Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال تاتنهام بعد از برتری تیمش مقابل لودوگورتس بلغارستان گفت از بازیکنانش انتظارات زیادی دارد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ژوزه مورینیو که شاگردانش شب گذشته (پنجشنبه) در هفته سوم از مرحله گروهی لیگ اروپا در خانه لودوگورتس بلغارستان به برتری 3 بر یک دست یافتند، پس از این بازی گفت: ما درباره بازیکنانی سطح بالا، بازیکنان تاتنهام و بازیکنان لیگ برتری صحبت می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من همیشه از بازیکنانم حداکثر انتظارات را دارم و همیشه مطالبه‌گر هستم. در این بازی هم چیزهایی بود که از آنها ناراضی هستم.

وی افزود: ما بازیکنانی داریم که با عملکرد خوب خود فرصتی را به دیگر بازیکنان برای بازی در پست‌شان را نمی‌دهند، چون عملکرد فوق‌العاده‌ای را از خود به نمایش می‌گذارند. بازیکنانی که به طور مرتب بازی نمی‌کنند باید بدانند که هر دقیقه که فرصت بازی پیدا می‌کنند، فرصتی برای ثابت کردن خود و البته لذت حداکثری بردن از بازی‌شان است.

کنایه مورینیو به رئالی‌ها و انتقادش از داور بابت عدم استفاده از VAR

سرمربی تیم فوتبال تاتنهام همچنین درباره زننده گل سومش در این بازی اظهار داشت: لوسلسو به هنگام پا به توپ بودن خوب بود، اما در زمان بدون توپ بودن خیلی خوب نبود. شرایط فیزیکی لوسلسو خوب نیست، چون تمرینات پیش فصل نداشته است. در جریان قرنطینه فصل گذشته، او مشکلاتی داشت و زمانی که دیگر بازیکنان تمرین می‌کردند، جیووانی تمرین نکرد. حالا او آرام آرام به شرایط ایده‌آلش خواهد رسید. این اما آن لوسلسوی فوق‌العاده‌ای که ما می‌شناسیم، نیست.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

تاتنهام حالا باید خود را برای بازی روز یکشنبه با وست‌برومویچ در هفته هشتم لیگ برتر انگلیس آماده کند و سپس باید در یک بازی حساس با منچسترسیتی روبه‌رو شود.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لیگ اروپا ژوزه مورینیو تاتنهام لیگ اروپا ژوزه مورینیو تاتنهام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۷۶۳۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ خلاصه بازی تاتنهام ۲ - آرسنال ۳

آرسنال در خانه تاتنهام، در دربی شمال لندن، موفق شد ۳-۲ به ‏پیروزی برسد تا یکی از دشوارترین موانع هفته‌های آخر را از پیش رو ‏بردارد. ‏

دریافت 137 MB

دیگر خبرها

  • تلاش‌مان کسب حداکثر امتیازات است
  • نویر تنها یادگاری بایرن مونیخ از شب زانو زدن مورینیو!
  • انتظارات بازیکنان تیم ملی فوتسال ایران برای حضور در جام جهانی
  • دلیل اصلی سفید شدن مو‌های ژوزه مورینیو فاش شد
  • بالاتر از فرگوسن، مورینیو و کلوپ؛ رکورد تاریخی گواردیولا در لیگ برتر انگلیس!
  • فیلم/ خلاصه بازی تاتنهام ۲ - آرسنال ۳
  • پوستکوگلو: بازی‌ها دیگر در استادیوم داوری نمی‌شود!‏
  • با اشتباه مرگبار رایا: تاتنهام شاید برگردد! (عکس)‏
  • دو ستاره خارجی لیگ برتری در سبد خرید تابستانی پرسپولیس
  • آقای اوسمار نقد را ول کردی نسیه را چسبیدی | حسرت بزرگی خوردم بابت دوبار از دست دادن برتری دوگله