Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-30@06:45:04 GMT

هشت هزار کشته در جنگ دولت علیه مواد مخدر

تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۷۴۹۲۲

ساعت 24 -رودریگو دوترته، رئیس‌جمهوری فیلیپین از سال ۲۰۱۶ جنگی بی‌امان علیه جنایتکاران مواد مخدر آغاز کرد. تاکنون ۳۵۰هزار مظنون بازداشت و بالغ بر هشت هزار نفر کشته شده‌اند. دوترته شخصا مسئولیت کشتن این افراد را برعهده گرفته است.

رویکرد مناقشه‌برانگیز رئیس‌جمهوری فیلیپین رودریگو دوترته علیه کارتل‌های مواد مخدر در طول چهار سال به بهای جان حدود هشت هزار نفر تمام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در گزارشی که کامیلو کاسکولان، رئیس پلیس این کشور انتشار داده است، علاوه بر آن ۲۳۴هزار مورد عملیات تحقیقاتی مخفی و پوششی از سال ۲۰۱۶ بدین سو صورت گرفته که در اثر آن بیش از ۳۵۰هزار نفر بازداشت شده‌اند.تنها در سپتامبر و اکتبر سال جاری در ۹هزار عملیات پلیس، ۱۱۹ فرد مظنون کشته شده‌اند.

دوترته در کارزار انتخاباتی خود در سال ۲۰۱۶ وعده داده بود علیه جانیان مواد مخدر با قدرت تمام وارد عمل شود. او قاچاقچیان مواد مخدر را به مرگ تهدید کرد.رئیس‌جمهوری فیلیپین ماه گذشته در یک نطق تلویزیونی اعلام کرد که او مسئولیت تمام مرگ‌هایی که در چهارچوب مبارزه علیه مواد مخدر صورت گرفته است را شخصا برعهده می‌گیرد. او گفت، حتا حاضر است برای این کار به زندان برود.

منبع: ساعت24

کلیدواژه: مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۷۴۹۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) ماجرای کم شدن لول‌های تریاک در سریال آینه عبرت؛ مواد مخدر مصرفی آتقی واقعی بود!

محمود دینی بازیگر و تهیه کننده سینما و تلویزیون که به تازگی مهمان برنامه برمودا با اجرای کامران نجف زاده بود خاطره جالبی از کم شدن لول‌های تریاک در پشت صحنه سریال خاطره انگیز آینه عبرت که در سال‌های پایانی دهه شصت پخش می‌شد را بازگو کرد.

موضوع اصلی این سریال مواد مخدر بود که در سال‌های ۶۷ تا ۷۰ به صورت هفتگی پخش می‌شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • کشف ۲۴۵ کیلوگرم حشیش و تریاک در هرمزگان
  • کشف بوته‌های خشخاش در شهرستان خاتم
  • (ویدئو) ماجرای کم شدن لول‌های تریاک در سریال آینه عبرت؛ مواد مخدر مصرفی آتقی واقعی بود!
  • کشف هروئین از معده قاچاقچیان در جهرم
  • کشف ۴۵۵ کیلوگرم مواد مخدر در شهرستان میناب استان هرمزگان
  • «اسنوس» مواد مخدر جدید فوتبالیست‌های لیگ برتر
  • کشف محموله ۸۶ کیلویی مواد مخدر در محور کاشان - قم
  • کشف محموله ۲۴۷ کیلوگرمی حشیش در مشهد
  • دستگیری دو باند توزيع مواد مخدر در کرمانشاه
  • ۸۶ کیلوگرم مواد مخدر در کاشان کشف شد