Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام احمد افخمی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردکان، با اشاره به تاکید اخیر رهبر معظم انقلاب بر "ضرورت به حداقل رساندن مراجعات به دستگاه‌های اجرایی با افزایش خدمات الکترونیک" اظهار کرد: به همین منظور درگاه الکترونیکی ارتباط با دفتر امام جمعه اردکان راه‌اندازی شد.

وی افزود: در شرایط خاص و نگران کننده فعلی شیوع کرونا و نیز با هدف روان‌سازی امور اداری دفتر و همچنین ارتباط مردم با مسئولین بخش‌های مختلف بویژه ارتباط مستقیم با امام جمعه اردکان، حجت الاسلام والمسلمین سیداسماعیل شاکر در راه‌اندازی درگاه الکترونیکی ارتباط با دفتر ایشان تسریع و در ایام منتسب به میلاد مسعود پیامبر ختمی مرتبت و حضرت امام جعفر صادق(ع)  با ارسال اولین پیام آزمایشی افتتاح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول دفتر امام جمعه اردکان گفت: با راه‌اندازی این سامانه، مردم می‌توانند بدون حضور در دفتر امام جمعه از طریق گوشی تلفن همراه و یا رایانه شخصی به ارسال درخواست خود اقدام و با اخذ کد رهگیری خواسته خود را پیگیری کنند.

افخمی در پایان خاطرنشان کرد: همشهریان گرامی می‌توانند با مراجعه به درگاه اینترنتی با آدرس http://www.sdeja.ir/?app=contact&view=contact درخواست‌های خود را ثبت و پیگیری کنند.

انتهای پیام/ ۹۰۰۱۰

منبع: فارس

کلیدواژه: امام جمعه اردکان رهبر معظم انقلاب دستگاه های اجرایی یزد دفتر امام جمعه راه اندازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۷۶۱۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت امام جمعه خلیل آباد از طرح «نور»

دریافت 28 MB

تصویربردار: حسین نوری

کد خبر 6093468

دیگر خبرها

  • نقش‌آفرینی صنعت در دانشگاه با مسئله‌محوری/ اختصاص مکانی برای دفتر گسترش ارتباط «صنعت و دانشگاه»
  • نقش‌آفرینی صنعت در دانشگاه با مسئله‌محوری/ اختصاص مکانی برای دفتر گسترش ارتباط صنعت با دانشگاه
  • اولین کتابخانه ملی دیجیتال جهان در فنلاند راه‌اندازی شد
  • اولین کتابخانه دیجیتال ملی جهان در فنلاند راه‌اندازی شد
  • دفتر نظارت و ارزیابی ویژه استاندار در لرستان راه‌اندازی می‌شود
  • حمایت امام جمعه خلیل آباد از طرح «نور»
  • پنجشنبه را تعطیل کنید که از نظر فرهنگی و تمدنی مهم است | برای فعالیت اقتصادی هم فضای مجازی و دورکاری هست!
  • مخالفت با تعطیلی شنبه با استدلال ارتباط با یهودی ها جنبه کج فهمی دارد/ ما عملا سه روز از دنیا عقب هستیم / این لج و لجبازی درست نیست
  • مخالفت با تعطیلی شنبه با استدلال ارتباط با یهودی ها جنبه کج فهمی دارد/ ما عملا سه روز از دنیا عقب هستیم / این لج و لحبازی درست نیست
  • گردهمایی ائمه جمعه استان فارس در سپیدان