Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از منافن، جشنواره اجیال قطر با نمایش ۸۰ فیلم، «خورشید» مجید مجیدی را به عنوان فیلم افتتاحیه خود معرفی کرد.

این جشنواره که امسال برای نخستین بار به صورت ترکیبی شکل می‌گیرد از سوی انستیتو فیلم دوحه برگزار می‌شود.

امسال ۸۰ فیلم از ۴۶ کشور مختلف در این رویداد ۶ روزه به نمایش درمی‌آیند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این جشنواره از ۱۸ تا ۲۳ نوامبر (۲۸ آبان تا ۳ آذر) با تمرکز بر توسعه جامعه و جوانان برگزار می‌شود.

فیلم مجیدی نیز با توجه به نقطه تمرکز جشنواره یعنی انعطاف پذیر بودن و خلاقیت جوانان انتخاب شده است تا نشان دهد وقتی این خلاقیت پرورش می‌یابد تغییرات اجتماعی پایدار ایجاد می‌شود و مبتکران بزرگ و برطرف کنندگان مشکلات فردا ظهور می‌کنند.

تم جشنواره امسال «نمایش ادامه دارد» است تا بیان‌گر احساسات این مقطع زمانی در سراسر دنیا باشد.

هر چند بیشتر رویدادهای این جشنواره به صورت مجازی شکل می‌گیرد اما برنامه‌های فیزیکی نیز با توجه به دستورالعمل‌های دولتی و در نظر گرفتن سلامت همه شرکت‌کنندگان جلو می‌رود.

امسال هشتمین دوره جشنواره فیلم اجیال برگزار می‌شود و بلیت‌ها از هم‌اکنون برای فروش عرضه شده‌اند.

کد خبر 5064669

منبع: مهر

کلیدواژه: مجید مجیدی فیلم خورشید دوحه قطر جشنواره سینمایی فیلم کوتاه برنامه تلویزیونی تئاتر ایران جشنواره فیلم کوتاه تهران حضور هنر ایران در جهان ویروس کرونا فیلم سینمایی موسیقی ایرانی توهین به پیامبر شبکه پنج سیما سیزدهمین جشنواره موسیقی نواحی ایران رادیو نمایش شبکه سه سیما موسیقی نواحی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۷۶۰۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از برگزیدگان جشنواره نوجوان سالم در کرمان

تاک معاون اداره مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: سیزده هزار دانش اموز در رقابتی با موضوع نوجوان سالم ثبت نام کردند که ۲۲ هزار اثر در جشنواره پذیرفته شد و در نهایت امروز ۲۵۴ برگزیده تقدیر میشوند که تابستان امسال هم برگزیدگان کشوری معین میشوند.

وی افزود: سال قبل دانش آموزان کرمان ۱۱ رتبه کشوری کسب کردند و امسال نیز در ۹ رشته مثل نقاشی فیلم موشن‌گرافی ایده پردازی هوش مصنوعی کتاب مقاله داستانک رقابت امکانپذیر شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • معرفی اعضای شورای سیاستگذاری جشنواره فیلم کودک
  • هفدهمین کاروان زیر سایه خورشید در مسیر استان سمنان
  • سومین جشنواره ملی تئاتر خیابانی رضوی به شناخت ابعاد شخصیت امام رضا (ع) نزدیکتر شد
  • اضافه‌شدن ۶ نمایش به جشنواره تئاتر رضوی برای اجرا در دهه کرامت
  • شش نمایش همراه جشنواره تئاتر رضوی شدند
  • ضرورت برگزاری جشنواره فیلم اقوام ایرانی با قدرت و کیفیت
  • تجلیل از برگزیدگان جشنواره نوجوان سالم در کرمان
  • راهیابی تئاتر ۴۴۴ از مشهد به جشنواره تئاتر مساجد کشور
  • میزگرد تخصصی مهر گیلان برگزیده جشنواره در مسیر انتخاب شد
  • پایان لیگ ستارگان قطر با قهرمانی السد