Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین امامی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به مسئله قبوض بالای برخی از مشترکین روستاهای شهرستان نهبندان اظهار کرد: ۸۰ درصد قبوض مشترکان روستاهای نهبندان زیر ۱۰ هزار تومان است و مبالغ زیادی نیست.

مدیرعامل آب و فاضلاب خراسان جنوبی با بیان اینکه تعرفه روستایی تنها برای ساکنین در روستا لحاظ می‌شود، بیان‌کرد: در روستاهای نهبندان ۵۰ مشترک داریم که باغ ویلا دارند و تنها پنج شنبه – جمعه‌ها ساکن می‌شود که قبوض ۳۵ مشترک بالا بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امامی با اشاره به رایزنی و گفت‌وگو با نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس در این زمینه ادامه‌داد: در این دیدار برای رفع این مشکل و مسئله قول مساعد داده شد.

وی با بیان اینکه مصرف بالای برخی از مشترکین در باغ ویلاها موجب نوسانات در شبکه به ویژه در فصول گرم سال می‌شود، ادامه‌داد: ما از صدور قبوض در روستاها هدف درآمدزایی نداریم بلکه خواست ما پایدار ماندن شبکه است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان‌جنوبی با اشاره به اینکه روستاها تعرفه خواست خود را دارد، گفت: بیان کرده‌ایم صاحبان باغ ویلاها در روستاهای نهبندان که در شهرهای دیگر ساکن هستند می‌توانند برای قرائت دوره جدید کلید باغ منزل را به یکی از آشنایان و یا دهیار بدهند تا بتوانیم با سهولت میزان مصرفی آنان از روی کنترل را محاسبه کرده و قبض به صورت علی‌الحساب نباشد.

امامی با بیان اینکه در روستاها قرائت کنتور به دلایلی برای ما بسیار پرهزینه است، اظهار کرد: وظیفه و مسئولیت ما تأمین آب شرب برای روستاییان است که در بسیاری از مناطق این مهم با تانکر صورت می‌گیرد.

وی یادآور شد: اگر مسئله صدور قبض برای آب شور است که آب شور را نه برای مصرف شرب بلکه برای مصارف بهداشتی مشترکین روستایی در نظر گرفته‌ایم.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان‌جنوبی با اشاره به اینکه ما همیشه در زمینه صدور قبوض نهایت دقت را به عمل می‌آوریم، گفت: در شرایطی که دشمن به دنبال سو استفاده از هر مسئله‌ای است، انتقادات باید مستند و دقیق بیان شود.

کد خبر 5064179

منبع: مهر

کلیدواژه: حسین امامی قبض آب بیرجند ویروس کرونا شیوع کرونا شیراز توهین به پیامبر آمار کرونا یوم الله 13 آبان هفته وحدت بوشهر کرمانشاه محدودیت های کرونایی گرگان ستاد ملی مقابله با کرونا ایلام پدافند غیرعامل روستاهای نهبندان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۷۵۹۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روستاهای آبپخش نیازمند توجه بیشتر مسؤولان هستند

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی سلیمی مفرد ظهر سه شنبه در بازدید از روستاهای سطح بخش آبپخش اظهار داشت: برخی از روستاهای بخش آب‌پخش از جمله چم‌درواهی با توجه به نداشتن دهیاری و اعتبار کم روستا نیازمند توجه بیشتر مسئولان شهرستان هستند.

وی افزود: ۲ روستای چم دوراهی و میاندشت در مسیر اصلی ورودی و خروجی بخش آب‌پخش قرار گرفته‌اند و این موضوع نیازمند توجه بیشتر به ورودی‌های این روستاها به منظور جذب گردشگر است.

سرپرست بخشداری آب‌پخش ابراز داشت: آسفالت بریدگی‌های مسیر اصلی روبروی روستای میاندشت و ورودی این روستا از مهم‌ترین دغدغه‌ها و مطالبات مردم از اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان دشتستان است.

کد خبر 6093283

دیگر خبرها

  • روستاهای آبپخش نیازمند توجه بیشتر مسؤولان هستند
  • تخصیص ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای طرح تغذیه مصنوعی بندان
  • پیگیری تکمیل بازسازی جاده شهداد - نهبندان در دستورکار دادستانی کرمان
  • تکمیل بازسازی جاده شهداد - نهبندان زیر ذره بین دادستانی کرمان
  • تالاب کجی نمکزار نهبندان ۸۰ درصد آبگیری شد
  • ۸۰ درصد تالاب کجی نمکزار نهبندان آبگیری شد
  • صدور دستور اصلاح قبوض گازبهای تأسیسات گردشگری به یک‌چهارم
  • اصلاح قبوض گازبهای تاسیسات گردشگری و صنایع‌دستی
  • کشف و توقیف ۲۵هزار لیتر سوخت قاچاق در خراسان جنوبی
  • نبود سالن ورزشی مشکل اصلی روستاهای دهستان الوندکوه غربی