Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، مرکز سوانح سوختگی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان یکی از پروژه‌های مهمی است که مردم سال‌ها در انتظار بهره‌برداری از آن هستند و حال بررسی روند پیشرفت این پروژه نشان می‌دهد تلاش‌ها برای به سرانجام رساندن این طرح همچنان ادامه دارد.

مسؤولان می‌گویند: بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان امری بسیار مهم است و برای ارائه خدمات هرچه بیشتر به مردم استان در حوزه سلامت، اتمام و بهره‌برداری باکیفیت و سریع از این پروژه‌ها در اولویت برنامه‌های این دانشگاه قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرکز سوانح سوختگی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان نخستین مرکز از این نوع در استان است و باید تجهیز و بهره‌برداری از مرکز سوختگی به‌زودی به اتمام برسد و خدمات درخور شأن مردم را ارائه دهد.

پروژه مرکز سوانح سوختگی با بیش از ۴۰ تخت در زمینی با زیربنای هفت هزار مترمربع در دست اجراست که بیش از ۷۵ درصد پیشرفت دارد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان اما با بیان اینکه درگیری حوزه سلامت با بیماری کرونا ویروس، مانع پیشرفت پروژه‌های در دست احداث نشده است، تصریح می‌کند: اگر منابع ملی تکمیل این پروژه تأمین شود، می‌توان این مرکز را در سال جاری تکمیل و تجهیز کرد و به بهره‌برداری رساند.

نوید دانایی گفت: در شرایط کنونی کشور باید همه با هم کمک کنیم تا با به‌روزرسانی تجهیزات و بهره‌برداری از پروژه‌های نیمه‌تمام حوزه سلامت، خدمات شایسته به مردم شریف منطقه ارائه شود.

انتهای پیام/۷۴۰۰۶/م/

منبع: فارس

کلیدواژه: سمنان سوختگی سلامت دانشگاه علوم پزشکی مرکز سوانح سوختگی سوانح سوختگی سوختگی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان نوید دانایی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان مرکز سوانح سوختگی بهره برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۷۵۸۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از باند دوم پل هادی آباد کارون

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان گفت:  باند د‌وم و روشنایی پل هادی آباد به جنگیه شهرستان کارون با اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال امروز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت به بهربرداری رسید.

محمد جولانژاد  افزود: پل هادی آباد شهرستان کارون به طول ۳۰۰ متر است که پروژه تکمیل آن شامل اجرای عرشه، اجرای پیاده‌رو، اجرای جانپناه و هندریل، اجرای روکش آسفالت و اجرای روشنایی بود.

وی مدت زمان اجرای این پل را ۶ ماه برشمرد و گفت: پایان اجرای این پروژه به منظور تردد ایمن اهالی منطقه بسیار حائز اهمیت بود.

دیگر خبرها

  • بهره برداری از راه آهن افغان ترانس در ۲۰۲۷
  • بهره برداری افغان ترانس در ۲۰۲۷
  • بهره‌برداری از ۱۳ پروژه ورزشی تا پایان اردیبهشت ماه در تبریز
  • آخرین وضعیت مرکز نمایش‌های آئینی «صبا»/ بهره‌برداری مرکز تا پایان امسال
  • بهره‌برداری از بلندترین آسمان‌خراش مسکونی جهان در سال ۲۰۲۸
  • ۲ هزار و ۹۵۰ پروژه در خراسان رضوی به بهره‌برداری می‌رسد
  • بهره برداری از باند دوم پل هادی آباد کارون
  • ۸۱ پروژه بهداشت و درمان گیلان آماده بهره برداری
  • سوانح جاده‌ای در خراسان رضوی یک کشته و ۲۱ مصدوم برجا گذاشت
  • بهره‌برداری از بیمارستان ۴۲۱ تخت‌خوابی رشت از مطالبات نظام سلامت است