Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-06@13:19:01 GMT

مشکلات قابل حل درون استان را به تحریم گره نزنید

تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۷۸۲۱۷

مشکلات قابل حل درون استان را به تحریم گره نزنید

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، آیت‌الله مصطفی محامی در خطبه‌های نماز جمعه امروز زاهدان، یکی از راه‌های تحصیل تقوا و حفظ آحاد جامعه از بلایا و مشکلات را دعا، توبه و طلب آمرزش گناهان از خداوند متعال معرفی کرد و  با اشاره به گرفتاری‌های متعدد در جامعه از جمله تحریم‌های ظالمانه، مشکلات اقتصادی و معیشتی و ویروس کرونا ضمن تاکید بر انجام اقدامات لازم برای مقابله با این مسائل، گفت: اما آن چه مهم است این که دست به دعا برداریم و به درگاه خداوند تضرع کنیم و با توبه از گناهان فردی و جمعی، توبه و مناجات در خلوت و هم‌چنین در مراسم‌های جمعی از جمله دعای کمیل، توسل و ندبه برای حل مشکلات دعا کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی فقیه در سیستان‌وبلوچستان با اشاره به دو جابه‌جایی در هفته گذشته در استان در نیروی انتظامی و سپاه سلمان و هم‌چنین سالگرد شهادت شهید تهرانی‌مقدم و شهدایی که مایه اقتدار، افتخار و عزت میهن شدند و ضمن تشکر از همه تلاش‌گران نیروهای نظامی، انتظامی و اطلاعاتی خصوصا سپاه، نیروی انتظامی و مرزبانی، تصریح کرد: این عزیزان با حفظ امنیت، حجت را بر همه مردم و مسئولان تمام و زمینه هر گونه فعالیت علمی، فرهنگی، اقتصادی و عمرانی را فراهم کردند و حالا نوبت مسئولان است که می‌بایست با مدیریت قوی‌تر و تلاش و برنامه ریزی بیشتر با کمک اقشار مختلف مردم، برای رشد علمی و اقتصادی استان تلاش کنند.

نماینده ولی فقیه در سیستان‌وبلوچستان تاکید کرد: بسیاری از مشکلات، در خود استان قابل حل است و یا با پیگیری مسئولان استان می‌توان آنها را رفع کرد و ربطی به تحریم یا انتخابات آمریکا ندارد.

امام جمعه زاهدان ادامه داد: هر کس در انتخابات آمریکا، رئیس جمهور شود از جبهه دشمن و به دنبال دشمنی است و نباید نگاه‌مان به آنها باشد.

رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان با اشاره به رشد چشمگیر فرزندان ایران اسلامی در ساخت موشک، پهپاد و هواپیماهای نظامی در پرتو هدایت‌های فرمانده معظم کل قوا عنوان داشت: با هدایت‌های رهبر حکیم و فرزانه انقلاب و عمل به اقتصاد مقاومتی، اشتغال، تولید داخلی و رسیدگی به جوانان امکان رشد عرصه اقتصادی نیز وجد دارد و خلأها در نتیجه کم‌کاری و کم‌توجهی است.

نماینده ولی فقیه در سیستان‌وبلوچستان با اشاره به افتتاح طرح انتقال آب دریای عمان به فلات مرکزی و کرمان و یزد ضمن این که این اقدام را نویدبخش دانست اما نسبت به اجرا نشدن این طرح‌ها برای خود استان سیستان‌وبلوچستان گلایه کرد و عنوان داشت: چرا این طرح‌ها برای این استان که از لحاظ آب دچار مشکل است، تصویب نمی شود یا اگر تصویب شده چرا اجرا نمی شود و این کم‌کاری مربوط به مسئولان سابق استان است و می‌بایست نسبت به این موضوع توجه می‌داشتند.

نماینده مقام معظم رهبری در امور اهل سنت استان، ضمن ارج نهادن به پیگیری‌های مسئولان و نمایندگان استان و توجه مسئولان قوه مجریه و مقننه به استان در نتیجه تاکیدات مقام معظم رهبری، خاطرنشان کرد: برنامه‌ها و پروژه‌های متعددی در استان در آستانه اجرا است ولی این پروژه‌ها باید بیشتر، بهتر و سریع‌تر انجام شوند.

انتهای پیام/3139

منبع: فارس

کلیدواژه: امنیت نماینده ولی فقیه سیستان تحریم سیستان وبلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۷۸۲۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روان آب‌ها به درون قنوات هدایت نمی‌شوند

 ابوالقاسم محی الدینی شهردار یزد با بیان این که در اجرای طرح هدایت آب‌های سطحی، ادعای انتقال روان آب‌ها به قنوات متروکه بی پایه و اساس است، اظهار کرد: سه مقصد نهایی و خروجی برای این کانال‌ها طراحی شده و به هیچ وجه در اجرای این طرح، آب‌های جمع آوری شده به درون قنوات هدایت نمی‌شود.

وی با اشاره به این که کانال‌ها و تأسیسات دفع آب‌های سطحی ایجاد شده توسط شهرداری بر اساس بررسی‌های کارشناسی ایجاد شده است، توضیح داد: این کانال ها، روان آب‌های شهر یزد را به سه مقصد مسیل مرکزی شهر، محدوده آبخوان سیل بند شاهدیه واقع در جنوب شهر شاهدیه و آبخوان مجاور بوستان محیطی کویر واقع در بلوار نصر هدایت می‌کنند.

وی افزود: اجرای طرح هدایت آب‌های سطحی در سال جاری متوقف نشده است و این طرح در بلوار جمهوری اسلامی، بلوار نصر و بلوار آزادگان در دستور کار شهرداری بوده و در حال اجرا می‌باشد.

شهردار یزد با تأکید مجدد بر اینکه در اجرای طرح دفع آب‌های سطحی، روان آب‌ها به هیچ عنوان به قنوات متروکه هدایت نمی‌شود، اعلام کرد: تمام تلاش‌های شهرداری و شورای اسلامی شهر یزد در اجرای این طرح، پیشگیری از مسدود شدن مسیر‌های اصلی شهر، احیای مسیل مرکزی و هدایت آب‌های باران به سفره‌های زیرزمینی به صورت امن می‌باشد تا فضایی شاداب برای شهروندان به دور از مشکلات ناشی از آبگرفتگی به وجود آید.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • بازدید مسئولان از خط تولید فولاد مبارکه ثمرات بسیاری دارد
  • روان آب‌ها به درون قنوات هدایت نمی‌شوند
  • ترجمه عکس و متن «فصل‌های درون» منتشر شد
  • رویکرد ایدئولوژیک دولت رییسی، ریشه ادامه چالش‌های اقتصادی
  • مسائل فرهنگی و اجتماعی در کف خیابان قابل حل نیست
  • ساخت دستگاه ديتالاگر درون‌چاهی قابل حمل با همکاری دانش‌بنیان‌ها
  • ساخت دستگاه ديتالاگر درون چاهی قابل حمل با همکاری دانش‌بنیان‌ها
  • جملات خبرساز مجری صداوسیما خطاب به رئیس جمهور آمریکا: دانشجو‌ها را نزنید آقای بایدن! / چرا در دانشگاه تک تیرانداز مستقر می‌کنید! + ویدئو
  • (ویدیو) مجری صداوسیما خطاب به رئیس جمهور آمریکا: دانشجو‌ها را نزنید آقای بایدن!
  • ببینید | جملات خبرساز مجری صداوسیما خطاب به رئیس جمهور آمریکا: دانشجوها را نزنید آقای بایدن!