Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- شرایط کرونا در شهرستان‌های واقع در جنوب شرق خراسان رضوی نیز بحرانی است و این امر نتیجه مستقیم عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهدمقدس، وضعیت و شرایط کرونا در استان خراسان رضوی همچنان بحرانی است و بخش زیادی از این مسئله ناشی از این امر است که میزان رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی شهروندان به حداقل رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای مثال در کلانشهری همچون مشهد در حالی که آمارها در زمان کنترل و کاهش بیماری حاکی از این بود که قریب به 85 درصد مردم از ماسک استفاده کرده و مسائل بهداشتی را رعایت می‌کنند این آمار اکنون با افت فاحشی نسبت به دو ماه قبل روبه‌رو شده و نتیجه طبیعی آن نیز این بوده که میزان کرونا افزایش یافته است.

در شهرستان‌های خراسان رضوی نیز وضعیت بهتر نیست بلکه بدتر شده و برخی از شهرستان‌های استان مانند نیشابور و زبرخان اینک شرایط سیاه کرونایی را تجربه می‌کنند.

در شهرستان گناباد نیز وضعیت نابهنجار است و آمار مبتلایان و بستری شدگان رو به افزایش است و همین مسئله سبب محدودیت‌هایی برای اصناف در این شهرستان شده است.

افزایش ابتلا و مرگ و میر بیماران کرونایی در لرستان؛ در 15 روز گذشته 120 نفر جان دادنداستاندار لرستان:برخورد قانونی با ناقضان دستورالعمل‌های ستاد مدیریت کرونا انجام می‌گیردکاهش تردد وسایل نقلیه در جاده‌های کشور

در تربت جام نیز بنا به گفته مدیر علوم پزشکی این شهرستان ظرفیت بیمارستان پذیرای بیماران کرونایی تکمیل شده است و این شهرستان نیز در وضعیت بحرانی قرار گرفته است.

افکار در این زمینه می‌گوید: این مسئله نتیجه مستقیم عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی مردم است و قطعا اگر همین روند عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی مردم ادامه داشته باشد با وضعیت سخت‌تری نیز روبه‌رو خواهیم شد.

وی بیان کرد: نقش تجمعات و برگزاری مراسمی همچون عروسی و عزا در این شرایط بسیار موثر بوده و تا زمانی که پروتکل‌ها از سوی مردم رعایت نشود همین وضعیت را شاهد خواهیم بود.

انتهای پیام/282/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رعایت پروتکل های بهداشتی خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۷۶۰۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تک‌کشتی پسته، کشاورزی خوشاب خراسان رضوی را تهدید می‌کند

ابراهیم رودسرابی مدیر جهاد کشاورزی خوشاب گفت: کشت غیراصولی و بی‌رویه پسته و رعایت نکردن اصول تنوع کشت محصول در این شهرستان، در سالیان گذشته خسارات جبران ناپذیری را به بهره برداران خوشابی وارد کرده است.

او افزود: این در حالی است که این شهرستان علاوه بر پسته، چندین محصول مزیت دار از جمله انگور، زعفران، گندم و جو، زیره، هندوانه بذری، خربزه، پنبه و... دارد که با برنامه‌ریزی دقیق، می‌توان به عملکرد مناسبی از این محصولات رسید.

مدیر جهاد کشاورزی خوشاب با اشاره به اقدامات مدیریت کشاورزی شهرستان برای جبران این رویکرد یکسویه، ادامه داد: پارسال بیش از چهار میلیارد ریال اعتبار بلاعوض برای توسعه تاکستان‌ها در مناطق مستعد خوشاب هزینه شد و تاکنون بیش از ۲۰۰ هکتار باغ انگور با روش‌های نوین، در این شهرستان ایجاد شده است که تلاش می‌شود این سطح امسال به ۲ برابر افزایش یابد.

رودسرابی بیان کرد: شهرستان خوشاب به لحاظ سطح زیر کشت پسته در استان، رتبه دوم را بعد از شهرستان مه ولات دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • کشف لاشه یک قلاده پلنگ در یک منطقه شکار ممنوع/ عکس
  • پلمب ۱۳۱ واحد صنفی در مشهد
  • کشف لاشه یک قلاده پلنگ در منطقه شکار ممنوع فریمان
  • پیش‌بینی برداشت بالغ بر ۵۷۵ هزار تن‌ گندم آبی در خراسان رضوی
  • گلایه رانندگان از روکش فرسوده آسفالت جاده سبزوار - بردسکن + تصاویر
  • ۵۰ تشکل کارگری خراسان رضوی فعالیتی ندارند
  • سفر سردار رادان به خراسان رضوی به دعوت مردم متدین مشهد
  • افزایش ۵۰ درصدی ساخت کلاس در خراسان رضوی نسبت به سال قبل
  • تولید مرغ در داورزن خراسان رضوی ۵۰ درصد افزایش یافت
  • تک‌کشتی پسته، کشاورزی خوشاب خراسان رضوی را تهدید می‌کند