Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-09@02:13:43 GMT

هفت کشتی‌گیر مازنی عضو تیم ملی بزرگسالان شدند

تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۷۷۱۳۰

هفت کشتی‌گیر مازنی عضو تیم ملی بزرگسالان شدند

به گزارش روابط عمومی هیات کشتی مازندران، عسکری محمدیان افزود: پس از برگزاری رقابت‌های انتخابی تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی در اوزان دهگانه ۶ کشتی‌گیر به تیم‌ملی آزاد و یک کشتی مازندرانی به تیم‌ملی کشتی فرنگی راه یافتند.

وی ادامه داد: در انتخابی کشتی آزاد رضا اطری در ۵۷ کیلوگرم، امیر محمد یزدانی در ۶۵ کیلوگرم، علی سوادکوهی در ۷۹ کیلوگرم، حسن یزدانی ۸۶ کیلوگرم، کامران قاسمپور ۹۲ کیلوگرم، علی شعبانی ۹۷ کیلوگرم به تیم ملی راه یافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدیان ادامه داد: در انتخابی کشتی فرنگی نیز محمد هادی ساروی توانست در وزن ۹۷ کیلوگرم تیم ملی کشتی فرنگی بهاین مسابقات راه یابد.

رقابت های کشتی بزرگسالان قهرمانی جهان روزهای ۲۲ تا ۳۰ آذرماه سال جاری در شهر بلگراد صربستان برگزار می شود.

برچسب‌ها استانداری مازندران کشتی آزاد فدراسیون کشتی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استانداری مازندران کشتی آزاد فدراسیون کشتی استانداری مازندران کشتی آزاد فدراسیون کشتی اخبار کنکور تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۷۷۱۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشتی‌گیر کردستانی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان دعوت شد

به گزارش خبرنگار مهر، هفتمین مرحله از اردوی تدارکاتی و آماده‌سازی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان کشور به میزبانی شهر قم طی روزهای ۱۸ تا ۲۸ اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد.

بر این اساس در وزن ۷۲ کیلوگرم «کیا رستمی» جوان خوش‌آتیه و مستعد کشتی کردستان به عنوان تنها نماینده استان کردستان تمرینات خود را زیر نظر «حمید باوفا» سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان کشور و کادر فنی تیم ملی پیگیری می‌کند.

«رستمی» به دنبال درخشش و کسب عنوان قهرمانی و نشان زرین طلا در مسابقات بین‌المللی جام شاهد که فروردین ماه امسال به میزبانی شهرستان مریوان برگزار شد، جواز حضور در اردوی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان را دریافت کرد.

این کشتی گیر شایسته کردستانی با تداوم حضور در اردوهای تیم ملی کشتی فرنگی رده سنی جوانان ایران در تلاش است برای تصاحب دوبنده پر افتخار تیم ملی جوانان برای مسابقات جوانان جهان نظر کادر فنی را جلب کرده و در معتبرترین میدان رده سنی جوانان برای کسب افتخار حضور پیدا کند.

کد خبر 6099923

دیگر خبرها

  • کشتی آزاد انتخابی المپیک؛ جدال سرلک با ۲۶ مدعی جهانی
  • پاداش یک و نیم میلیاردی به مدال آوران رقابت‌های جهانی کشتی
  • ناصرپور، بداغی، هدایت و بالی در راه تورنمنت ارمنستان
  • پاداش یک‌ و نیم میلیاردی فدراسیون کشتی به ۹ مدال‌آور رقابت‌های جهانی
  • پاداش میلیاردی فدراسیون کشتی به مدال‌آوران رقابت‌های جهانی صربستان
  • پاداش یک و نیم میلیاردی به ۹ مدال آور کشتی
  • پاداش میلیاردی فدراسیون کشتی به مدال آوران رقابت‌های جهانی صربستان
  • کشتی‌گیر کردستانی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان دعوت شد
  • قیمت انواع سبزیجات برگی و غیربرگی اعلام شد
  • بازگشت استیوسون به کشتی؛ انتخابی با مِیسون در راه است؟