Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایلنا، «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهوری آمریکا با دفاع از دستاوردهای خود در انتخابات ۲۰۲۰، گفت که تنها در صورت تقلب، بازنده این انتخابات خواهد بود.

وی گفت که من بزرگ‌ترین رای لاتین‌تبارها را بردم، من به آسانی در فلوریدا پیروز شدم در حالی که نظرسنجی‌های حاکی از پیروزی «جو بایدن» کاندیدای دموکرات‌ها بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تعداد افرادی که از سیاه‌پوست‌ها و لاتین‌تبارها از ما دفاع کردند در تاریخ جمهوری‌خواهان بی‌سابقه بود اما صاحبان تکنولوژی و صاحبان منافع از دموکرات‌ها دفاع کردند و در نتیجه آرای ما را سرکوب کردند.

ترامپ افزود که هرگز موج آبی نبود که آمریکا را در بر بگیرد، بلکه موج قرمز بود که چنین عملکردی داشت. ۲۰ کرسی در مجلس نمایندگان گرفتیم. دموکرات‌ها در کنتاکی حدود ۲۰۰ میلیون دلار خرج کردند. رقبای ما در وال استریت از دموکرات‌ها حمایت کردند ولی از ما فقط مردم حمایت کردند.

وی ادامه داد: «آنها احمق نیستند و می‌دانند که انتخابات را سرکوب کردند. ما در بسیاری از ایالات برده بودیم ولی مشخص نیست که آرای تقلبی از کجا سر درآورد. ما پیگیری حقوقی انجام داده و از سیستم فاسد شکایت می‌کنیم».

ترامپ افزود که در کارولینای شمالی تعداد زیادی رای داریم و با ۷۰۰ هزار رای در پنسیلوانیا جلو بودیم ولی ناگهاان گفتند که بایدن جلو افتاده است. عجیب است که به شکایت ما، استیناف دادند و من این اقدام را نمی‌فهمم. در جورجیا هم جلو بودم اما حالا در حال عقب افتادن هستم. در جورجیا تمام انتخابات توسط دموکرات‌ها اداره می‌شود. در آریزونا هم آرای باقی‌مانده باید محافظت شود».

وی با طرح مجدد ادعای تقلب، گفت که اجازه نمی‌دهم رای‌دهندگان ما را ساکت کنند و می‌خواهم از انتخابات محافظت کنم. مردم ما روحیه بالایی داشتند و دارند ولی می‌بینند که چگونه آرای ما را می‌دزدند.

ترامپ افزود که نمی‌توانیم همانند پنسیلوانیا شاهد مهندسی انتخابات باشیم و نمی‌دانم چرا آنها نمی‌خواهند ناظران حضور داشته باشند. شکی نیست که می‌خواهند تقلب کنند؛ چراکه روی پنجره‌های حوزه انتخاباتی را کاغذ چسبانده بودند. مقام‌های دموکرات فکر نمی‌کردند که به این سادگی ببرند، چراکه صدها برگه پستی به آنجا آورده شده است.

کاندیدای جمهوری‌خواهان در انتخابات ۲۰۲۰ گفت که انتخابات زیادی را دیدم ولی ندیده بودم که طراحی کنند و افرادی که حق رای ندارند، در حال رای دادن بودند. شمارش در پنسیلوانیا توسط دستگاه فاسد دموکرات‌ها حمایت می‌شود، چراکه در آنجا برگه‌هایی شمرده شده که تاریخ ندارد و سه روز بعد از انتخابات هم در حال دریافت رای و شمارش آن بودند.

وی افزود که در دیترویت هم مشکلات زیاد بود و بسته‌های مشکوک پستی دریافت کردند و در جورجیا هم ساعت‌ها بعد آرای مشکوک دریافت شده است. من این روند را به چالش کشیدم و می‌خواهیم این یک فرایند صادقانه باشد. ما می‌توانیم برنده باشیم، چون شواهد زیادی داریم و کار را به دیوان عالی می‌کشیم.

ترامپ همچنین گفت که از ماه‌ها قبل گفتم که برگه‌های پستی را می‌توان دستکاری کرد ولی کسی گوش نداد. به هر حال از طریق فرایند قانونی این مساله را پیگیری می‌کنیم و این قضات هستند که حرف آخر را می‌زنند.

پربیننده ترین اخبار و نتایج انتخابات آمریکا اخبار و نتیجه انتخابات آمریکا بایدن یا ترامپ؟/ کشورهای اروپایی خواستار پیروزی کدام نامزد انتخاباتی هستند؟ اخبار انتخابات آمریکا بعد از گذشت ۳۵ساعت از پایان رای‌گیری اخبار انتخابات آمریکا بعد از گذشت ۴۴ساعت از پایان رای‌گیری

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: دلار کاخ سفید وال استریت دونالد ترامپ جو بایدن انتخابات ریاست جمهوری آمریکا انتخابات ۲۰۲۰ آمریکا آخرین نظرسنجی انتخابات آمریکا نتیجه انتخابات آمریکا پیشتاز انتخابات آمریکا پیش بینی انتخابات آمریکا نحوه انتخابات آمریکا تاریخ انتخابات آمریکا 2020 اخبار جدید از انتخابات آمریکا آخرین اخبار انتخابات آمریکا قیمت طلا قیمت لوازم خانگی سهام عدالت انتخابات آمریکا دموکرات ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۷۵۴۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس از ۱۳ اردیبهشت آغاز می‌شود

ایسنا/لرستان استاندار لرستان با اشاره به آمادگی برای برگزاری دور دوم انتخابات جهت انتخاب دو نماینده در حوزه خرم‌آباد و چگنی گفت: تبلیغات دور دوم از ۱۳ اردیبهشت آغاز و انتخابات به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود.

ابوطالب شفقت روز یک‌شنبه در حاشیه شورای اداری فرمانداری خرم‌آباد با اشاره به اینکه مقدمات برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه خرم‌آباد و چگنی فراهم شده است، افزود: این مرحله از انتخابات مجلس شورای اسلامی در این حوزه به صورت تمام الکترونیک برگزار خواهد شد.


استاندار لرستان افزود: تجهیزات برگزاری انتخابات به صورت الکترونیکی فراهم شده است و فرآیند آموزشی برای مردم و دست‌اندرکاران اجرایی با کمک مسئولان و صدا و سیمای مرکز استان انجام خواهد شد.


وی گفت: تبلیغات انتخاباتی نامزدها و طرفداران آنان از بامداد روز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت آغاز می‌شود و تا هشت صبح روز پنجشنبه مورخ ۲۰ اردیبهشت ادامه می‌یابد.


شفقت افزود: امیدواریم که هریک از عوامل دخیل در این انتخابات به نحو احسن نقش خود را ایفا کرده و مردم پرشورتر از قبل به پای صندوق رأی بیایند.


دومین دور انتخابات برای شکل گیری دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز جمعه ۲۱ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.

 انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پیشی گرفتن ترامپ از بایدن در نظرسنجی‌ها
  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس از ۱۳ اردیبهشت آغاز می‌شود
  • پس‌لرزه‌های جنبش دانشگاه کلمبیا و بمب‌ساعتی در دفتر دموکرات‌ها
  • از زلزله دانشگاه کلمبیا تا بمب‌ساعتی در دفتر دموکرات‌ها
  • تعرفه فیزیکی به شعب أخذ رأی کرمانشاه ارسال نمی‌شود
  • کمک‌ های جدید آمریکا چه معنایی برای اوکراین و پوتین دارد؟
  • کمک‌های جدید واشنگتن چه معنایی برای کی‌یف و پوتین دارد؟
  • حمایت از فلسطین؛ خواسته اصلی دانشجویان معترض آمریکایی
  • بلومبرگ: تیم اقتصادی ترامپ به دنبال مقابله با کشورهایی است که دلارزدایی می‌کنند
  • رایزنی سئول و واشنگتن درباره تقسیم هزینه‌های حضور سربازان آمریکایی