Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-30@21:57:05 GMT

آمار جهانی کرونایی ها از ۴۹ میلیون نفر گذشت

تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۷۵۱۳۹

با ابتلای بیش از ۶۰۴ هزار نفر دیگر به کرونا؛ آمار جهانی مبتلایان از ۴۹ میلیون نفر گذشت. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، این بیشترین آمار مبتلایان روزانه از ابتدای شیوع کرونا در جهان است. با جان باختن بیش از هشت هزار و ۷۰۰ نفر، آمار فوتی‌ها هم به بیش از یک میلیون و ۲۳۹ هزار نفر رسید.

در اروپا در شبانه روز گذشته بیش از ۲۸۲ هزار نفر مبتلاشده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیش از ۳ هزار و ۶۵۰ نفر هم جان باختند.

یونان از فردا سه هفته قرنطینه می‌شود. دراین مدت یونانی‌ها نمی‌توانند از خانه خارج شوند مگر از طریق پیامک تلفن همراه به آن‌ها اجازه داده شود.

در انگلیس وزیر امور خارجه به علت تماس با فرد مبتلا به کرونا خود را قرنطینه کرد.

در بلاروس با دستور رئیس جمهور از بازگشت شهروندانی که این کشور را ترک کرده اند جلوگیری می‌شود. این دستور شامل اتباعی که از روسیه باز می‌گردند نمی‌شود.

در آسیا در شبانه روز گذشته بیش از ۹۶ هزار مورد جدید ابتلا به کرونا ثبت شده است. هند با بیش از ۸ میلیون و ۳۶۳ هزار مورد ابتلا و بیش از ۱۲۵ هزار فوتی، بیشترین ابتلا و جان باخته را میان کشور‌های آسیایی دارد. برچسب ها: کرونا ، جهانی ، آمار

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: کرونا جهانی آمار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۷۵۱۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمبود ویتامین D چه خطراتی برای زنان دارد؟

به گزارش خبرآنلاین، نتایج یک مطالعه جدید نشان می‌دهد که طی ۹ سال درمان و تحت‌نظر بودن، در میان زنانی که سطح ویتامین D کافی داشتند، گزارشات ابتلا به سطان سینه [نسبت به زنانی که کمبود ویتامین D داشتند]، به حداقل رسیده است.

تحقیقات جدید نشان می‌دهد که کمبود ویتامین D ممکن است در سرطان سینه نقش داشته باشد؛ بخصوص در میان اقلیت‌ها. محققان دریافتند زنان سیاه‌پوست آمریکایی و اسپانیایی‌تبار با سطوح پایین ویتامین D نسبت به زنانی که سطح ویتامین D کافی دارند، بیشتر در معرض خطر ابتلا به سرطان سینه هستند. یافته‌ها نشان می‌دهد که ویتامین D در محافظت از این گروه از زنان در برابر سرطان سینه نقش دارد.

در طی یک پیگیری متوسط ۹ ساله، زنانی که سطح ویتامین D کافی داشتند، ۲۱ درصد کمتر از زنان دارای کمبود ویتامین D، به سرطان سینه مبتلا شدند.

ارتباط بین ویتامین D و خطر ابتلا به سرطان سینه در میان زنان اسپانیایی‌تبار قوی‌تر بود، زیرا در صورت داشتن سطوح کافی ویتامین دی، ۴۸ درصد کمتر به سرطان سینه مبتلا می‌شدند.

بر اساس این مطالعه، زنان سیاه‌پوست در صورت داشتن سطوح کافی ویتامین دی، ۱۱ درصد کمتر به سرطان سینه مبتلا می‌شوند.

منبع: upi

۲۳۳۲۳۳

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901089

دیگر خبرها

  • رضا شیخی درگذشت
  • نقش کارگران در جهش تولید و رونق اقتصاد کشور انکارناپذیر است
  • یک عامل مهم ابتلا به یائسگی زودرس
  • آسترازنکا به مرگبار بودن واکسن کرونایش اعتراف کرد
  • اعتراف سازنده واکسن کووید آسترازنکا بعد از ۳ سال
  • عامل خطر ابتلا به آلزایمر شناسایی شد
  • کمبود ویتامین D چه خطراتی برای زنان دارد؟
  • این افراد در خطر ابتلا به ام اس قرار دارند
  • خواص شگفت‌انگیز پوست موز
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت