Web Analytics Made Easy - Statcounter

امامان جمعه در هرمزگان گفتند: نتیجه انتخابات آمریکا هر چه باشد باعث می شود سقوط استکبار جهانی شتاب بگیرد و تاثیر انتخابات آمریکا بر کشور ما کوتاه مدت و گذرا است و نباید مسائل و مشکلات داخلی ایران را به چنین کشوری گره زد و ما باید بر توان ملی و نظارت مسئولان بر گرانی‌های بی‌منطق و بی‌دلیل کنترل مستمر داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از هرمز؛ حجت الاسلام محسن سالاری امام جمعه سیریک در خطبه های عبادی و سیاسی این هفته شهرستان با بیان اینکه و نمونه بارز تقوا و راه نجات در سایه تقوا را در مسیر زندگی شهید طهرانی مقدم جستجو کرد اظهار کرد:شهید طهرانی مقدم دانشمندی پرهیزکار و پدر موشکی ایران و شهیدی ناشناخته می باشد که با اتکاء به توان داخلی به صورت خودجوش اقدام به ساخت و ارتقاء صنعت موشکی ایران نمود و امروز شهید طهرانی مقدم برای همه سیاسیون و دانشمندان ما خط مشی و یک مکتب فکری و اجرایی می باشد.

امام جمعه سیریک افزود:شهید طهرانی مقدم اثبات کرد برای تحقق بخشیدن به اقتصاد مقاومتی باید نگاه ما به درون و سرمایه های درونی باشد.

سالاری ادامه داد: علت عادی سازی روابط کشورهای عربی با رژیم صهیونیستی عدم وحدت حداکثری در دنیای اسلام است .

وی با بیان اینکه مواضع اخیر رهبر معظم انقلاب در مورد جنگ قره باغ صریح ،روشن ، قاطع و هوشمندانه و جامع است تصریح کرد: در یک کلام موضع‌گیری رهبر انقلاب دارای عزت حکمت و مصلحت هم از نگاه شرعی و هم از نگاه انسانی است.

امام جمعه شهرستان سیریک یادآور شد: رهبر معظم انقلاب در سخنان خود حاکمیت هر دو کشور را به رسمیت شناخته و هم تجاوز و اشغالگری را محکوم کرده اند و هم بر حفظ جان ها تاکید کردند.

حجت الاسلام سالاری گفت : دولت فرانسه دولت وحشیگری است که ذات خود را نشان داد، تشان داد پیامبر ما زنده و پویا است همانطور که در زمان خود پیامبر نور پیامبر اکرم را نتوانستند خاموش کنند الان هم نمیتوانند.

وی با اشاره به انتخابات آمریکا اظهار کرد: انتخابات مسموم آمریکا در سیاست ما هیچ تغییری ایجاد نمی کند،سیاست های آمریکا مشخص است ولی برای ما فرق نداره چه بایدن بیاید چه ترامپ سیاست ما همان مرگ بر آمریکا است.

بیابان سیریک الان کربلا است و مردم روستاهای سیریک تشنه آب هستند

امام جمعه سیریک در بخش دیگری از سخنانش از وضعیت آب شرب مردم در شهرها و روستاهای شهرستان سیریک گلایه کرد و گفت:بیابان سیریک الان کربلا است مردم روستاهای سیریک تشنه آب اند و بعد از ۲۰ روز آب باز می شود ،مردم چطور در ۱۰ دقیقه آب بگیرند ،بالا ترین منکر این است ،نگاه تفکیکی قابل قبول نیست که روستاهایی ۱۰ دقیقه آب داشته باشد روستاهایی دو روز آبگیری کنند مسئولان استانی باید هر چه زودتر مشکلات آب شرب مردم شهرستان سیریک برطرف کنند.

امام جمعه شهرستان سیریک خاطرنشان کرد: از رفع مشکل ته لنجی لنجداران شهرستان بواسطه همکاری و همراهی نماینده مردم ،استاندار ، فرماندار شهرستان و گمرگ تشکر و قدر دانی می کنیم.

مشکلات داخلی کشور را نباید به نظام متزلزل آمریکا گره زد

حجت الاسلام میثم تارم امام جمعه قشم در خطبه های عبادی و سیاسی این هفته جزیره با اشاره به فساد و تقلب در آمریکا و اذعان مجریان برگزاری انتخاب در آن کشور اظهار کرد:در عمل هیچ کس به جز دو حزب جمهوری خواه و دموکرات آمریکا نمی‌تواند به ریاست جمهوری دست یابد و اگر شخص بازنده، شکایت و دادگاه حکم کند که باید رییس جمهور شود چنین خواهد شد.

امام جمعه قشم با بیان اینکه چنین کشوری تمام مراحل انتخابات آمریکا دارای مشکل است و ابتدا باید مسائل خود را حل کنند تا آرای مردمی این کشور جایگاه واقعی خود را بیابد افزود: آمریکا به واسطه این انتخابات دچار زلزله‌ای شدید شده که تا مدت‌ها باید گرفتار پس لرزه‌های آن باشد و چنین کشوری حق انتقاد و اظهار نظر در خصوص انتخابات سایر کشورها به ویژه جمهوری اسلامی ایران را ندارد.

حجت الاسلام تارم ادامه داد: نتیجه انتخابات آمریکا هر چه باشد باعث می شود سقوط استکبار جهانی شتاب بگیرد و تاثیر انتخابات آمریکا بر کشور ما کوتاه مدت و گذرا است و نباید مسائل و مشکلات داخلی ایران را به چنین کشوری گره زد و ما باید بر توان ملی و نظارت مسئولان بر گرانی‌های بی‌منطق و بی‌دلیل کنترل مستمر داشته باشند.

رژیم صهیونیستی از نظر سایبری در موضع ضعف است

امام جمعه قشم در بخش دیگری از سخنانش گفت: حملات موفقیت‌آمیز سایبری به دو شبکه آب و برق رژیم صهیونیستی که سرتاسر این رژیم اشغالگر را خاموشی و وحشت فرو برد، پیروزی دیگری برای جبهه مقاومت است و امروز رژیم کودک‌کش صهیونیستی نه تنها در برابر موشک بلکه به لحاظ سایبری نیز در موضع ضعف قرار دارد.

وی افزود: دستگیری سرکرده اصلی گروهک تروریستی الاحوازیه توسط اطلاعات سپاه درس عبرتی برای تمام گروهک‌ها است و گروهک‌های تروریستی بدانند هر کجا که باشند زیر اشراف نیروهای اطلاعاتی هستند و دیر یا زود به چنین سرنوشتی گفتار خواهند شد.

امام جمعه قشم با اشاره به جنگ آذربایجان و ارمنستان اظهار کرد: سرزمین‌های اشتغال شده باید مطابق با حقوق بین‌المللی و احترام به تمامیت ارضی کشورها آزادسازی شود.

حجت الاسلام تارم با بیان اینکه باید امنیت ارامنه در قره باغ باید حفظ شود و به جان آن‌ها تعرضی نشود خاطرنشان کرد: مرزهای بین‌المللی ایران اسلامی نباید مورد تعرض قرار بگیرد و تروریست‌ها بدانند اگر به این مرزها نزدیک شوند با واکنشی قاطع و سخت مواجه می‌شوند.

جاهیلیت مدرن حاصل تفکر ضد اسلامی در اروپا است

حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر جواد اسماعیل‌نیا امام جمعه شهرستان بندرلنگه ظهر امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه با اشاره به فعال شدن ستاد امر به معروف شهرستان اظهار کرد: همه مردم میتوانند با نظارت همگانی خود  رشد جامعه و شهرستان را تقویت کنند و به این واجب فراموش شده الهی بپردازند و با احیای امر  به معروف به رسد جامعه کمک کنند.

امام جمعه شهرستان بندرلنگه افزود:در ماجرای اهانت مسؤولان فرانسه به پیغمبر اسلام ، خشم و اعتراض امت اسلام نشان دهند زنده بودن جوامع اسلامی است که این خود جای خرسندی است و فرانسه‌ای که خشن ترین تروریست‌ها را در خود جای داده یعنی منافقان و گرگ خونخواری مثل صدام که بیشترین کمک را به او کرد، امروز ادعای آزادی وحقوق بشر را دارد در حال پرورش دادن جاهلیت مدرن است.

اسماعیل نیا تصریح کرد: رژیم آمریکا به شدت دچار انحطاط اخلاقی، سیاسی ومدنی است و در این‌باره محققانشان بسیار کتاب‌ها نوشته‌اند و کار رژیم که به اینجا کشید زیاد عمر طولانی نخواهد داشت  و به زودی به سمت زوال و ناکامی سوق پیدا خواهد کرد.

اقدام سپاه در طراحی و ساخت سامانه هوشمند موشک های بالستیک دور برد بار دیگر ایران را بعنوان قدرت اول متطقه در دنیا اثبات کرد

وی با اشاره به رونمایی مقتدرانه سپاه از سامانه خودکار و هوشمند پرتاب متوالی موشک های بالستیک دوربرد، عنوان کرد: این سامانه به دست توانای جوانان برومند ولایی سپاه طراحی و به بهره‌برداری رسیده، این افتخارات کم‌نظیر را به ملت شریف و پاسداران عزیز تبریک عرض می‌کنم این اقدام به معنای قوی شدنی است که رهبرمعظم انقلاب تاکید کردند این پیشرفت ها بازدارنده است ملت شریف ما بدانند هر جا کار به دست جوانان انقلابی و ولایی باشد اینگونه پیشرفت می‌کنیم و هر کجا کار به دست افراد خود فروخته ،ترسو و غربزده سپردیم آنگونه عقب می رویم  وبه همت جوانان برومند ایران اسلامی ایران به قدرت اول منطقه تبدیل شده است.

استاد حوزه و دانشگاه یاد آور شد: نتایج انتخابات  ریاست  جمهوری آمریکا تغییری در تصمیمات دولت و کشور ما ندارد. شود

لذا رئیس جمهور آینده آمریکا بداند که شیر آرمیده ایران مقتدر که اشتهای او برای درهم کوبیدن شما بی‌انتها است به حرکت در نیاورند که آنگاه هیچ قدرتی توان ایستادگی در مقابل آن را نخواهد داشت.

امام جمعه شهرستان بندرلنگه با اشاره به گرانی بیش از حد معمول و متداول در شهرستان بندرلنگه بیان کرد: براساس محاسبات دقیق و آماری که از شهرستان‌ها و استان‌هایبه دست آمده انصاف در قیمت‌گذاری بسیاری از اجناس رعایت نمی‌شود و به مردم ظلم می‌شود و به طور متوسط هر کیلو میوه حدود ۵ هزارتومان بیش از قیمت معمول به مردم فروخته می‌شود، لذا واجب است  فروشندگان عزیز  رعایت انصاف و مراعات حال مردم  را جز اولویت های کاری خود قرار دهند.

اسماعیل نیل با اشاره به سفر معاون وزیر راه به بندرلنگه و بازدید از کمربندی بندرلنگه، پل آبنمای چارک و دیگر پروژه‌های نیمه‌تمام و در دست اقدام خاطر نشان کرد: ضمن تشکر از فرماندار و نماینده مردم غرب هرمزگان در مجلس به جهت دعوت از معاون وزیر راه و شهرسازی و پیگیری این موضوع، مردم شریف شهرستان انتظار اتمام این پروژه‌ها را تا پایان این دولت دارند و امید است که با تخصیص اعتبارات به موقع و نظارت بر استمرار فعالیت به این مهم دست یافت.

 

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

کلیدواژه: امام جمعه شهرستان شهرستان بندرلنگه شهید طهرانی مقدم انتخابات آمریکا شهرستان سیریک امام جمعه قشم مشکلات داخلی حجت الاسلام چنین کشوری گره زد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۷۸۷۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابتکار عمل رسانه ملی در انتخابات، مشارکت آگاهانه مردم را رقم زد

مهرداد لاهوتی منتخب مردم شهرستان لنگرود در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی امروز با حضور در صدا وسیمای مرکز گیلان با مدیر کل این مرکز دیدار و گفتگوکرد.

مهرداد لاهوتی در این دیدار ضمن قدردانی از ابتکارعمل رسانه ملی در ایجاد کانال‌های تلویزیونی و افزایش مشارکت آگاهانه مردم در انتخابات ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ ، از صدا و سیما خواست مثل همیشه نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی را در حل مشکلات استان به ویژه در بخش‌های کشاورزی از جمله محصولات استراتژیک استان همچون برنج، چای و ابریشم یاری کند.

منتخب مردم لنگرود در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با اشاره دغدغه‌های مردم استان و شهرستان لنگرود در سه بخش کشاورزی، برنج، چای و ابریشم افزود: تغییر کاربری زمین‌های کشاورزی برنج، باغ‌های چای و توت به علت حمایت نکردن کشاورزان، واردات بیش از حد این محصولات، نبود سد‌های کافی و مدیریت ضعیف منابع آبی در فصل بارش ها، بخشی از مشکلات استان و شهرستان است.


وی همچنین به کم توجهی به صنایع در گیلان از جمله صنعت گردشگری اشاره کرد و گفت: تکمیل بندر گردشگری شمال کشور در چاف و چمخاله و بهره برداری از تله کابین لنگرود می‌تواند در اقتصاد استان اثر گذار باشد.

مهرداد لاهوتی مهاجرت به گیلان را از دیگر موارد مهم و قابل توجه دانست وافزود: با توجه به مهاجرت پذیر بودن گیلان باید در فراهم کردن زیر ساخت‌های استان تجدید نظر کرد تا در آینده مردم دچار مشکل نشوند.

مهرداد لاهوتی همچنین حل تداخل زمین‌های مردم با دولت ، در چاف و چمخاله و بخش اطاق ور لنگرود را از دیگر دغدغه‌های این شهرستان عنوان کرد.

وی با بیان اینکه مشکلات و راهکار‌های حل آن را در مجلس مطرح و پیگیری خواهیم کرد گفت: از صدا و سیمای گیلان هم به عنوان حلقه واسط بین حاکمیت و مردم می‌خواهیم مثل همیشه با تولید برنامه‌های مختلف ما را در رسیدن به اهداف یاری کنند تا مشکلات مردم این استان کشاورزی را حل کنیم.


مدیر کل صدا و سیمای مرکز گیلان نیز در این نشست با بیان اینکه صداوسیما، صدای مردم به مسئولان است، گفت: هم اکنون برنامه‌های خبری و تولیدی بسیاری با رویکرد حل مشکلات مردم و پیگیری مطالبات آن‌ها در این مرکز در حال تولید و پخش است و برنامه‌ی جدید تلویزیونی «پاسخ» با رویکرد پیگیری مطالبات مردم از مسئولان که هر چهارشنبه ساعت ۳۰: ۲۱ از شبکه باران پخش می‌شود از جمله این برنامه هاست.

تقی ربانی انعکاس توانمندی‌ها و مشکلات همه‌ی شهرستان‌ها از جمله لنگرود با رویکرد «عدالت گستری»، «هویت محوری» و «شتاب دهی در پیشرفت» را از برنامه‌های الویت دار این مرکز و سازمان عنوان کرد و افزود: برای ادامه این روند و پخش این برنامه‌ها از قاب شبکه استانی و شبکه‌های ملی ، استقبال و اعلام آمادگی می‌کنیم.

مهدی محمودی معاون خبر صدا وسیمای مرکز گیلان هم در این نشست، توجه به حل مشکلات بخش کشاورزی و پیگیری دقیق و کارشناسانه آن را از مطالبات به حق مردم دانست و گفت: با تولید و پخش خبر و گزارش در بخش‌های مختلف استان و کشور در تلاش هستیم تا مسائل استان را با کمک مسئولان با محوریت خودکفایی در تولید حل کنیم و شاهد صادرات انواع محصولات تولیدی استان در بازار‌های دیگر کشور‌ها باشیم.

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • هروی: حاکمیت باید در انتخابات ۱۴۰۴ اندکی نرمش نشان دهد /برای حل مشکلات اقتصادی، درهای کشور برای تعامل با بیرون باز شود
  • مهمترین پیشران تولید، مشارکت واقعی مردم است
  • امام جمعه خرم آباد:فروپاشی دژ سست استعمار در منطقه
  • تسهیلات بانکی به سمت رونق تولید هدایت شود
  • مشکلات کارگران از سر راهشان برداشته شود
  • بهای خون ۱۴ هزار کودک غزه افق پیروزی را روشن می‌کند
  • مبارزه جدی برای مقابله با فساد
  • ابتکار عمل رسانه ملی در انتخابات، مشارکت آگاهانه مردم را رقم زد
  • پیوستگی بین مردم و حاکمیت از برکات نظام جمهوری اسلامی است
  • داوطلبان هلال احمر ایثارگران واقعی هستند