Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@18:38:13 GMT

انتخابات آمریکا برای روح خاشقجی مهم است

تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۷۶۸۲۲

انتخابات آمریکا برای روح خاشقجی مهم است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از القدس العربی، خدیجه چنگیز، نامزد جمال خاشقجی روزنامه نگار و منتقد آل سعود که -در دوم اکتبر ۲۰۱۸ در کنسولگری عربستان در استانبول ترکیه به دست عوامل ریاض به طرز فجیعی به قتل رسید- به موضع گیری درباره انتخابات آمریکا پرداخت.

وی افزود: ما از برنده انتخابات انتظار داریم که تحقیق عادلانه ای درباره کشف زوایای قتل خاشقجی انجام دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خدیجه چنگیز اعلام کرد: نتایج انتخابات اینبار برای روح جمال خاشقجی مهم است. صرف نظر از اینکه چه کسی وارد کاخ سفید خواهد شد؛ من از پیروز انتخابات انتظار دارم که موضع منصفانه ای اتخاذ کند و تحقیق عادلانه و شفافی در قبال محمد بن سلمان به عمل آورد.

وی گفت: من هنوز هم خواهان تحقیق بین المللی درباره قتل جمال خاشقجی هستم.

القدس العربی گزارش داد: چند روز قبل خدیجه چنگیز شکواییه ای در یکی از دادگاههای آمریکا علیه محمد بن سلمان ولیعهد سعودی و افراد مظنون به دست داشتن در قتل خاشقجی ارائه داد.

کد خبر 5064756

منبع: مهر

کلیدواژه: جمال خاشقجی ایالات متحده امریکا محمد بن سلمان انتخابات ریاست جمهوری آمریکا 2020 عراق دونالد ترامپ ایالات متحده امریکا رژیم صهیونیستی فرانسه جو بایدن فلسطین توهین به پیامبر امانوئل ماکرون ویروس کرونا عربستان سعودی انتخابات ریاست جمهوری 2020 آمریکا لبنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۷۶۸۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمال موسیالا یا مانوئل نویر؟ واکنش زیبای ستاره جوان آلمانی در تمرینات بایرن مونیخ / فیلم

صفحه رسمی بایرن مونیخ ویدیو جالبی از واکنش زیبای جمال موسیالا، ستاره جوان آلمانی درون دروازه این تیم در جریان تمرینات باشگاه را منتشر کرده است.

دانلود (0.9MB)

دیگر خبرها

  • اعلام تحریم‌های جدید آمریکا و انگلیس علیه ایران/ افتتاح سرکنسولگری ارمنستان در تبریز/ افشای جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان/ تکذیب ازسرگیری مذاکرات با عربستان از سوی انصارالله
  • اعلام تحریم‌های جدید آمریکا و انگلیس علیه ایران/ افتتاح سرکنسولگری ارمنستان در تبریز/ افشای جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان/ تکذیب از سرگیری مذاکرات با عربستان از سوی انصارالله
  • جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان افشا شد
  • افشای جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان
  • پنج بازیکن برتر تاریخ فوتبال از نگاه جمال موسیالا
  • تفاهم‌نامۀ همکاری دانشگاه سلمان فارسی کازرون و انجمن علمی تحقیق و تصحیح نسخه‌های خطی ایران امضا شد
  • جمال موسیالا یا مانوئل نویر؟ واکنش زیبای ستاره جوان آلمانی در تمرینات بایرن مونیخ / فیلم
  • مهمدی با برتری بر قاتل چنگیز، مدعی قهرمانی المپیک 2024 شد
  • ۱۲۰۰ بسته گوشت قربانی میان نیازمندان یزد توزیع شد
  • سیل در روستای ده‌جمال بهاباد