Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش فارس، شرکت توییتر حساب «استیو بنن» استراتژیست ارشد سابق کاخ سفید را بعد از آن که وی پیشنهاد داد سر «آنتونی فائوچی» مدیر مؤسسه ملی آلرژی و بیماری‌های عفونی آمریکا و «کریستوفر ری» مدیر اف‌بی‌آی باید قطع شود، به طور دائم مسدود کرد. او این صحبت‌ها را در ویدئویی گفته بود که در حساب شخصی وی در فیس‌بوک، یوتیوب و توییتر منتشر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حالی که همچنان شمارش آرا در چند ایالت کلیدی آمریکا ادامه دارد، بنن در این ویدئو مدعی شد ترامپ پیروز انتخابات شده و گفت او باید فائوچی و ری را اخراج کند.

به گزارش شبکه «سی‌ان‌ان»، وی سپس از این هم فراتر رفت و گفت: من سرها را روی نیزه قرار می‌دهم و آن‌ها را در دو گوشه کاخ سفید به عنوان هشدار به بروکرات‌های فدرال قرار می‌دهم.

اظهارات بنن در حالی بیان شده که سایر طرفداران رئیس‌جمهور آمریکا هم از سخنان خشن و الفاظ نظامی برای حمایت از ادعاهای او درباره تقلب در انتخابات استفاده کرده‌اند.

ترامپ روند برگزاری انتخابات را زیر سوال برده و شکایت‌هایی را در چند ایالت طرح کرده است. او در روز اول برگزاری انتخابات گفت که روند شمارش آرا باید متوقف شود. 

امروز همچنین روزنامه واشنگتن پست با بیان اینکه سرویس مخفی آمریکا برای محافظت از «جو بایدن» رقیب ترامپ به ولمینگتون اعزام شده است گزارش داد که وی احتمالا صبح جمعه (به وقت محلی) پیروزی خود را اعلام خواهد کرد. 

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۷۶۹۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گردباد در آمریکا/ ۵ نفر کشته و ۱۳۰ تَن زخمی شدند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری آناتولی، اورژانس شهر هیوز اعلام کرد که بر اثر وقوع گردباد ۴ نفر از جمله یک کودک در ایالت اکلاهما و یک نفر در آیووا واقع در آمریکا جان خود را از دست داده‌ اند.

بر اساس اعلام این رسانه، در نتیجه وقوع این گردباد حدود ۱۰۰ نفر نیز زخمی شده اند.

این در حالیست که در شهر سالفر در جنوب اکلاهما نیز حدود ۳۰ نفر مصدوم شده‌ اند.

سرویس ملی هواشناسی آمریکا اعلام کرد که در طول شب گذشته، گردبادهای عظیم و بسیار مرگبار زیادی در نقاط مختلف ایالت اوکلاهاما ثبت شد.

کوین استیت، فرماندار اوکلاهاما نیز در گفت‌وگو با خبرنگاران اعلام کرد که چهارمین مورد مرگ در شهر سولفور در شهرستان موری که به شدت آسیب دیده است، رخ داده است.

عملیات پاکسازی در مناطق حادثه‌دیده در جریان است.

کد خبر 6092509

دیگر خبرها

  • سیل در پاکستان ۱۷ قربانی گرفت
  • چفیه فلسطینی بر گردن جرج واشنگتن! | تصاویر
  • واکنش ترامپ به خیزش دانشجویان آمریکایی در حمایت از فلسطین
  • نخستین ایالت آمریکا قطعنامه‌‌ای برای آتش‌بس غزه تصویب کرد
  • پیش‌بینی نتیجه انتخابات آمریکا توسط پیش‌گوی معروف
  • گردباد در آمریکا/ ۵ نفر کشته و ۱۳۰ تَن زخمی شدند
  • پاسخ منفی مربی سابق جهانبخش به پیشنهاد لیورپول
  • استقلالی‌ها منتظر کمک مدیر سابق‌شان
  • طوفان سهمگین در اوکلاهما ۳ کشته بر جای گذاشت
  • عکس‌| ماجرای گردن‌بند خاص شمسایی در جام ملت‌ها