Web Analytics Made Easy - Statcounter

زهرا احدی، دبیر انجمن تغذیه البرز در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، با بیان این که خرمالو قبل از هر چیز سرشار از بتاکاروتن است، گفت: خرمالو جزء دسته از میوه‌هایی است که منبع بالایی از فیبر دارد.

دبیر انجمن تغذیه البرز  با اشاره به این  که این میوه به دلیل خاصیت ملین بودن، برای افرادی که مشکل یبوست و کبدی دارند، مفید است، افزود: خرمالو یکی از منابع فوق‌العاده ویتامین Cاست و هر چه خرمالو رسیده‌تر باشد ویتامین C آن نیز کاهش می‌یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

احدی گفت: این میوه پاییزی میزان قابل توجهی از انواع آنتی‌اکسیدان‌ها مانند لیکوپن، بتاکاروتن دارد و سرشار از فیبر‌ها و آهن است.

او افزود: خرمالو میزان زیادی فروکتوز، گلوکز دارد و این قند‌های طبیعی از این میوه یک میوه انرژی‌زا ساخته‌ است.

دبیر انجمن تغذیه البرز گفت: بنابراین افراد اگر رژیم لاغری گرفته‌ اند باید حواسشان به این موضوع باشد و در مصرف خرمالو زیاده‌روی نکنند.

انتهای پیام / ر .ن

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تغذیه سالم انتی ویروس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۷۶۳۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایمن سازی و تاب آوری خط تغذیه گاز ۱۱۰ میلیمتر پلی اتیلن در چگنی

کرم گودرزی گفت: با هدف افزایش ایمنی و تاب آوری شبکه گاز و همچنین همکاری برای تسهیل در ادامه راهسازی جاده جدید خرم آباد به کوهدشت، جابه جایی خط تغذیه گاز ۱۱۰ میلیمتر پلی اتیلن روستا‌های محور چشمه زمزم به چنار شهرستان چگنی با ایمنی و موفقیت کامل انجام شد.

وی افزود: انجام این عملیات در حداقل زمان ممکن، بدون قطعی گاز در بخش خانگی و با استفاده از توان عملیاتی شرکت گاز چگنی انجام شد که صرفه جویی پنج میلیارد ریالی را نیز به همراه داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • این ویتامین موجب افزایش قد می‌شود
  • همه چیز درباره روغن جادویی سی بی دی
  • خواص شگفت‌انگیز پوست موز | چیزهایی که درباره این میوه پرخاصیت نمی‌دانید
  • عدد جادویی ۹۹۷ تهران!
  • تاریخی: مدرسه جایی برای گفتگوی رو در رو با دانش‌آموزان است
  • کشف و ضبط ۴۶۳ جوجه چکاوک قاچاق در همدان
  • مشارکت پنج هزار خانواده اصفهانی در طرح تبدیل زباله میوه و سبزی به خشکاله
  • خواص شگفت انگیز خرما برای درمان بیماری‌ها و سلامتی بدن (فیلم)
  • اجرای نمایش عروسکی«استخوان ماهی جادویی» برای کودکان رفسنجانی
  • ایمن سازی و تاب آوری خط تغذیه گاز ۱۱۰ میلیمتر پلی اتیلن در چگنی