Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@21:24:35 GMT

تلویزیون چین: بایدن در یک قدمی کاخ سفید قرار دارد

تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۷۸۳۹۰

تلویزیون چین: بایدن در یک قدمی کاخ سفید قرار دارد

به گزارش ایرنا، "سی. جی. تی. ان" تلویزیون انگلیسی زبان چین روز جمعه در گزارشی نوشت: دونالد ترامپ و جو بایدن برای بدست آوردن کلید کاخ سفید به ۲۷۰ رای الکترال احتیاج دارند که تا کنون بایدن با ۲۶۴ رای پیشرو است در حالی که ترامپ ۲۱۴ رای کسب کرده است.

گزارش با اشاره به اینکه شمارش آرا تا کنون در آلاسکا، جورجیا، کارولینای شمالی، نوادا و پنسیلوانیا تمام نشده، آورده است بایدن همچنان فاصله خود را با ترامپ در پنسیلوانیا و جورجیا کاهش داده است حتی برخی گزارش ها حاکی است که بایدن در جورجیا اندکی پیش افتاده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر پایه این گزارش، کمپین انتخاباتی ترامپ پرونده هایی را در پنسیلوانیا، میشیگان و جورجیا تشکیل داده و خواستار بازشماری مجدد آرا در ویسکانسین شده است.

"سی جی تی ان" نوشته است تاکنون حدود ۱۴۰ میلیون رای شمارش شده است و در بسیاری از ایالت ها رکورد مشارکت در انتخابات شکسته شده است.

نتایج نهایی انتخابات ریاست جمهوری آمریکا قرار است در ساعات اولیه روز جمعه به وقت محلی اعلام شود. اعلام نتایج بستگی به پایان شمارش آرا در یکی از ایالت‌های جورجیا، پنسلوانیا، نوادا و کارولینای شمالی دارد.

بایدن با در دست داشتن ۲۶۴ رای الکترال تنها به کسب رای یکی از ایالت‌های نامبرده برای پیروزی در انتخابات نیاز دارد؛ نامزد حزب دموکرات آمریکا در نوادا با ۶ رای الکترال که ۸۴ درصد آرا شمارش شده با تقریبا ۱۱ هزار رای جلو است و در ایالت جورجیا با ۱۶ رای الکترال که ۹۹ درصد آرا شمارش شده تنها هزار و ۷۰۰ رای از دونالد ترامپ عقب است.

منبع: CGTN برچسب‌ها دونالد ترامپ کاخ سفید جو بایدن انتخابات ریاست جمهوری آمریکا پروندهٔ خبری آمریکا ۲۰۲۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دونالد ترامپ کاخ سفید جو بایدن انتخابات ریاست جمهوری آمریکا دونالد ترامپ کاخ سفید جو بایدن انتخابات ریاست جمهوری آمریکا اخبار کنکور رای الکترال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۷۸۳۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعهد دوباره بایدن به امنیت رژیم اسرائیل

به گزارش همشهری آنلاین،‌ کاخ سفید شامگاه یکشنبه از گفت‌وگوی تلفنی «جو بایدن» رئیس جمهور آمریکا و «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم اسرائیل خبر داد.
بایدن در این گفت‌وگوی تلفنی بار دیگر بر پایبندی قاطع آمریکا به امنیت اسرائیل تاکید کرد.

رئیس جمهور آمریکا از نتانیاهو خواست تا در موضوع افزایش کمک‌های بشردوستانه به غزه، همکاری با سازمان‌های بین‌المللی را افزایش دهد.

بایدن و نتانیاهو درباره عملیات ارتش اسرائیل در رفح نیز گفت‌وگو کرده و رئیس جمهور آمریکا بار دیگر موضع خود در خصوص این عملیات را ابراز داشت.

بر اساس گزارش کاخ سفید، دو طرف همچنین در خصوص مذاکرات آزادی گروگان‌ها در کنار آتش‌بس فوری در باریکه غزه نیز صحبت کردند.

کد خبر 847915 منبع: فارس برچسب‌ها بنیامین نتانیاهو خبر ویژه جوزف بایدن

دیگر خبرها

  • تعهد دوباره بایدن به امنیت رژیم اسرائیل
  • بایدن و نتانیاهو تلفنی گفتگو کردند
  • پیشی گرفتن ترامپ از بایدن در نظرسنجی‌ها
  • کنایه بایدن به ترامپ: با یک بچه ۶ ساله رقابت می‌کنم
  • انتقاد بایدن از ترامپ در مهمانی در کاخ سفید
  • بایدن: قصد دارم با ترامپ مناظره کنم
  • دیدار بایدن و اردوغان به تعویق افتاد
  • جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان افشا شد
  • افشای جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان
  • بازداشت ۱۰۰ دانشجو در دانشگاه کالیفرنیای جنوبی