Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-30@22:44:23 GMT

یک حضور بین‌المللی دیگر برای «دشت خاموش»

تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۷۸۰۴۳

یک حضور بین‌المللی دیگر برای «دشت خاموش»

جشنواره بین‌المللی فیلم سنگاپور کارش را با نمایش فیلمی داخلی با عنوان «کلوپ اجتماعی تیونگ باهرو» شروع می‌کند، اما به دلیل ضرورت فاصله‌گیری اجتماعی فرش قرمز مراسم برگزار نخواهد شد.

برگزارکنندگان این جشنواره اعلام کردند ۷۰ فیلم در این دوره به نمایش درمی‌آید که کمتر از معمول این جشنواره است که بیش از ۹۰ فیلم نمایش داده می‌شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برخی از این فیلم‌ها تنها در سینماها نمایش داده می‌شوند در حالی که دیگر فیلم‌ها به‌صورت آنلاین در دسترس خواهند بود. برای پاسخ به مخاطبان داخلی در حالی که مقررات مربوط به فاصله‌گذاری اجتماعی باید رعایت شود، هر فیلم دو بار روی پرده می‌رود.

فیلم افتتاحیه امسال فیلم طنز ملایمی درباره خوشبختی اجباری و وسواس کشور در نتایج قابل اندازه‌گیری است که توسط تا بی تیام ساخته شده است. این نخستین فیلم بلندی است که این کارگردان ساخته است.

این فیلم علاوه بر هفت فیلم دیگر در بخش رقابتی نمایش داده می‌شود که شامل فیلم‌های اول یا دوم یک کارگردان آسیایی است. فیلم‌هایی از ژاپن، چین، گرجستان و مالزی و «دشت خاموش» احمد بهرامی از ایران که برنده بخش افق‌های جشنواره فیلم ونیز امسال شد، در این بخش با هم رقابت می‌کنند.

«آغاز» ساخته دیا کولومبگاشویلی نیز در این رقابت حضور دارد.

در بخش نگاه آسیا نیز «همسر یک جاسوس» ساخته کوروساوا کیوشی از ژاپن در کنار «مادران واقعی» ساخته کاواسه نائومی و «گربه زرد» ساخته آدیخان یرژانوف از قراقستان از جمله رقابت کنندگان هستند.

در بخش سینمای امروز نیز «سرزمین آوارگان» برندگان شیرطلای ونیز ساخته کلوئئ ژائو و «گاگارین» ساخته فانی لیاتارد از فیلم‌های برگزیده کن از جمله حاضران هستند.

این جشنواره ۱۱ روزه از ۲۶ نوامبر تا ۶ دسامبر (۶ تا ۱۶ آدر) به صورت ترکیبی از رویدادهای فیزیکی و مجازی برگزار می‌شود.

۲۵۸۲۵۸ کد خبر 1452205

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: سنگاپور سینمای ایران جشنواره های سینمایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۷۸۰۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری چهل و دومین جشنواره فرهنگی - هنری «امید فردا» در همدان

 معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان همدان گفت: در این مرحله از جشنواره میزبان آثار دانش‌آموزان سراسر استان جهت سنجش آنها در هنر‌های آوایی و نمایشی هستیم.

مجتبی قمری افزود: هنر‌های آوایی شامل تک نوازی، سرود گروهی و ساز‌های مختلف ایرانی و خارجی و هنر‌های نمایشی شامل نمایش عروسکی، نمایش خیابانی، نمایش صحنه‌ای و نمایش نامه‌خوانی و نقالی می‌باشد.

او تصریح کرد: هدف ما ارزیابی و استعدادیابی دانش آموزان در رشته‌های مختلف است و بدین منظور در این مسابقات فرم ارزیابی و شناسایی دانش‌آموزان مستعد به داوران تحویل داده شده است.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان همدان گفت: دانش‌آموزان مستعد و علاقمند پس از سنجش به کانون‌های دانش‌آموزی جهت پیشرفت و آموزش بیشتر معرفی می‌شوند. 

مجتبی قمری افزود: برگزیدگان جشنواره استانی به مقطع کشوری راه خواهند یافت و امیدواریم بتوانند در دوره کشوری نیز حائز رتبه برتر شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • سومین جشنواره ملی تئاتر خیابانی رضوی به شناخت ابعاد شخصیت امام رضا (ع) نزدیکتر شد
  • نمایش موقعیت های سرمایه گذاری گیلان در ایران اکسپو ۲۰۲۴
  • اضافه‌شدن ۶ نمایش به جشنواره تئاتر رضوی برای اجرا در دهه کرامت
  • شش نمایش همراه جشنواره تئاتر رضوی شدند
  • توانمندی صنعت قم برای تولید انواع کفش در نمایشگاه اکسپو به نمایش درآمد
  • ضرورت برگزاری جشنواره فیلم اقوام ایرانی با قدرت و کیفیت
  • راهیابی تئاتر ۴۴۴ از مشهد به جشنواره تئاتر مساجد کشور
  • برگزاری چهل و دومین جشنواره فرهنگی - هنری «امید فردا» در همدان
  • آقای حسن فتحی! تکلیف ما با آخرین ساخته شما دقیقا چیست؟
  • برگزیدگان جشنواره عروسک خونه معرفی شدند