Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، معاونت آموزشی وزارت بهداشت جزئیات زمانی فعال شدن سامانه انتقال و میهمانی دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی برای نیمسال دوم ۱۴۰۰-۱۳۹۹ را اعلام کرد.

بر این اساس دانشجویان متقاضی انتقال و میهمانی باید نسبت به ثبت درخواست، رسیدگی و پاسخگویی به تقاضاهای انتقال و میهمانی دانشجویان بر اساس بازه‌های زمانی  اعلام شده اقدامات لازم را به عمل آورند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین نقل و انتقال دانشجویان تنها از طریق سامانه مذکور مقدور و قابل پیگیری است و لازم است دانشجویان در خصوص استفاده از سایت یا سامانه دیگر دانشگاه به این منظور خودداری کنند. همچنین دانشگاه‌ها یا  دانشکده‌های علوم پزشکی که در نیمسال مذکور پذیرش دانشجوی انتقال یا میهمانی ندارند، اطلاع‌رسانی لازم را در این خصوص صورت خواهد گرفت.

آغاز ثبت‌نام مهمانی دانشجویان علوم پزشکی از ۲۰ آبان

ثبت‌نام دانشجویان متقاضی انتقال و مهمانی در دانشگاه‌های علوم پزشکی و بارگذاری مدارک لازم از ۲۰ آبان شروع می‌شود و تا ۱۰ آذر ادامه دارد و بررسی مدارک و اعلام نقص توسط دانشگاه مبدأ و ویرایش توسط دانشجو نیز از ۱۱ تا ۲۰ آذر صورت می‌گیرد.

همچنین ۲۶ آذر تا ۱۰ دی ۹۹ نیز تمام فرصت ویرایش دانشجویان و رسیدگی و اعلام نتیجه توسط دانشگاه مبدأ انجام خواهد گرفت و در نهایت ۱۱ تا ۲۳ دی ۹۹  نیز بررسی مدارک و اعلام نقص توسط دانشگاه مقصد و ویرایش توسط دانشجو به اتمام می‌رسد. در نهایت ۲۴ دی تا ۸ بهمن ۹۹  فرصت ویرایش دانشجویان و رسیدگی و اعلام نتیجه توسط دانشگاه علوم پزشکی مقصد به اتمام خواهد رسید.

انتهای پیام/

کد خبر: 1079881 برچسب‌ها دانشجویان علوم پزشکی نقل و انتقالات دانشجویی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: دانشجویان علوم پزشکی نقل و انتقالات دانشجویی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی توسط دانشگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۷۶۹۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک مرکز غیرمجاز درمانی و سقط جنین در یزد پلمب شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یزد: هیچیک از کارکنان این مرکز غیرقانونی، تخصص پزشکی نداشتند.

با پیگیری و تلاش کارشناسان نظارت بر درمان دانشگاه و همکاری دادستانی و پلیس اماکن، پس از طی مراحل قانونی، پلمب انجام شده و مدارک موجود به مقامات قضائی و همچنین دفتر حقوقی دانشگاه ارائه شد.

یکی از وظایف حوزه معاونت درمان دانشگاه‌های علوم پزشکی حفظ سلامت آحاد جامعه است و برخورد با مراکز غیرمجاز و مداخله گر در امور درمانی در حوزه پزشکی با جدیت در دستور کار قرار دارد.

کد خبر 6093902

دیگر خبرها

  • نامه ۴۸ دفتر اتحادیه مستقل به دانشجویان آزادی‌خواه آمریکا
  • داستان شکستن مارپیچ سکوت را برای نوه‌هایتان تعریف خواهید کرد
  • واژگونی پژو یک‌ نفر را به کام مرگ کشاند
  • چارت سازمانی مرکز بهداشت گلشن تصویب شد
  • ضرورت استفاده از تکنولوژی هوش مصنوعی در علوم‌ پزشکی
  • فوت پزشک طرحی در جاسک تکذیب شد
  • اعضای بیمار مرگ مغزی به ۶ نفر در مشهد اهدا شد
  • زنگ خطر جمعیت در کاشان به صدا درآمد
  • یک مرکز غیرمجاز درمانی و سقط جنین در یزد پلمب شد
  • رفع چالش‌های حوزه سلامت اولویت مسئولان باشد