Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضا زرندی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: هفته اول رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور با هشت دیدار آغاز می‌شود که این داور میاندوآبی در رقابت بین تیم‌های آلومینیوم اراک و نساجی مازندران قضاوت می‌کند.

وی افزود: این ۲ تیم امروز ساعت ۱۶:۴۰ در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک به مصاف هم می‌روند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه "پورباقر" سه سال پیش جواز قضاوت در لیگ برتر را دریافت کرد، گفت: یکی دیگر از داوران میاندوآبی بنام "حمیدرضا کنعانی" نیز مدت ۱۰ سال است که در رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور قضاوت می‌کند.

رییس اداره ورزش و جوانان میاندوآب اظهار داشت: در مجموع ۱۱ داور از این شهرستان در امر قضاوت فعالیت می‌کنند که از این تعداد در سال‌های قبل هشت نفر در لیگ‌های مختلف کشوری از نونهالان، نوجوانان، جوانان، امید و بزرگسالان فوتبال و فوتسال قضاوت کردند.

میاندوآب دارای ۱۰ تیم فوتبال در دسته یک، ۱۰ تیم در دسته ۲ شهرستانی، ۲ تیم در مسابقات استانی و ۱۵ تیم فوتسال است و ۲۰ داور از این شهرستان در امر قضاوت فوتسال و فوتبال در رقابت‌های استانی و کشوری فعالیت دارند.

برچسب‌ها فوتبال لیگ برتر فوتبال میاندوآب

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال لیگ برتر فوتبال میاندوآب فوتبال لیگ برتر فوتبال میاندوآب اخبار کنکور لیگ برتر فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۷۵۰۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بنیامین جرجانی برترین چابکسوار هفته چهارم کورس سوارکاری گنبدکاووس

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان رقابت‌های امروز در هشت دور هزار، هزار و دویست و هزار و ۶۰۰ متری برگزار شد و چابکسواران با ۸۸ راس اسب به مدان آمدند.

بنیامین جرجانی با برتری در سه دور نخست این رقابت‌ها بهترین چابکسوار امروز بود. او با اسب‌های مردان عاشوری، ایلدا و آلتین بالام سه دور نخست برنده شد.

دور چهارم عارف قانقرمه با تیمسار، دور پنجم بهرام بینایی با تیپ بابا، دور ششم محمدخوجملی با بلاتو، دور هفتم الله بردی طویی با کوارک و دور هشتم هم آرمین آق آتابای با آلبارس یوسف رضا برنده شدند.

چابکسواران اسب‌های برتر، مالکان اسب‌ها و مربیان آنها در مجموع امروز ۱۴ میلیارد ریال جایزه نقدی دریافت کردند.

 

 

 

 

دیگر خبرها

  • جام جهانی از داوری ایران گرفته شد
  • بنیامین جرجانی برترین چابکسوار هفته چهارم کورس سوارکاری گنبدکاووس
  • نفرات برتر شش وزن نخست رقابت‌های کشتی آزاد نونهالان قهرمانی کشور
  • دلایل «سرد» بودن بازی پرسپولیس - سپاهان/ راه قهرمان شدن سرخپوشان
  • حضور داور چهارمحالی در دوره دانش افزایی داوران لیگ برتر کشور
  • قضاوت تیم داوری ایران در فینال جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا
  • حضور داور چهارمحال و بختیاری در دوره دانش افزایی داوران لیگ برتر کشور
  • کارشناس داوری فوتبال: قضاوت ضعیف حیدری، بازی پرسپولیس و سپاهان را بی‌کیفیت کرد!
  • گزارش‌زنده؛ پرسپولیس ۰ - سپاهان ۰
  • قضاوت داور دربی در فینال جام ملت‌های زیر ۲۳ سال