Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازگشت محدودیت‌های کرونایی همچنان کشور‌های جهان را با مشکلات بسیاری مواجه کرده است.

خبرگزاری میزان - موج دوم شیوع ویروس کرونا بسیاری از کشور‌های جهان را فرا گرفته و محدودیت‌ها برای مقابله با این ویروس بار دیگر از سر گرفته شده اند.


رکورد مرگ روزانه در لهستان
مقامات بهداشتی لهستان گزارش دادند که روز جمعه به طوری بی سابقه ۴۴۵ مورد مرگ ناشی از ویروس کرونا را ثبت کرده اند، زیرا سیستم مراقبت‌های بهداشتی این کشور با کمبود تخت بیمارستان، تجهیزات و پزشکی مواجه هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

محدودیت‌های جدید در رومانی
دولت رومانی روز جمعه اعلام کرد که این کشور با توجه به ۲ برابر شدن تعداد ابتلا‌های روزانه ویروس کرونا در ۲ هفته اخیر، از دوشنبه آینده در سراسر کشور منع رفت و آمد در شب برقرار کرده و همه مدارس را به مدت ۳۰ روز تعطیل خواهد کرد.

 

آمار بالای مرگ در مراکز نگهداری از معلولان و سالمندان اسپانیا
بر اساس گزارش ها، از اوایل ماه مارس و پایان ماه ژوئن، بیش از نیمی از مرگ و میر‌های مربوط به کووید-۱۹ اسپانیا در مراکز نگهداری از معلولان و سالمندان اتفاق افتاده است.

 

وضعیت وخیم کرونایی در مجارستان
ویکتور اوربان، نخست وزیر مجارستان روز جمعه گفت که این کشور سعی خواهد کرد تا حد ممکن از تعطیلی مدارس جلوگیری کند، اما برخی از اقدامات پزشکی باید بازنگری شوند، زیرا تخت‌های بیمارستانی پر شده اند.

 

رکورد ابتلا در آمریکا
آمریکا روز پنجشنبه بار دیگر در طی ۲۴ ساعت بیشتر از هر کشور دیگری موارد ابتلا به کرونا را با بیش از ۱۲۰ هزار مبتلا ثبت کرده است. همچنین آمریکا در این هفته برای چهارمین بار بیش از یک هزار مرگ ناشی از کرونا را ثبت کرده است.

 

بیشتر بخوانید: آمار جهانی کرونا در ۱۶ آبان اروپا به سمت قرنطینه سراسری می‎رود

 

بالاترین رکورد جهانی مرگ در یک روز
با مرگ ۱۱ هزار ۴۴۷ نفر به دلیل ابتلا به کرونا طی شبانه روز گذشته، آمار مرگ و میر کرونایی در جهان رکورد زد.

 

اعتراضات ضد محدویت‌های کرونایی در اسلوونی
اعتراضات به محدودیت های کرونایی در اسلوونی باعث شد خشونت آمیزترین صحنه‌هایی که این کشور طی سال‌های گذشته دیده است، به وقوع بپیوندد. پلیس با استفاده از اشک آور و گلوله‌های آب برای متفرق کردن جمعیت استفاده کرده است.


اعمال محدودیت‌های جدید در یونان
نخست وزیر یونان اعلام کرد که این کشور برای مقابله با موج دوم ویروس کرونا از شنبه به مدت سه هفته به حالت تعطیل در خواهد آمد.

 

هشدار سازمان بهداشت جهانی بر سر انفجار کرونایی در اروپا
سازمان بهداشت جهانی روز پنجشنبه گفت که در حال مشاهده انفجار موارد ابتلا به ویروس کرونا در اروپا است و نسبت به وضعیت سخت پیش رو با افزایش نرخ مرگ و میر در این قاره هشدار داد.

 

انتهای پیام/

برچسب ها: حوادث بین الملل کرونا

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: کرونا حوادث بین الملل کرونا ویروس کرونا محدودیت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۷۸۶۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) رکورد درازترین نان باگت جهان شکسته شد

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تکمیل ۲ بیمارستان در خراسان جنوبی
  • رکورد شاخص‌های آب و هوایی جهان در سال ۲۰۲۳ شکسته شد
  • رکورد شاخص‌های آب و هوایی جهان ۲۰۲۳ شکسته شد
  • (ویدئو) رکورد درازترین نان باگت جهان شکسته شد
  • بازگشت سرما به این مناطق از امروز | رگبار باران و رعد و برق در چندین استان | تهران هم بارانی می‌شود
  • تکمیل زنجیره‌های تولید، محور توسعه استان اردبیل است
  • ابتلای درختان نارنج شیراز به بیماری نماتد
  • ظرفیت صادرات محصولات سلامت محور ایران به کشور‌های آفریقایی
  • چندین تیم تروریستی زیر ضربه سربازان گمنام امام زمان (عج)
  • ظرفیت سد دز تکمیل شد