Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز جمعه ایرنا به نقل از وزارت بهداشت، سعید نمکی در این حکم خطاب به صفوی نوشت: « به استناد تبصره ماده ۲ قانون هیات امنای صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران مصوب مورخ ۲۱ آذر ۱۳۷۸ مجلس شورای اسلامی و انتخاب اعضای هیات امنا در جلسه مورخ ۱۵ آبان ۱۳۹۹ و با توجه به تعهد، تجربه و سوابق اجرایی جناب عالی به موجب این ابلاغ به عنوان رییس هیات امنای صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران منصوب می‌شوید تا با استعانت از خداوند متعال و با رعایت جوانب شرعی و قانونی در جهت تحقق اهداف و وظایف هیات امنا برای توسعه کمی و کیفی خدمات سلامت در جامعه به ویژه در مراکز دانشگاهی اهتمام نمایید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امید است با اتکال به خداوند متعال در انجام شایسته وظایف با رعایت قانون مداری، اعتدال‌گرائی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید موفق و سرافراز باشید.»

همچنین طی حکمی از سوی وزیر بهداشت، قاسم جان‌بابایی معاون درمان، غلام رضا اصغری دبیر دبیرخانه شورای آموزش داروسازی و تخصصی، سید کامل تقوی نژاد معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت، نامدار عبداللهیان رییس مرکز حراست وزارت بهداشت و سید حسین صفوی رییس جدید هیات امنای صرفه جویی ارزی به عنوان اعضای جدید هیات امنای صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران منصوب شدند.

در حکم نمکی به اعضای جدید هیات امنای صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران آمده است:

«با توجه به ماده ۲ قانون هیات امنای صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران مصوب ۱۳۷۸/۹/۲۱ مجلس شورای اسلامی به موجب این ابلاغ به عنوان عضو هیات امنای صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران منصوب می‌شوید تا نسبت به انجام امور محوله زیر اقدام نمایید:

۱. ایجاد هرگونه تسهیلات برای واحدهای درمانی داخل کشور و تجهیزات آنها

۲. بهبود کیفی و کمی امکانات مراکز آموزشی و درمانی داخل کشور

۳. ایجاد زمینه‌های لازم به منظور بهره مندی از توانمندی‌های شرکت‌های دانش بنیان و مراکز تحقیقاتی برای تقویت تولیدات داخلی

۴. برنامه ریزی موثر در جهت تقویت تولید ملزومات و تجهیزات پزشکی با رویکرد انتقال تکنولوژی به کشور

۵. برنامه ریزی و ایجاد سازوکارهای مناسب برای انجام ماموریت‌های هیات امنا در قالب بنگاه‌های اقتصادی کارآمد

۶. برنامه‌ریزی برای توسعه کمی و کیفی فعالیت‌های بازرگانی هیات امنا و واحدهای زیرمجموعه با نگاه اقتصاد مقاومتی

امید است با اتکال به خداوند متعال در انجام شایسته وظایف با رعایت قانونمداری، اعتدال‌گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید، موفق و سرافراز باشید.»

برچسب‌ها تجهیزات پزشکی سعید نمکی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تجهیزات پزشکی سعید نمکی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی تجهیزات پزشکی سعید نمکی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی اخبار کنکور هیات امنای صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران منصوب وزارت بهداشت هیات امنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۷۸۴۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دبیر کارگروه سلامت مدارس منصوب شد

صابر جباری فاروجی از سوی معاون بهداشت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به عنوان «دبیر کارگروه سلامت مدارس» منصوب شد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، حسین فرشیدی؛ معاون بهداشت وزارت بهداشت در حکمی، دکتر صابر جباری فاروجی را به‌ عنوان «دبیر کارگروه سلامت مدارس» منصوب کرد.

متن حکم معاون بهداشت به شرح زیر است:

جناب آقای دکتر جباری

با سلام

با توجه به ضرورت اتخاذ تصمیمات یکپارچه در حوزه تعیین سیاست‌ها، تکالیف و خط مشی‌ها برای دانش آموزان و ایجاد و تداوم هم‌افزایی مراکز/ دفاتر مرتبط معاونت بهداشت در تعامل با حوزه‌­های درون بخشی و برون بخشی به ویژه وزارت آموزش و پرورش و با هدف سامان بخشی به فعالیت‌های مطلوب سلامت کودکان، نونهالان و نوجوانان در مدارس، نظر به تعهد و تجربه جنابعالی، بدین وسیله به موجب این ابلاغ  جنابعالی به سمت "دبیر کارگروه سلامت مدارس"  منصوب می‌­شوید.

اجرای نهضت ملی سواد سلامت‌آموزی در مدارس 10 استان کشور

امید است با یاری خداوند متعال و در سایه توجهات حضرت ولی­‌عصر(عج) در اجرای مأموریت­‌های این کارگروه و در راستای حفظ و ارتقای سلامت دانش‌­آموزان موفق و منصور باشید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • معرفی هیأت داوران جشنواره تئاتر «بچه‌های مسجد»
  • حفظ منابع آبی نیازمند ترویج فرهنگ صرفه‌جویی و مسئولیت‌پذیری جمعی است
  • رییس هیات اجرایی سی‌امین جشنواره علوم پزشکی رازی منصوب شد
  • صرفه‌جویی ۴۰۰ مگاواتی برق با اصلاح روشنایی معابر
  • کمتر از ۳۰ درصد مخازن سد‌های خراسان‌شمالی آب دارد/ضرورت صرفه جویی درتابستان
  • رونمایی رسمی از بزرگترین پویش کشور در زمینه انرژی
  • اعضای شورای فناوری پارک علوم و فناوری‌های نرم منصوب شدند
  • دبیر کارگروه سلامت مدارس منصوب شد
  • صرفه‌جویی جالب به سبک کمیته داوران!
  • رییس کل دادگستری قزوین منصوب شد