Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرهاد عصفوری، روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: مسابقات دوچرخه سواری تریال و لیگ برت  قرار بود به ترتیب در همدان و مازندران (رامسر) برگزار شود که فدراسیون این رشته ورزشی به دلیل شیوع کرونا این رقابت ها را لغو کرد.

وی با بیان اینکه برگزاری این مسابقات به زمان دیگری موکول خواهد شد، اظهار داشت: دوچرخه سواران زنجان برای شرکت در این رقابت ها، آماده بودند اما متاسفانه شرایط موجود ناشی از این ویروس منحوس، اجازه برگزاری را نداد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عصفوری، تصریح کرد: مسابقات انتخابی استان برای تعیین نفرات برتر اعزامی به رقابت های تریال برگزار نشد اما زنجان برای حضور در مرحله سوم لیگ برتر دوچرخه سواری کورسی آماده بود که به هرحال فدراسیون به علت رعایت دستورالعمل های ابلاغی از سوی ستاد ملی مدیریت مقابله با ویروس کرونا از برگزاری آن خودداری کرد تا جان ورزشکاران با تهدید و خطر مواجه نشود.

رییس هیات دوچرخه سواری استان زنجان با بیان اینکه مرحله نخست و دوم رقابت های لیگ برتر دوچرخه سواری به ترتیب شهریور و مهر ماه امسال در اصفهان (گلپایگان) و آذربایجان‌شرقی برگزار شد، گفت: هادی حسینی، کریم خرمی، مرتضی جعفرزاده، مهدی محمدی، محمدرضا ادهمی، بهرام نجفی و پیام فخری، ترکیب تیم زنجان در این دوره از رقابت های لیگ هستند.

عصفوری افزود: علی سپهری، حسین توکلی و سیروس اسکندری، نیز به عنوان مربی و سرپرست، ورزشکاران اعزامی از زنجان به این رقابت ها را که در ۲ ماده تایم تریل و استقامت جاده برگزار می شود، هدایت و همراهی می کنند.  

برچسب‌ها ویروس کرونا فدراسیون دوچرخه سواری زنجان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا فدراسیون دوچرخه سواری زنجان ویروس کرونا فدراسیون دوچرخه سواری زنجان اخبار کنکور دوچرخه سواری رقابت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۷۵۷۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات قهرمانی پرس سینه خراسان شمالی برگزار شد

دریافت 39 MB

به گزارش خبرگزاری مهر، مسابقات قهرمانی پرس سینه خراسان شمالی با حضور ۱۱۵ ورزشکار در چهار رده سنی نوجوانان جوانان بزرگسالان و پیشکسوتان به میزبانی بجنورد مجموعه شهید علیدخت خانه بجنورد برگزار شد.

کد خبر 6096182

دیگر خبرها

  • فریدونکنار قهرمانی مسابقات پرس سینه مازندران
  • مسابقات قهرمانی پرس سینه خراسان شمالی برگزار شد
  • با معرفی تیم‌های قهرمان؛ مسابقات بین‌المللی تنیس ساحلی به پایان رسید
  • قهرمانی تیم درناباطری تبریز در مسابقات والیبال ساحلی مراغه
  • تاریخ شروع فصل جدید لیگ برتر فوتسال مشخص شد
  • قهرمانی پاس قم در لیگ برتر کاراته باشگاه‌های کشور
  • جوجیتسو کاران زنجانی در قهرمانی آسیا
  • حضور بیش از ۵۰ تیم استان کرمان در رقابت‌های لیگ‌ برتر
  • سه نماینده امید بوکس ایران از قهرمانی آسیا حذف شدند
  • احتمال انصراف ریاض از میزبانی مسابقات کشتی