Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز جمعه ایرنا ،فریدون بابایی در آیین معارفه بخشدار جدید بخش خورش‌رستم خلخال افزود: نحوه توزیع اعتبارات امسال این شهرستان همانند سال گذشته تلاش برای برخورداری بیشتر مناطق محروم روستایی منطقه از سهم اعتبارات استانی بوده و به مناطق روستایی ، محروم و کم‌برخوردار بخش خورش‌رستم نیز توجه شده است.

وی با بیان اینکه حفظ وحدت ، همدلی و انسجام در بین مردم مناطق مختلف شهرستان بخش از وظایف مهم بخشداران در کنار سایر وظایف ذاتی و قانونی است، اظهارداشت: وحدت بین جمعیت اهل تسنن و شیعه بخش خورش‌رستم در نوع خود بی‌نظیر بوده و انتظار از بخشدار جدید منطقه توجه خاص به مشکلات مردم و تلاش برای توسعه عمران این منطقه از شهرستان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: وحدت و همدلی مسوولان اجرایی و استفاده از ظرفیت نماینده مردم شهرستان در مجلس ،دعوت از مدیران اجرایی استان برای بازدید از مشکلات منطقه و همچنین جلب نظر سرمایه‌گذاران بخش خصوصی برای راه‌اندازی واحدهای تولیدی و صنعتی در این منطقه منجر به توسعه همه‌جانبه بخش خورش‌رستم و در نهایت حل مشکل بیکاری خواهد شد.

فرماندار خلخال همچنین به تلاش برای تکمیل و بهره‌برداری از طرح‌های گازرسانی در دست اجرای روستاهای بخش خورش‌رستم و پیگیری لازم برای ادامه عملیات پروژه راه هشجین تا سه‌راهی اردبیل به سرچم خبر داد و افزود: برغم کوهستانی بودن منطقه و سختی اجرای طرح‌های گازرسانی همراه با بالا بودن هزینه اجرای این پروژه‌ها و محدودیت‌های اعتباری امسال دولت ،طرح های گازرسانی روستایی این بخش برابر با برنامه زمان‌بندی پیش می‌رود.

حجت‌الاسلام شفابخش ، امام جمعه شهر هشجین نیز در این مراسم همدلی مردم و مسوولان منطقه را از جمله راهکارهای توسعه این بخش ذکر کرد و بر اجرا و تکمیل پروژه راه ۱۳ کیلومتری هشجین تا سه‌راهی اردبیل به سرچم برای اتصال مرکز بخش خورش‌رستم به راه‌های اصلی استان اردبیل تاکید کرد.

در این مراسم فرماندار خلخال با تقدیر از تلاش ۳۰ ماهه ابوطالب نصیری ، سیدحمدالله نقیب را به عنوان بخشدار جدید خورش‌رستم خلخال معرفی کرد .

برچسب‌ها خلخال جلسه شورای اداری استان اردبیل

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خلخال جلسه شورای اداری استان اردبیل خلخال جلسه شورای اداری استان اردبیل اخبار کنکور بخش خورش رستم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۷۵۰۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰۰ نفر در استان داوطلب تسهیل گری در محرومیت زدایی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ مجری طرح‌های بنیاد علوی در استان اصفهان گفت: بنیاد علوی امسال در سه محور توسعه و ایجاد اشتغال در مناطق محروم و روستاها، در حوزه سلامت و درمان و ارتقای عدالت آموزشی و تمرکز بر رشد دانش آموزان موفق در مناطق محروم فعالیت می‌کند.
محمد رضایی افزود: در راستای شناسایی محرومیت و نیاز‌های مناطق مختلف استان اصفهان بیش از هزار داوطلب در سطح کشور و ۱۰۰ داوطلب در استان اصفهان برای همکاری و تسهیل گری ثبت نام کرده اند.
وی گفت: برای جذب تسهیلگران بنیاد علوی در استان اصفهان در دو مرحله آزمون و مصاحبه روانشناسی و استعدادیابی انجام شد که ۵۰ تسهیلگر برای فعالیت در استان اصفهان انتخاب می‌شوند.

دیگر خبرها

  • شهرداری ارومیه از اعتبارات ملی محروم مانده است
  • توجه به مناطق محروم و آبادانی شهر به طور عادلانه، رویکرد شورای ششم
  • ساخت فضاهای آموزشی در مناطق محروم شهرستان دیر
  • توزیع ۲۰۰۰ پزشک عمومی در کشور
  • ۱۰۰ نفر در استان داوطلب تسهیل گری در محرومیت زدایی
  • اجرای کنارگذر جنوبی ایلام از اولویت‌های کمیته برنامه‌ریزی شهرستان است
  • سایبرتراک مناطق محروم! (عکس)
  • نشست تخصصی مدیر توزیع برق سلماس با فرماندار
  • بازسازی منازل محرومان روستای دولت‌آباد به همت جهادگران قمی
  • ضرورت اختصاص پنل‌های خورشیدی برای تأمین درآمد پایدار دهیاری‌ها