نیازمندان ایلام
  • نهاد کتابخانه‌ها با کمیته امداد تفاهمنامه امضا می‌کند