Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-05@03:30:13 GMT

لزوم رفع مشکلات معیشتی مردم/ با گران‌فروشی مقابله شود

تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۷۸۳۰۳

لزوم رفع مشکلات معیشتی مردم/ با گران‌فروشی مقابله شود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سیدعلی حسینی در خطبه‌های نمازجمعه این هفته بندر دیر با اشاره به مشکلات اقتصادی در کشور، اظهار داشت: جای خجالت و گریه دارد که چرا این قدر باید بی تدبیری باشد که مقام معظم رهبری مجبور شوند وارد مسائل ریز شده و مسئله پوشک بچه را هم ایشان تذکر بدهند.

امام جمعه بندر دیر افزود: گوجه فرنگی‌های ما به عراق می‌رود و بر می‌گردد آن وقت مردم باید در گرانی گوجه بخرند، پیاز صادر می‌شود، مردم باید گران بخرند؛ وقتی مردم در این وضعیت کرونایی مشکل دارند چند روزی جلوی صادرات را بگیرید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه می‌گویند جنس داریم و در گمرک است، افزود: این گمرک اختیارش دست آمریکا است؟ این آقای گردن شکسته‌ای که آنجا مسئول هست می‌دانند مردم مشکل دارند و برنج گران شده، چرا ترخیص نمی‌کنند؟ باید رهبری دستور بدهد؟ بعد هم به تلویزیون می آیند و به گردن یکدیگر می‌اندازند؛ این چه ربطی به آمریکا دارد.

حسینی تاکید کرد: مردم کمبودها و تحریم را تحمل می‌کنند، اما بی تدبیری‌ها را تحمل نمی‌کنند.

وی درباره انتخابات آمریکا گفت: اگر ترامپ جمهوری خواه این اقدامات و تحریم را انجام و دستور ترور سردار شهید سلیمانی را داد، رقیب او نیز از همکاران اوباما است که آغازگر تحریم‌ها بود.

خطیب جمعه دیر با اعلام اینکه ضرب المثل «سگ زرد برادر شغال است» واقعیت دارد و حرفی در آن نیست، عنوان کرد: امروز از طریق رسانه‌ها شاهد هستیم که طرفین انتخابات آمریکا یکدیگر را به تقلب و سرقت آرا هم متهم می‌کنند.

وی اضافه کرد: کسانی که آمریکا کعبه آمال و قبله آرزوهای آنها بود و دموکراسی و آزادی انتخابات آمریکا را به رخ ما می‌کشیدند، امروز لشکر کشی‌های خیابانی در آمریکا را ببینند.

همه بشریت وامدار پیامبر اسلام است

حسینی ابراز داشت: سال ۸۸، اوباما و دموکرات‌ها در آتش فتنه در ایران دمیدند و هر دو حزب آمریکا حمایت کردند، اما امروز در کشور خودشان گرفتار این مشکل شده‌اند.

وی با بیان اینکه همه بشریت وامدار پیامبر اسلام است، افزود: در موقعیتی که دشمنان اسلام با حساب و کتاب به پیامبر توهین می‌کنند، وظیفه ما نصرت ایشان بصورت قلبی، زبانی و عملی است.

امام جمعه دیر ادامه داد: این اهانت‌ها نشان از کینه و دشمنی غرب با اسلام و امت اسلامی و ذات ظلمانی و وحشی غربی‌ها است.

وی خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری با خطاب قرار دادن جوانان فرانسه و افکار عمومی، رئیس جمهور این کشور را تحقیر کرد.

حسینی اضافه کرد: اگر امت اسلامی اتحاد داشته باشد کسی جرأت اهانت کردن ندارد و برای حل مسئله فلسطین و یمن و دیگر مسائل جهان اسلام، وحدت امت اسلامی کارساز است.

خطیب جمعه دیر بیان گرد: این نوع اهانت‌ها و اقدامات همانند گذشته نمی‌تواند چهره نورانی پیامبر اسلام را خدشه دار کند.

وی افزود: با هوشیاری و موضع به موقع جهان اسلام، رئیس جمهور فرانسه مجبور به عقب نشینی از مواضع خود شد.

امام جمعه دیر با اشاره به اینکه کرونا با کسی شوخی ندارد و همه برای مهار این بیماری پای کار بیایند، گفت: سلامت مردم در اولویت است.

وی با تاکید بر لزوم فرهنگ سازی رعایت مسائل بهداشتی، اظهار کرد: برای بیماری باید ماسک زد و به پزشک مراجعه کرد اما شفا دهنده اصلی خدا است و با تضرع از خدا بخواهیم این بلا را از ما دفع کند.

کد خبر 5064883

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری مقام معظم رهبری حجت الاسلام سید علی حسینی بندر دیر بوشهر خطبه های نماز جمعه ویروس کرونا شیوع کرونا شیراز توهین به پیامبر آمار کرونا یوم الله 13 آبان هفته وحدت بوشهر کرمانشاه محدودیت های کرونایی گرگان ستاد ملی مقابله با کرونا ایلام اردبیل جمعه دیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۷۸۳۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم توجه دولت به مشارکت و امنیت خاطر مردم در سرمایه‌ گذاری‌ ها

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ نماینده ولیّ‌فقیه در خطبه‌های نماز سیاسی عبادی جمعه این هفته اراک، گفت: یکی از راهکار‌های تحقق شعار سال، جلب مشارکت و امنیت خاطر برای مردم در سرمایه‌گذاری‌های بخش اقتصادی است که باید در دستور کار بخش دولتی قرار بگیرد.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی افزود: استان مرکزی از ظرفیت‌های تولیدی ارزشمندی برخوردار است که با همت‌ بلند و توکل برخدا می‌توان از این ظرفیت‌ها به خوبی استفاده کرد. بنا بر این آحاد جامعه باید در فرآیند تولید در همه بخش‌های اقتصادی، کشاورزی و خدماتی سهیم باشند و به صورت شبانه روزی در راستای آبادانی ایران اسلامی گام بردارند.

خطیب جمعه اراک با اشاره به عملیات طوفان‌الاقصی گفت: اتفاقات هشت ماه گذشته در غزه و عملیات وعده صادق، جامعه جهانی را نسبت به جنایت‌های رژیم اشغالگر صهیونیستی در غزه و فلسطین مظلوم بیدار کرد.

او افزود: اکنون دانشجویان و اساتید دانشگاه‌های مختلف جهان به خصوص در آمریکا به حمایت غزه و فلسطین به پا خواستند و در روز‌های گذشته بیش از دو هزار دانشجو و استاد دانشگاه در آمریکا زندانی شده‌اند.

دیگر خبرها

  • امام جمعه رشت: بیداری دانشجویان جهان حاصل روشنگری رهبری است
  • لزوم اجرای وعده صادق اقتصادی در کشور
  • لزوم مقابله با گرانی/ زمان وعده صادق اقتصادی مسؤولان به مردم است
  • مسولان تورم و مسایل معیشتی مردم را حل کنند
  • لزوم توجه دولت به مشارکت و امنیت خاطر مردم در سرمایه‌ گذاری‌ ها
  • لزوم تلاش جدی مسئولان برای جهش تولید و اشتغالزایی با مشارکت مردم
  • اولویت اول مجلس دوازدهم رفع مشکلات معیشتی مردم باشد
  • مجلس دوازدهم به وضعیت معیشتی و مشکلات اقتصادی رسیدگی کند
  • مشکلات اقتصادی و معیشتی مهمترین دغدغه مردم است
  • محکومیت پنج میلیارد ریالی برای مرغ فروش مشهدی