Web Analytics Made Easy - Statcounter

دستور پلمب بیش از ۴۵ کارگاه ساختمانی تا انجام اقدامات ایمن سازی از سوی دادستانی عمومی و انقلاب مرکز استان خراسان رضوی صادر شد. خبرگزاری میزان - دادستانی عمومی و انقلاب مرکز استان خراسان رضوی در راستای احقاق حقوق عامه اقدامات مختلفی را انجام داده است که در ادامه به برخی از این موارد اشاره می‌شود.

در این راستا، دستور اجرای طرح ارزیابی و مجوز بهره برداری برای سامانه‌های پایش تصویری صادر شد و ارتقاء کیفیت، به روزرسانی و تقویت سامانه‌های مزبور و دوربین‌های مداربسته و بهره گیری از توان و ظرفیت آن‌ها موجب ارتقاء توان عملیاتی و عملکردی دستگاه‌های تخصصی در پیشگیری، شناسایی و برخورد با عوامل جرم می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  بیشتر بخوانید: انسداد هزار و ۱۴۱ ﺣﻠﻘﻪ ﭼﺎه ﻏﯿﺮ ﻣﺠﺎز بدون تشکیل پرونده قضایی در خراسان رضوی دستور پلمب بیش از ۴۵ کارگاه ساختمانی تا انجام اقدامات ایمن سازی بر اساس ماده ۱۰۵ قانون کار در راستای پیشگیری از حوادث کارگاه‌های ساختمانی صادر شد.

انتهای پیام/ برچسب ها: دادستان مشهد مدعی العموم حقوق عامه

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: دادستان مشهد مدعی العموم حقوق عامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۷۵۱۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت ۵۰۰ فقره تصادف در شبانه‌روز گذشته در مشهد

جانشین پلیس راهور استان خراسان رضوی گفت: سوانح رانندگی کلانشهر مشهد در شبانه‌روز گذشته ۸۲ مصدوم برجا گذاشت و در این مدت ۷۲ فقره تصادف جرحی و ۵۰۰ فقره تصادف خسارتی در خیابانها و معابر مشهد رخ داده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان رضوی و به نقل از روابط عمومی پلیس، سیدرضا اسدنژاد با بیان اینکه سوانح رانندگی کلانشهر مشهد در شبانه روز گذشته ۸۲ مصدوم برجا گذاشت، اظهار کرد: در این مدت ۷۲ فقره تصادف جرحی و ۵۰۰ فقره تصادف خسارتی در خیابان‌ها و معابر مشهد رخ داده است.

وی افزود: مرتکبان ۶۴۹۹ فقره تخلف راهور نیز جریمه شدند که ۱۶۴۸ فقره از این تعداد مربوط به تصادفات حادثه‌ساز است.

جانشین رئیس پلیس راهور خراسان رضوی عنوان کرد: در راستای برخورد قاطع با تخلفات حادثه‌ساز، روز گذشته ۵۵ دستگاه خودروی حادثه ساز نیز در مشهد توقیف و به پارکینگ منتقل شد.

کد خبر 751180

دیگر خبرها

  • هواشناسی خراسان رضوی هشدار نارنجی صادر کرد
  • صدور هشدار هواشناسی سطح زرد؛ هوای خراسان جنوبی دوباره بارانی می‌شود
  • جنجال پلمپ طلا فروشی‌های اعتصابی مشهد | آقای فرماندار شاکی شد | مگر بنده حق ندارم ورود کنم؟
  • هواشناسی خراسان رضوی هشدار سطح زرد صادر کرد
  • ثبت ۵۰۰ فقره تصادف در شبانه‌روز گذشته در مشهد
  • پوتین دستور آغاز رزمایش هسته‌ای را صادر کرد
  • صدور ۱۰ مجوز جدید فعالیت در حوزه گردشگری سلامت در خراسان رضوی
  • تاثیرگذاری فیلم‌های کوتاه بیشتر است/ آشنایی نسل‌ امروز با فرهنگ رضوی
  • پلمب تعدادی طلافروشی در مشهد
  • شرایط صدور دستور موقت