Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-29@16:35:35 GMT

خشم عجیب گتوزو بعد از پیروزی دشوار ناپولی

تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۷۸۲۷۸

خشم عجیب گتوزو بعد از پیروزی دشوار ناپولی

جنارو گتوزو، سرمربی ناپولی با وجود پیروزی شب گذشته تیمش مقابل ریه کا هرگز از عملکرد شاگردانش راضی نیست.

به گزارش "ورزش سه"، ناپولی شب گذشته در آخرین مسابقه خود در دور رفت مرحله گروهی رقابت‌های لیگ اروپا مهمان تیم کروات ریه کا بود و در نهایت به سختی با نتیجه 2-1 حریف خود را شکست داد تا با کسب شش امتیاز در رتبه دوم گروه قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

جنارو گتوزو سرمربی ناپولی اما از عملکرد تیمش در مسابقه دیشب هرگز راضی نبود و در این باره گفت: " هیچ بازی آسانی وجود ندارد. فراموش نکنید که رئال سوسیداد فقط با یک گل آن هم در دقیقه 93 موفق به شکست ریه کا شد. من می‌دانستم که آنها عقب می نشینند و آماده ضدحمله زدن هستند و در لحظات ابتدایی بازی چند بار از این موضوع غافل گیر شدیم.

 

 

 

 

شاید ما فکر می‌کردیم که فقط برای تفریح به اینجا آمده ایم اما واقعاً در بین دو نیمه بسیار عصبانی شده بودم. ما خیلی خطر کردیم اما در نیمه دوم کمی اوضاع بهتر شد. با این حال نمی توانیم چنین اشتباهاتی داشته باشیم."

 

گتوزو در ادامه گفت: " این مشکلی است که از فصل گذشته ادامه دارد و در واقع ناپل همواره این فراز و نشیب را داشته است. من می‌خواهم عملکرد نیمه دوم را در هر مسابقه و به مدت 90 دقیقه مشاهده کنم. یکی از این روزها به‌خاطر عصبانیت رگ خونی من بیرون می‌زند. البته بدیهی است که مقصر من هستم چرا که نتوانستم باعث تمرکز بازیکنانم در طول 90 دقیقه بشوم."

گنارو گتوزو ناپولی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: گنارو گتوزو ناپولی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۷۸۲۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرصت انتقام برای گل‎گهر در حذفی مهیا شد

به گزارش "ورزش‌سه"، آخرین شکست گل‌گهر در لیگ برتر مقابل هوادار و در ورزشگاه دستگردی رقم خورد؛ جایی که برای اولین مرتبه شاهد فوران خشم سرمربی همیشه آرام گل‌گهر بودیم و مارینوس اوزونیدیس به شدت نسبت به اتفاقاتی که در جریان مسابقه تیمش مقابل هوادار و همینطور چند مسابقه دیگر در طول فصل رخ داده بود، اعتراض کرد.

البته این مسابقه و حواشی آن تنها انگیزه بازیکنان گل‌گهر و کادر فنی این تیم برای پیروزی مقابل هوادار نیست. در واقع آنها در فصل جاری دو مرتبه مقابل بنفش‌پوشان تهرانی قرار گرفته‌اند که در هر دو مرتبه خودشان را مستحق پیروزی می‌دانند.

بازی رفت این دو تیم در حالی با تساوی 2 بر 2 در سیرجان خاتمه پیدا کرد که گل‌گهر تیم برتر میدان بود و اگر مهاجمین این تیم دقت بیشتری داشتند یا مدافعین منسجم‌تر عمل می‌کردند، کسب سه امتیاز اصلا دور از دسترس نبود. اتفاقات بازی برگشت هم که با جزئیات در خاطر علاقه‌مندان به فوتبال وجود دارد و هوادار که مسعود شجاعی را به جای فکری روی نیمکت خود می‌بیند، موفق شد با نتیجه یک بر صفر سرمه‌ای‌پوشان را شکست دهد.

حالا سومین مصاف فصل این دو تیم در ورزشگاه اختصاصی گل‌گهر برگزار خواهد شد؛ جایی که روی کاغذ می‌توان شانس پیروزی را به تیم اوزونیدیس داد. آنها پس از فرصت سوزی‌های پرتعداد در لیگ برتر، حالا جام حذفی را در دسترس می‌بینند و به هیچ وجه حاضر نیستند که از این جام راحت کنار بکشند. بی‌شک اینکه یک پای مسابقه هوادار است هم به انگیزه آنها می‌افزاید.

دیگر خبرها

  • فرصت انتقام برای گل‎گهر در حذفی مهیا شد
  • ده‌روسی از تساوی مقابل ناپولی‌ راضی نیست!
  • ناتینگهام فارست در نقش رئال مادرید؛ رکورد عجیب پپ گواردیولا در آمار شوت
  • نبرد رم و ناپولی برنده نداشت/ آزمون پنالتی گرفت
  • ناپولی ۲-۲ رم: تساوی پرگل به سود بولونیا
  • سردار آزمون در زمین مارادونا درخشید(عکس)
  • مسابقه عجیب شترسواری زنان در عربستان؛ سقوط برخی سوارکاران زن از روی شتر و مصدومیت آنها + ویدئو
  • پیروزی آلومینیوم شگفتی جام بود/ قرارداد «اوسمار» باید تمدید شود
  • آنچلوتی تأیید کرد: این ستاره از رئال نمی‌رود
  • دفاع عجیب از عملکرد اقتصادی دولت: کسی اعتراضی ندارد!