Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ارتش، امیر دریادار حسین خانزادی فرمانده نیروی دریایی ارتش، طی پیامی درگذشت رضا اقصامی را به خانواده محترم آن مرحوم تسلیت گفت.

براساس این گزارش متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«الَّذِینَ إِذَا أَصَابَتْهُمْ مُصِیبَةٌ قَالُوا إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ»

خانواده محترم و معزی مرحوم جناب آقای رضا اقصامی

سلام علیکم
مشیت الهی بر این تعلق گرفته که بهار فرحناک زندگی را خزانی ماتم زده به انتظار بنشیند و این بارز ترین تفسیر فلسفه آفرینش در فراخنای بی کران هستی و یگانه راز جاودانگی اوست، با نهایت تأسف و تألم، پرواز روح دریایی و پاک همرزم ارجمند، مرحوم مغفور کارمند رضا اقصامی را به خانواده گرامی و معزی و همه بستگان مرحوم و خانواده بزرگ نیروی دریایی تسلیت عرض نموده و از خداوند منان برای آن مرحوم رحمت و غفران واسعه الهی و برای تمامی بازماندگان صبر، شکیبایی و طول عمر با عزت مسئلت می‌نمایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بی شک او رسالتش را برای حفظ آب، خاک، ناموس و شریعت ایران اسلامی به خوبی ادا کرده و در حافظه تاریخ نیروی دریایی به عنوان جاودانه ای از قطار باران در یادمان باقی خواهد ماند.
روحش شاد و یادش همیشه گرامی باد.

فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران
دریادار حسین خانزادی
 

       

کد خبر 5064912 طیبه بیات

منبع: مهر

کلیدواژه: حسین خانزادی نیروی دریایی ارتش نیروی دریایی ارتش امیر دریادار حسین خانزادی مجلس شورای اسلامی صحن مجلس ایالات متحده امریکا فرانسه محمد باقر قالیباف سید عباس عراقچی حسن روحانی ویروس کرونا ارتش جمهوری اسلامی ایران محمدجواد ظریف اسحاق جهانگیری هیئت دولت مناقشه قره باغ نیروی دریایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۷۸۸۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کهنسال‌ترین معلم ایران درگذشت/ عکس

به گزارش خبرآنلاین،اسعد رسولی روز جمعه اظهار کرد: مرحوم حجازی متولد سال ۱۲۹۶ بود که در سال ۱۳۱۶ به عنوان معلم در اموزش و پرورش استخدام شد و یکی از نخستین معلمان این شهر به شمار می آمد.

ایرنا در خبری نوشت:وی اضافه کرد: این معلم دلسوز و پرتلاش پس از ۳۴ سال خدمت در آموزش و پرورش مهاباد سرانجام در سال ۱۳۵۶ و قبل از پیروزی انقلاب اسلامی به درجه بازنشستگی نایل آمده بود.

رییس آموزش و پرورش مهاباد گفت: مرحوم حجازی در دوران خدمتش در تمامی مقاطع تحصیلی به تدریس مشغول بود و علاوه بر ریاست اداره آموزش و پرورش، مسوولیت سازمانان جوانان و هلال احمر (شیرو خورشید) مهاباد را نیز در کارنامه مدیرتی خود داشت.

وی اظهار کرد: از مرحوم حجازی چند تالیف شامل کتاب خاطرات و دیوان اشعار به زبان های کُردی و فارسی به یادگار مانده است که هنوز به چاپ نرسیده است.

آیین تشییع و خاکسپاری مرحوم حجازی با حضور گسترده مردم بویژه شاگران وی در آرامستان باغ فردوس مهاباد برگزار و مجلس ترحیم وی در مسجد مولوی این شهرستان برگزار می شود.

مهاباد در جنوب آذربایجان غربی واقع شده است.

۲۳۳۲۱۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902306

دیگر خبرها

  • کهنسال‌ترین معلم ایران درگذشت + سوابق
  • کهنسال‌ترین معلم ایران در مهاباد درگذشت
  • یک کشته و ۸ زخمی در تصادف سه دستگاه خودروی سواری در بوکان
  • کهنسال‌ترین معلم ایران درگذشت / معلم مهابادی که بود؟ + عکس
  • کهنسال‌ترین معلم ایران درگذشت/ عکس
  • «سیاوش عبدی» مشاور مدیرعامل، مدیر گروه روابط‌عمومی و حوزه مدیرعامل شد
  • واکنش فرمانده انتظامی کردستان به شهادت نیروی مرزبانی
  • یک فوتی و ۴ مصدوم در حادثه واژگونی خودروی تیبا در یزد
  • در ساخت زیردریایی و شناورهای زیرسطحی به بومی‌سازی رسیدیم
  • تسلیت وزیر ورزش در پی درگذشت مسعود اسکویی