Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر در پیام آدینه خود، یکی از مهمترین فضائل اجتماعی را همیاری اجتماعی و کمک‌های اقتصادی به نیازمندان عنوان کرد و  سپس با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در سخنرانی تلویزیونی به مناسبت سالروز میلاد پیامبر گرامی اسلام (ص) و امام جعفر صادق(ع) تاکید کرد: بنا به فرموده رهبر انقلاب در این بیانات وحدت جهان اسلام را علاج واقعی مشکلات مسلمانان جهان است و «ایجاد تفرقه با راه اندازی مراکز تولید اندیشه‌های ضد تقریبی»، «ایجاد گروه‌های تکفیری مثل داعش» و «به جان هم انداختن افراد غافل» از جمله برنامه‌های عملیاتی دشمن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: رهبر معظم انقلاب بیان کردند سیاست عاقلانه و حساب‌شده جمهوری اسلامی ایران هیچگاه با رفت و آمد اشخاص و تغییر رؤسای جمهور در امریکا تغییر نمی‌کند. امریکا فرعون زمانه است و مقاصد شوم بی عدالتی، جنگ افروزی، شرارت و غارت منابع ملت‌ها را با تمام خباثت، کشتار و جنایت دنبال می‌کند. انتخابات امریکا اوج افشای چهره کریه لیبرال دمکراسی دروغین این کشور را به نمایش گذاشت و این موضوع نشان از بی‌توجهی جدی به مردم و فساد گسترده هیات حاکمه و احزاب رقیب در آن جا دارد.

امام جمعه بوشهر همچنین تاکید کرد: رهبر انقلاب در بخش دیگری از بیانات خود اعلام کردند مسئولان باید در زمینه «اقتصاد، امنیت و فرهنگ» تلاش بیشتر و کارآمدتری داشته باشند و گرانی‌های اخیر واقعاً توجیهی ندارد.

صفایی بوشهری با اشاره به گرانی‌های اخیر بیان کرد: همان‌طور که بار‌ها بر این موضوع تأکید شده است، گرانی‌های کاذب و غیرقابل توجیه که  نتیجه «سوء مدیریت، نبود نظارت و سودجویی‌های دلالان اقتصادی» است، زندگی عادی مردم را دچار چالش‌های جدی معیشتی کرده است و هر روز نیز شاهد این روند زجرآور و روز افزون می‌باشیم.

او عنوان کرد: لازم است شورایی  که همه مسئولیت‌ها به عهده آن باشد در گستره ملی و هر استان تشکیل شود تا هماهنگی‌های لازم صورت گیرد و عوامل گرانی‌ها مشخص شود.

امام جمعه بوشهر ادامه داد: بسیار شایسته است که در استان بوشهر، بازارچه‌های جامع مردمی زیر نظر گروه‌های جهادی مردم نهاد، کمیته امداد و سپاه و بسیج جهت عرضه مستقیم کالا و ایجاد اشتغال مفید ایجاد شود.

صفایی بوشهری با  گرامیداشت ۱۸ آبان روز کیفیت، بیان کرد: لازم است صاحبان کار و کالا برای ارتقای سطح کیفیت محصولاتشان تلاش  کنند  تا در سطح ملی مایه آرامش اجتماعی، ارزشمندی اقتصادی و استقبال مردم از خرید کالای ایرانی شود و در جغرافیای جهانی، قدرت رقابت با کالای مشابه ایجاد شود. بی تردید بالانبودن کیفیت کار و کالای داخلی موجب سلب اعتماد و ضرر و زیان‌های اقتصادی خواهد شد.

او همچنین به اختلال اینترنت و پوشش مخابراتی در برخی از مناطق استان به ویژه روستا‌ها عنوان کرد: این مشکل موجب شده شبکه آموزش مجازی دچار مشکل شود و از مسئولان شرکت مخابرات استان تقاضا دارم هر چه زودتر این مشکل را برطرف کنند تا دانش آموزان آن مناطق بتوانند از برنامه‌های آموزشی استفاده کنند.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کمک به نیازمندان مشکلات اقتصادی امام جمعه بوشهر اینترنت گرانی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۷۸۹۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکسی از عیادت رئیس دفتر رهبر انقلاب از آیت‌الله گرامی


به گزارش تابناک، حجت الاسلام محمدی گلپایگانی به نمایندگی از رهبر انقلاب از آیت الله محمدعلی گرامی در یکی از بیمارستان ها عیادت کرد.

آیت الله گرامی مدتی در بیمارستان بستری بود و روز گذشته ترخیص شد.

دیگر خبرها

  • ببینید | خبر مهمی که رهبر انقلاب از رادیو شنیدند
  • ببینید | ماجرای خبر مهمی که رهبر انقلاب از رادیو شنیدند
  • نمایشگاه شهدا سمنان برای بازدید رهبر معظم انقلاب آماده می‌شود
  • عکسی از عیادت رئیس دفتر رهبر انقلاب از آیت‌الله گرامی
  • بافت تاریخی بندر بوشهر با مشارکت مردم بازآفرینی می‌شود
  • از هند تا ایران؛ استقبال شاعران از غزل رهبر انقلاب
  • بیانات رهبر انقلاب در دیدار با کارگران
  • ضرروت ایجاد برابری بیشتر در توزیع ابزار تولید
  • رئیسی: عملیات وعده صادق برای دوستان انقلاب اسلامی پیام همبستگی و برای دشمنان پیام مقاومت داشت
  • بافت تاریخی بوشهر یکی از ظرفیت‌های مهم گردشگری ایران است