Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، شمس الدین حسینی ظهر جمعه در جلسه با مسئولان شهرستان رامسر با بیان اینکه امیدوارم هستم در نوروز ۱۴۰۰ جلوه باغ ۳۳ هکتاری با گذشته فرق داشته باشد گفت: برای احیای باغ ۳۳ هکتاری تمام قد حمایت خواهم کرد و با هر گونه تعلل در احیای باغ برخورد خواهم کرد.

وی افزود: درباره احیای باغ ۳۳ هکتاری با وزیر گردشگری صحبت کردیم و وزیر گفت میراث فرهنگی ظرف ۲۴ ساعت ضابطه کلی را ارائه و طراحی را به شهرداری بدهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با انتقاد از تعلل میراث در عدم احیای باغ ۳۳ هکتاری تصریح کرد: هر گونه کم کاری برای احیای باغ ۳۳ هکتاری قابل قبول نبوده و روند احیای آن در کمترین زمان ممکن باید عملیاتی شود.

حسن خیریان پور معاون اقتصادی استاندار مازندران در این جلسه با بیان اینکه در سال جاری یکی از پروژه‌های جهش تولید باغ ۳۳ هکتاری رامسر است گفت: احیای این باغ در جلسه شورای معاونین تاکید شده و در شورای برنامه ریزی توسعه استان تصویب شد.

وی با اشاره به اینکه در جلسه اخیر فرمانداران استاندار نسبت به احیای باغ ۳۳ هکتاری تذکر داد افزود: ارزیابی مسئولان رامسر احیای باغ ۳۳ هکتاری است و کاری به مسائل فی مابین مسئولان نداریم.

باغ ۳۳ هکتاری رها شده است

وی تصریح کرد: عدم انجام وظیفه تخلف از وظیفه قانونی است و با هر گونه سهل انگاری برخورد خواهیم کرد زیرا این همه سال باغ ۳۳ هکتاری به حال خود رها شده و در کوتاه‌ترین زمان باید احیای باغ انجام شود.

معاون استاندار افزود: باغ ۳۳ هکتاری در زیباترین و بهترین نقطه شهر رامسر در معرض دید گردشگران داخلی و خارجی واقع شده و کار احیای آن باید شروع و عملیاتی شود.

وی خاطر نشان کرد: مهمترین اولویت شهرستان رامسر بر اساس ابلاغ استاندار احیای باغ ۳۳ هکتاری رامسر است و تا پایان هفته آینده احیای باغ باید استارت بخورد.

احمد خوش قلب شهردار رامسر در این جلسه گفت: طی جلسه‌ای که در عباس آباد برگزار شده بود مقرر شد در بلوار معلم روی سنگ فرش سنگ جدید نصب شود که ۵ سانت افزایش ارتفاع دارد و در نامه میراث به شهرداری اعلام شده که سنگ فرش قبلی تخریب و به صورت جدید ساخته شود.

وی افزود: تخریب سنگ فرش بلوار معلم ۳ میلیارد تومان هزینه دارد و برای فرش سنگ جدید ۲ میلیارد هزینه نیازمند است‌.

وی تصریح کرد: جهت احیای باغ ۳۳ هکتاری شنبه فراخوان مشاور جهت انجام طراحی که میراث تأیید کنند عملیاتی می‌شود.

کد خبر 5064851

منبع: مهر

کلیدواژه: سید شمس الدین حسینی مجلس شورای اسلامی رامسر ویروس کرونا شیوع کرونا شیراز توهین به پیامبر آمار کرونا یوم الله 13 آبان هفته وحدت بوشهر کرمانشاه محدودیت های کرونایی گرگان ستاد ملی مقابله با کرونا ایلام اردبیل احیای باغ ۳۳ هکتاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۷۷۸۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخصیص اعتبارات لازم برای حوزه میراث‌فرهنگی شهرستان گرمی

فرماندار شهرستان گرمی از تخصیص اعتبارات لازم در حوزه میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری شهرستان گرمی خبرداد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، حسین مولایی در نشست با مدیرکل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل اظهار کرد: حوزه میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی جزو اولویت‌های اول در شهرستان گرمی است و در سال‌های اخیر اعتبارات قابل توجهی را به این حوزه تخصیص داده‌ایم.

حسین مولایی افزود: امسال نیز در چند حوزه از جمله کاوش محوطه دیگه‌ور، برگزاری جشنواره‌ها و معرفی قابلیت‌ها، آموزش صنایع‌دستی، موزه گرمی و جاده‌های گردشگری اعتبارات لازم را برای حوزه میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی اختصاص می‌دهیم.

دریاچه گیلارلو ظرفیت مهمی برای گردشگری شهرستان گرمی است

در ادامه این نشست حسن محمدی ادیب مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل گفت: دریاچه گیلارلو در شهرستان گرمی ظرفیت مهمی برای گردشگری این منطقه است و با همکاری فرمانداری شهرستان و سایر نهادهای مرتبط می‌بایست یک جشنواره برای این منطقه تعریف شود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل افزود: جشنواره‌ها نقش مهمی در دیده شدن و جذب سرمایه‌گذار برای منطقه دارند و لازم است که در شهرستان گرمی نیز جشنواره‌هایی برای معرفی ظرفیت‌های منطقه تعریف کنیم.

وی تاکید کرد: همچنین لازم است برای آموزش صنایع‌دستی، تولید محتوا برای معرفی ظرفیت‌ها و کاوش محوطه تپه دیگه‌ور نیز از اعتبارات شهرستانی اختصاص پیدا کند تا بتوانیم اقدامات مهمی را در این شهرستان انجام دهیم.

کد خبر 750878

دیگر خبرها

  • دستگیری دو حفار غیر مجاز مسلح در گرمدره
  • کنگره ملی طب ایرانی، فرصتی برای احیای میراث کهن و ارتقای سلامت جامعه
  • سرنوشت «تلخ» کارخانه‌ای که «موزه» نشد/«ریسباف» فقط «دست به دست» می‌شود!
  • تکمیل واحد‌های ۲۷ هکتاری تا چند ماه آینده
  • تخصیص اعتبارات لازم برای حوزه میراث‌فرهنگی شهرستان گرمی
  • مرمت پل خاتون کرج آغاز شد
  • انتقاد از ساخت مجموعه فرهنگی در پارک لاله/ شهرداری تهران حصار‌های پارک لاله را بردارد
  • انتقاد از ساخت مجموعه فرهنگی در پارک لاله/ شهرداری تهران حصارهای پارک لاله را بردارد
  • ثبت اثر تاریخی در جواهرده رامسر در فهرست آثار ملی کشور
  • گام‌های لرزان برای ثبت جهانی محور ساسانی کرمانشاه