Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، «محمود فکری» در نشست خبری پیش از بازی با مس رفسنجان در چهارچوب مسابقات هفته اول لیگ برتر باشگاه‌های ایران، اظهار داشت: امیدواریم امسال لیگ پویایی داشته باشیم و همه چیز منظم و به دور از حاشیه پیش برود.

وی افزود: باید از سازمان لیگ تشکر کرد که علیرغم تمام مشکلاتی که به خاطر ویروس کرونا وجود داشت لیگ را برگزار کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی استقلال خاطرنشان کرد: داوران مظلوم‌ترین قشر جامع فوتبال محسوب می‌شوند ولی سازنده کار می‌کنند. در دنیا از کمک داور ویدیویی استفاده می‌شود اما هنوز اشتباه وجود دارد. داور رکن اصلی فوتبال است.

فکری تصریح کرد: برای استقلال بازی آسانی در لیگ برتر وجود ندارد. همه تیم‌ها انگیزه زیادی دارند و می‌خواهند بهترین نمایش را مقابل ما به اجرا بگذارند. مس رفسنجان با قدرت وارد لیگ برتر شده و تیم خوبی را در اختیار دارد.

وی تاکید کرد: قرعه‌ استقلال در لیگ برتر آسان نیست و ما با تمام توان خود به استقبال لیگ بیستم می‌رویم و می‌خواهیم با جنگندگی به سه امتیاز کامل برسیم.

سرمربی استقلال اعلام کرد: پنجره نقل و انتقالات استقلال همچنان بسته است و تا زمانی که این مشکل حل نشود نمی‌توانیم از نفرات جدیدمان استفاده کنیم. اگر تا فردا این مانعی مه برایمان وجود دارد از پیش رو بر نداشته نشود از نفرات دیگر در ترکیب خود استفاده می‌کنیم.

فکری افزود: من و بازیکنان استقلال می‌دانیم هوادارانمان در خانه منتظر پیروزی تیم محبوبشان هستند. آنها مطمئن باشند برای رسیدن به پیروزی و شاد کردن دل آنها نهایت تلاش خود را به کار خواهیم بست.

وی خاطرنشان کرد: برای بازی با مس رفسنجان تنها بازیکن مصدوم استقلال داریوش شجاعیان است اما سایر نفرات دیگر در سلامت کامل به سر می‌برند.

برچسب‌ها فوتبال محمود فکری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال محمود فکری فوتبال محمود فکری اخبار کنکور لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۷۸۴۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حال تراکتور با مطهری خوب شد(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، حمید مطهری در شرایطی هدایت تراکتور را در دست گرفت که این تیم عملا شانس قهرمانی و حتی نایب قهرمانی لیگ برتر را از دست داده بود و در چهار دیدار متوالی هم دو تساوی و دو شکست عجیب برابر ذوب‌آهن و نساجی مازندران داشت، اما تغییر کادر فنی و ورود این سرمربی تحول بزرگی به شرایط سرخ پوشان تبریزی داد.

این مربی که پیشنهاد هدایت تراکتور را پذیرفت و تصمیم به جدایی از کادر فنی تیم ملی گرفت، در شروع کارش کار سختی روی نیمکت سرخ پوشان تبریزی داشت، اما تا امروز که سه بازی از همکاری تی‌تی‌ها با مطهری گذشته، آنها فراتر از انتظار ظاهر شدند و توانستند دو پیروزی و یک تساوی برابر استقلال داشته باشند.

تراکتور دو هفته پس از شکست سنگین چهار گله در تبریز مقابل  ذوب‌آهن، با کادر فنی جدید و حضور مطهری توانست انتقام خود را از اصفهانی‌ها بگیرد و در جام حذفی به برد ارزشمندی برسد و در جمع هشت تیم برتر قرار بگیرد، اما پس از آن هم توانست کار بزرگی انجام بدهد و استقلال را متوقف کند تا شکل بالای جدول جذاب‌تر شود و دیروز هم طلسم ناکامی 6 ساله برابر فولاد خوزستان را شکستند.

شاگردان حمید مطهری پس از نمایش خوبی که مقابل ذوب‌آهن و استقلال داشتند، دیروز در شرایطی به مصاف فولاد رفتند که اهوازی‌ها حمایت خوبی از تیم‌شان به عمل آوردند، اما تراکتور توانست پس از 6 سال به ناکامی در این شهر پایان بدهد و برد ارزشمندی به دست بیاورد.

با وجود اینکه تراکتور دیگر امیدی به قهرمانی یا رتبه دومی در لیگ برتر ندارد، اما در سه دیدار اخیرش با مطهری حال و روز بهتری پیدا کرده و امیدوار است در چهار بازی باقی مانده لیگ برتر و رقابت‌های جام حذفی موفق کار کند.

دیگر خبرها

  • نوری: بحث نقل و انتقالات تیم ما را جمع کنید
  • حال تراکتور با مطهری خوب شد(عکس)
  • اخبار پرسپولیس نقل و انتقالات زمستانی و بازی ترابی
  • ایده‌های برتر رویداد ملی طراحی و بسته‌بندی محصولات معرفی شدند
  • لیگ برتر فوتبال- استقلال و ذوب آهن
  • اختتامیه دومین جشنواره نوجوان و جوان برتر ساوجبلاغ برگزار می‌شود
  • بمب نقل و انتقالات پرسپولیس از امارات می‌آید
  • راه‌یابی دو عضو کانون پرورش فکری به مسابقات لکوکاپ جهانی مسقط
  • شورای تامین اجازه نداد؛ بازی پرسپولیس / استقلال با نساجی بدون زنان
  • طارمی زنگ خطر را برای مارتینز و تورام به صدا در آورد