Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-05-01@00:31:24 GMT

گریزمان هنوز هم در بارسا بد است

تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۷۶۳۵۳

گریزمان هنوز هم در بارسا بد است

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از خبر آنلاین، آنتوان گریزمن که در بازی برابر آلاوز با به ثمر رساندن نخستین گل فصل برای بارسلونا اندکی از زیر فشارها خارج شده بود، در جریان برتری ۲-۱ آبی‌اناری‌ها برابر دیناموکیف در لیگ قهرمانان اروپا، بار دیگر نمایشی ضعیف و دور از انتظار داشت.

 

 

 

گریزمن در طول ۶۰ دقیقه حضور در میدان، با ۱۲ پاس، پایین‌ترین تعداد پاس صحیح در میان بازیکنان ثابت بارسا داشت و با تنها ۲۱ لمس توپ، کمتر از تمامی هم‌تیمی‌هایش توپ را لمس کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حتی آمار مارک آندره‌ تراشتگن دروازه‌بان  با ۳۱ لمس توپ بهتر از گریزمن بوده و عثمان دمبله نیز که در دقیقه ۶۰ به جای گریزمن وارد زمین شد، توانست ۲۹ بار توپ را لمس کند!

این در حالی است که گریزمن چند بازی است در پست مورد علاقه خود یعنی نوک خط حمله به میدان می رود اما هنوز نتوانسته انتظارات را از خودش برآورده کند.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: گریزمان بارسلونا فرانسه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۷۶۳۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسوایی: سرقت از والنسیا در بارسلون! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا باید دیشب والنسیا را شکست می داد تا به رتبه دوم لالیگا برگردد و هفته بعد با روحیه به زمین خیرونا برود. بارسا اگر هفته بعد برنده شود، فاصله با خیرونا را به 5 امتیاز افزایش خواهد داد و شانس کسب سهمیه سوپرجام را مضاعف می کند.

بارسا دیروز ابتدا با گل فرمین پیش افتاد ولی روی دو اشتباه فردی دو گل دریافت کرد اما اخراج گلر والنسیا در اواخر نیمه اول ورق را برگرداند. بارسا 4 دقیقه بعد از شروع نیمه دوم روی یک ارسال کرنر و ضربه سر روبرت لواندوفسکی بازی را برابر کرد اما این گل در شرایط مشکوک به ثمر رسید.

به نظر، فرمین در منطقه آفساید بود و دید گلر والنسیا را نیز تا حدی مسدود کرده بود. مزاحمت فرمین برای واکنش نشان دادن گلر والنسیا از سوی VAR تایید نشد و داور نیز برای بازبینی صحنه نرفت تا گل بارسا ثبت شود. لواندوفسکی در دقیقه 80 گل سوم و در دقیقه 93 نیز گل چهارم را زد.

تیتر یک سوپردپورته به همین صحنه اختصاص دارد و این رسانه معتقد است پذیرش گل بارسا رسوایی بوده و از والنسیا در مونتجوئیک سرقت شده است:

نظرات کارشناسی:

آاس: ایتورالده گونزالس معتقد است فرمین در منطقه آفساید بود و برای گلر نیز مزاحمت ایجاد کرد. VAR باید از داور درخواست بازبینی صحنه را می کرد.

ال‌چیرینگیتو: خوانفه سانز نیز معتقد است فرمین در آفساید بود و گل باید مردود اعلام می شد اما صحنه به قدری واضح نبود که نیاز به دخالت VAR باشد

مارکا: پرز بورول معتقد است فرمین در آفساید نبود و پای مدافع والنسیا عقب‌تر از او بوده پس گل ایرادی نداشته است.

دیگر خبرها

  • بایرن در خانه برابر رئال متوقف شد/ زخم وینیسیوس بر پیکر مونیخی‌ها
  • ترکیب الهلال برای فتح سومین جام داخلی
  • شکست سنگین الاتحاد کلبا برابر الوصل/ مهدی قایدی گلزنی کرد +ویدئو
  • رسوایی: سرقت از والنسیا در بارسلون! (عکس)
  • پیروزی بارسلونا برابر والنسیا با هت‌تریک لواندوفسکی
  • هدیه به بارسا: دروازه‌بان والنسیا بدل تراشتگن شد
  • وحدت بعد از هفت ماه در ترکیب اصلی پرسپولیس!
  • قطعی: بارسلونا پایان فصل در کره جنوبی
  • برتری تیم فوتسال ایران برابر تایلند در نیمه اول +ویدئو
  • قاسمپور: خط دفاع پرسپولیس سردرگم است/ آلومینیوم چیزی برای از دست دادن نداشت